miksi ei pala?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja iiris
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
46
hei vaan punttitädit..

oon ihan uus tällä saitilla, ja kun niin loistavalta vaikuttaa, rohkaistun heittämään ilmoille kyselyä..

ongelma siis seuraavanlainen:
löysät ei lähde pois.

oon treenannu useemman vuoden .ajoittain enemmän tosissani.. jalat on tosi massiiviset, pakaroita tarvis lisää.. mitä yläkroppaan tulee, niin voin sinänsä olla tyytyväinen että kaiken tän läskinkin alta olen saanu lihakset näkyviin, olkapäätkin alkaa aivan järjettömän tuskan :D (jee)saattelemina näkyä.. yläselkä aika ok, ja haukka kohtalainen.. treenaan yleensä 4krt viikossa, vuoropäivinä ylä ja alakertaa.. siis tarvis tosiaan jotain loistovinkkejä saada löysiä pois.. oon itekin tajunnu et mulla on hidas aineenvaihdunta, ja se täytys pitää käynnissä.. muutenkin liikun paljon niin työssäni kuin dogienkin kanssa, ja suhteessa liikkumiseen syön aika niukasti, ei sen puoleen, ei lihas ole lähteny haihtumaan, mutta toi vatsanseutu on toivoton.. vatsalihakset on jeeskunnossa, kun kattoo toistoja ja vastuksia, mutta missä ne on?

eli aluksi voisin olla valmis ihan pelkkään pudotukseen, ja sitten vois uudestaan kattoo et sais massaa lihaksiin.. ja muutenkin vinkkejä kun iiris tahtoo isot käsivarret . täytyy kai vaan ittensä piiskata raivoon :whip:

Heippa iiris!
Laittaisitko sun treeniohjelmaa ja päivittäisten ruokailujen sisältöä nähtäväksi..sieltä se vastaus varmasti löytyy.Olet varmaankin lukenut aikaisempia kirjuutteluja ja huomannut,että kyseinen ongelma on tunnistettu silloin tällöin.. :D

Eli tosiaan olis hyvä tietää,mitä ja kuinka paljon oikein syöt päivittäin. Jos syöt liian vähän treeniin nähden, rasva ei pala, vaan kroppa elää säästöliekillä. Tässä tapauksessa kannattaa siis laittaa ruokavalio kuntoon eli toisinsanoen syödä tarpeeksi ja säännöllisin väliajoin puhdasta ruokaa(ruoan määrä on aika suuri, jos syö ihan puhtaasti, joten ei kannata pelästyä), juoda paljon vettä, jolloin saat aineenvaihdunnan toimimaan.
Kun sitten aineenvaihdunta alkaa toimia(saattaa mennä useita kuukausia), voit alkaa pikkusen tiputtelemaan kaloreita, koska tosiasiahan on, että jos haluaa kunnolla näkyvät vatsalihakset ja rasvan päältä pois, täytyy kaloreita hieman tiputella. Täytyy myös muistaa, että vatsalihasten päällä on naisilla yleensä myös kerääntynyt nesteitä.
Itselläni ainakin on sellaiset vatsalihakset, ettei yleensä näy kunnolla erillisiä lohkoja, paitsi vähän niitä "raameja", mutta sitten kun alkaa tiputtelemaan kaloreita (dieettailemaan), niin alkaahan sieltä kummasti jotain paljastua.
Vaatii kovaa treenin ja ruokavalion yhdistelmää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom