Miksi (sinä olet) VIP?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZannaZ
  • Aloitettu Aloitettu

ZannaZ

Hysteerinen söpöliini
Amputoikaa tää jos tämmönen thread on jo (en jaksanut koko ilmoitukst/palaute/gallup-osioita kahlata läpi), mutta tuli vaan mieleen kun porukka kyselee aika ajoin aina miten avatar saadaan ja miten profile picture tai user title saadaan ja aina vastaus on sama - hankkiudu VIPiksi.

Nyt heräs semmonen kysymys vaan että minkäs takia juuri SINÄ olet hankkiutunut VIPiksi? Onko joku erityinen syy (päästä irkkaamaan hulvattomalle pakkis-kanavalle quakenettiin, avatar/user title/sun muut oheissälät) vai onko syy puhtaasti että haluat katsoa kuvia/lukea VIP-forumia tai että haluat vaan saada mahdollisuuden lukea kaikkea ja saada kaikki irti näinkin loistavasta foorumista kuin pakkotoisto? Mikä oli se sun syy? Joka sai sut maksamaan sen kympin..... Varmaan monella kokonaisuus on ratkaissut, mutta pakko kaikilla on olla semmoinen "viimeinen niitti" joka sai sen tekemään? Ja ne jotka eivät ole (vielä) VIPpejä niin miksei?

Itselläni taisi tuo kuvat-osio olla se "viimeinen niitti", painostettiin laittamaan :kuvia: :hyper:. Myöhemmin olen enemmän kuin tyytyväinen VIPpiyteeni, mm. pakkiksen irc-kanava on ihan hulvaton. Eipä tule tylsää siellä..... Omasta mielestäni avatar on myös loistava ominaisuus, porukka muistaa sinut siitä ja ava yleensä kuvaa persoonallisuuttasi (vaikka sitä ei itse välttämättä tajuakaan), katsokaa vaikka mun avataria, se on soma pikkutyttö, viettelemässä irstaita setiä :lol2:... Nojoo.... vastailkaapa

Hankin vipit jotta pääsin tirkistelemään Zannan (ja muiden punttimimmien) kuvia... ;)

lasikuitujeesus sanoi:
Hankin vipit jotta pääsin tirkistelemään Zannan (ja muiden punttimimmien) kuvia... ;)
:kippis1:
Ja kuten sanoit, jotta saa kaiken irti sivuista!

:::Toivottavasti maanantaihin mennessä olen myös vippi:):::

ZannaZ sanoi:
Nyt heräs semmonen kysymys vaan että minkäs takia juuri SINÄ olet hankkiutunut VIPiksi?

=> pääsi meijerille treenaa halvelmalla :rock:
ja loput vip edut sitten tuli kaupan päälle ilmatteeksi, koska 2kk jäsenyydellä sai ton vip maksun maksettua....

Ku liityin ni syy oli et pääsee käyttämään kuvosiota, mutta vip-chätti, kaupan alennukset ja mahollisuus osallistua miitteihin on kyl varmaan tärkeimmät syyt tällä hetkellä.

En oo vielä VIPpi....odotellaan...perjantaina maksoin...
Syy: pääsee ircciin pakkissivulle, kattelemaan kuvia, ja mitä näitä muita osioita tällä sivustolla nyt olikaan mihin pääsee vaan vipit, niin pääseepähän sinnekin katsomaan onko siellä mitään mielenkiintoista. Saa enemmän irti tästä sivustosta.

Silloin kun maksoin ekaa kertaa (30FIM) niin se meni käsitykseni mukaan suoraan serverimaksuun. Mielestäni oli reilua maksaa/tukea palstaa. Irccikin taisi olla vielä silloin ilmainen ja muitakaan lisiä ei ollut. Avattaren lisäsin vasta VIPpailtuani parivuotta. Ennen muskeliserveriä se tuntui kaistan tuhlaamiselta.

Nyt se on ollut vain tapana vaikkakin maksuperuste on muuttunut. Tiedä jaksaako maksaa enää, summa kylläkään ei ole suuri mutta maksamisen vaiva on.

taisto sanoi:
Silloin kun maksoin ekaa kertaa (30FIM) niin se meni käsitykseni mukaan suoraan serverimaksuun. Mielestäni oli reilua maksaa/tukea palstaa....

Sama täällä, alussa olin liikenteessä ihan palstaa tukemassa.
Nykyään olen vippi lähinnä tavan vuoksi, ei oikein osaa olla ilmankaan... Mukava kuitenkin katella kuva-osiolta mitä muut ovat saaneet aikaan. Ja varmasti näyttäisi oudolta, jos postatessa ei olisikaan tuttu avatar näkyvissä... :D
Lisäksi näinä huonon motivaation ja huonojen treenimahdollisuuksien aikana mahdollisuus pitää treenipäiväkirjaa on yllättävän tärkeä. Vaikka sitä ei kukaan koskaan lukisi, niin silti joskus kun miettii, että "ottaisko cardion vai vetäiskö perseet," saattaa pelkkä treenipäiväkirja kallistaa lopputuloksen sinne oikeaan suuntaan. Sitä kun tuntee olevansa silloin vastuussa treeneistään muillekin kuin itselleen, jos kaikki tekemisensä ja tekemättä jättämisensä kirjaa ylös kaikkien nähtäville.

Alkuperäinen syy vippimaksun maksamiseen on umpeutunut ajat sitten, kun Mike on saanut bisneksen pyörimään, mutta en enää osaa olla olematta vippi, eiköhän tässä jatkossakin maksella...

Tuntui silloin alussa kun täällä juttuja luki että kaikki on vähintään jotain Colemanin kokoisia mörssäreitä niin oli pakko hommata vipit että pääsee katteleen kuva osiolle että mikä se tilanne oikeeti on. En ole kyllä hetkeäkään katunut vipiksi liittymistä :thumbs:

Pääs lukemaan SALKKAREITA!!!! :kippis1:
Myös sen takia, koska tahdon olla jotakin. Siis pakko olla jotakin. Koska en ole mitään. Edes VIP.

Palstan tukemista varten liityin ja etujen vuoksi.Business on businesta ja
pienistä puroista tulee meri..... ;)

Kun löysin tämän niin pyörin täällä aika helkutisti. Varmaan eniten foruumeista, mitä käytin, käytin tätä. Kun kerta ei ole tuota kymppiä enempää, niin mikässiinä.

Tässähän tulee loistofeaturet mukaan... Avataari nyt ei hirmusesti sytytä(vaikka onhan tuo nyt tuossa aika persoonallisuutta tuova), mutta VIP-foorumi, kuvat ja Salaiset kansiot on vaan asiallisia osioita. Tietysti tuleehan tuo VIP-chatti kylkiäisenä... :D

Kuvittelin, että Kuvat osio olisi täynnä toinen toistaan isompien ukkojen kuvia, mutta eihän se ihan niin ollutkaan... :( Ajattelin, että siellä olisi ollut jotain 10-15v kovaa treenanneiden naturaalien kuvia, mutta eihän siellä ollut. Naistenkin kuvaosio oli pienoinen pettymys... Ei aiheuttanut läheskään niin paljon :kuola: :haart: kuin olin aatellut.

Toi kuvaosio on tärkein syy siihen vippeyteen.

Hieman :D offtopic, mutta pittääkö se maksu maksaa sitten jokavuosi uudestaan? :david:

Tuntui siltä että palstasta saa enemmän irti jos olen vip ja se pitää paikkansa! On aikapaljon kuitenkin sellaista asiaa jotka vain vip-ominaisuudella näkee ja kaikki muu oikeastaan on ihan tullut tarkaan koluttua läpi paitsi tuo irc ei oikein sytytä.

Kuvat tärkein syy ja treenipäiväkirja. Miitteihin on sitten tarkoitus osallistua kun on aikaa, ehkäpä se on sitten Tampere -miitti. Ennen vipittäytymistä postailin vuoden, syy miksi en aiemmin maksanut maksua oli se että luulin VIP-maksun olevan 74euroa/vuosi (?!?!??!?!?!?!) SIIS MISTÄ IHMEESTÄ MÄ NIIN OLIN YMMPRTÄNY, sitten tajuttuani et se on 10euroa/vuosi pistin vissiin samana päivänä maksun :lol2:

Back
Ylös Bottom