Milbona rahkaa lidlistä halvalla!!

Timba79

Moderaattori
Mode
Ikä
45
Jees, elikkäs tuli taas käytyä Lidlissä ja huomasin siellä uutuustuotteena Milbonan rasvattoman maitorahkan!

Ravintosisältä suoraan purkin kyljestä:

Ainekset: pastöroitu maito (rasvaa 0,06%), hapate, juoksete. Ravintoarvo/100g: energiaa 68 kcal, proteiini 12,2 g, hiilih. 3,9g rasvaa 0,2g

Ja muistaakseni ehrmanin rahkassa toi protsku oli jotain 10 gramman paikkeilla...

Ja hintaa tällä oli 0.99€ / 500 grammaa

Että on vielä halvempaakin kun Ehrman, onko jollakin nyt jotain tietoo siitä että voiko tää olla jotenkin huonompaa kun muut...mulle ainakin tuli taas lisää ostettavaa Lidlistä...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mun mielestä oli hyvää! joten otan käyttöön!:thumbs:

Originally posted by carboniitti
Tarkistakaa sitte ettei pohjalta löydy mitään yllätysmönkiäistä :kuvia:

No hyi saatana mäki katoin sen kuvan. Onneks en oo tyyliin mitään koskaan lidlist ostanu :)

Re: Re: Milbona rahkaa lidlistä halvalla!!

Originally posted by Sale
Täällä ainaki ehrmann on .49€

Minkäs makuista toi on? Muistuttaapi enemmän ehrmannia vai valiota?
Eiköhän se hinta/proteiinigramma ole tuossa olennaisinta. Eli tuo on silti halvempaa. Plus pk-seudulla tosiaan Ehrmann 55c.
Täytyypä katsastaa tuo, kun ensimmäisen Lidlin jostain löydän.

Re: Re: Re: Milbona rahkaa lidlistä halvalla!!

Originally posted by Phat
Eiköhän se hinta/proteiinigramma ole tuossa olennaisinta. Eli tuo on silti halvempaa. Plus pk-seudulla tosiaan Ehrmann 55c.

Jos/Kun asutelet pk-seudulla niin Kontulasta ja Pasilasta löytyy Lidl.

Re: Re: Re: Milbona rahkaa lidlistä halvalla!!

Originally posted by Phat

Tota protskugramman hintaa minäkin ajattelin ja toi 49 centtiä ja 250 grammaa vastaan 99 centtiä ja 500 grammaa, ompa oleellinen hitanero :david:

Ja Jyväskylässäkin on ollut Ehrman se 55 centtiä...

Mausta en sano mitään, koska mun suussa rahkasta ei hyvän makusta saa, mutta sopivassa kombossa se menee kyllä mukavasti alas...

mikä kauppaketju tuota ehrmannia myy? kun en ole tän paikkakunnan valintatalosta, s-marketista, ehkä kkk-kaupasta löytänyt.

Re: Re: Re: Re: Milbona rahkaa lidlistä halvalla!!

Originally posted by timba79
Tota protskugramman hintaa minäkin ajattelin ja toi 49 centtiä ja 250 grammaa vastaan 99 centtiä ja 500 grammaa, ompa oleellinen hitanero

Rahkamössöä saa noissa tapauksissa samalla hinnalla, mutta Ehrmannissa on proteiinia noin 10 g/100g ja Lidlin rahkassa 12,2g/100g, joten 22% enemmän saa proteiinia tuosta Lidlin rahkasta.

Re: Re: Re: Re: Re: Milbona rahkaa lidlistä halvalla!!

Originally posted by Asdfg
Rahkamössöä saa noissa tapauksissa samalla hinnalla, mutta Ehrmannissa on proteiinia noin 10 g/100g ja Lidlin rahkassa 12,2g/100g, joten 22% enemmän saa proteiinia tuosta Lidlin rahkasta.
Näin juuri.
Tarkemmin kuin laskeskelee, niin Lidlin mössöhän on halvin proteiininlähde, mitä markkinoilta löytyy!!

Top3 halvimmat proteiinin lähteet:

1. Milbona maitorahka: 1.62c/prot(g)
2. Propower hera: 1.63c/prot(g)
3. Ehrmann maitorahka: 2.00c/prot(g) (49c/prk) 2.24c/prot(g) (55c/prk)

Tuota pitää siis tosissaan alkaa puputtaa! Tänks. :)

Re: Re: Re: Re: Re: Milbona rahkaa lidlistä halvalla!!

Originally posted by Asdfg

No sitähän mä just viestilläni tarkotinkin...kun joku viisasteli sillä ehrmanin 49 centin hinnalla, mutta se siitä...lidlin rahkaa minä ostan tästä lähin...

Rammuth: Prismasta sitä ainakin täällä Keski-Suomessa saa ja vissiin muualtakin...eli ainakin S-ketjusta...

Onko tuote laktoositon,vähälaktoosinen vai ihan normaali?
Lidl avataan tännekin piahkoin.

Originally posted by rammuth
mikä kauppaketju tuota ehrmannia myy? kun en ole tän paikkakunnan valintatalosta, s-marketista, ehkä kkk-kaupasta löytänyt.

Meillä sitä ainaki myy prisma ja paikallinen s-kauppa
Eli s-ketju kokonaisuudessaan

Originally posted by rammuth

Ja jos ei smarketista löydä, niin kannattaa pyytää että ottavat tuotteen valikoimiin.. Tukkurina on muistaakseni Inex, joten muutkin ko. tukun palveluja käyttävät asiakaspalvelun taitavat kaupat varmaan tilaavat jos vaan pyytää.

Olin kesän Porissa töissä ja keskustan Sokoksessa sanoivat että Ehrmannia oli joskus ollut myynnissä, mutta ei ollut menekkiä. Ite lupasin ostaa vähintään sellasen 12 purkin laatikon per viikko ja sitten kun sitä tuli myyntiin, niin näköjään muutkin ostivat kun joka toinen kauppareissu oli joku muu ehtinyt ensin..

Onko minkä makuista tuo Lidlin rahka? Ehrmann on ainakin siitä hyvää, että on tarpeeksi löysää kun jotkut Valion (tjsp) rahkat on kuin sementtiä. Mulla ainakin menee rahkan maku ja muut ominaisuudet parin protskugramman edelle, mieluummin syön muutaman gramman vähemmän protskua rahkassa kun joka aamu syön jotain paskaa rahkaa :urjo:

Originally posted by Daug
Onko minkä makuista tuo Lidlin rahka? Ehrmann on ainakin siitä hyvää, että on tarpeeksi löysää kun jotkut Valion (tjsp) rahkat on kuin sementtiä. Mulla ainakin menee rahkan maku ja muut ominaisuudet parin protskugramman edelle, mieluummin syön muutaman gramman vähemmän protskua rahkassa kun joka aamu syön jotain paskaa rahkaa :urjo:

:david: Kun rahkaan dispergoi vettä, tapahtuu merkillinen kemiallinen reaktio: rahkasta tulee löysää! Mitä enemmän veden ja rahkan muodostamassa faasissa on komponenttia H2O, sitä juoksevampaa rahkasta tulee!

Suositut

Back
Ylös Bottom