Mikä ihme siinä on etten saa painoa tippumaan yhtään.Ensin vähän taustatietoa ja sitten vois joku
viisaampi valoittaa asiaa. Salia+kaikkea muuta siihen päälle tuli harjoiteltua tosi kovaa mutta sitten tapaturman myötä en pystynyt enään harjoittelemaan ja kaikki jäi:itku: joten takana n. kolme vuotta melkein kokonaan löhöilyä ja 6 kg läskiä. Helmikuussa lopetin tupakanpolton ja siitä taas lisää läskiä:curs: Nyt keväällä päätin että riittä ja läskistä on päästävä eroon. Nyt sitten kuviossa on ollut keväällä lenkkeilyä ja jumppaa. kuukauden verran olen käynyt salilla ja tarkoitus olisi päästä samaan kuntoon ku ennen taukoa. Ruokavaliosta olen yrittänyt karsia pois kaiken turhan muutamaa viikonlopun repsahdusta lukuunottamatta. Laitan tähän tämän viikon liikunnan+syönnit
Ma:
aamupala: Puuro?sok.ton mehukeitto, leipää,3 siivua kinkkua+kasviksia, kahvia 3 kuppia (klo:07,30)
kahvia (9.00)
kahvi+ leipä (11.30)
muusi+pors.pihvi+ paljon salaattia (14.30)
sali (18.00)
Ruisleipää 2 palaa
ti:
aamupala sama ku eilen
kahvi(9.30)
kahvi+leipä(11.00)
broilerikiusaus+ paljon salaattia (14.30)
Steppiä
ruisleipää 2 palaa
ke:
aamupala sama ku edel.
kahvi(9.30)
kahvi+leipä(11.30)
sama ku eilen
sali
rahka+piltti hässäkkä
To:
aamu sama ku edellä
naudanpihvi+ vähän ranskalaisia uunista+ paljon salaattia(16.00)
kahvia
Rullaluistelulenkki(1H)
rahka+pilttihässäkkä+2 tl maketusjauhetta.
Vettä tulee juotua 1.5 l/päivä, ihan liian vähän:(
puntari näyttää +400g:curs:
Jos jaksoitte lukea loppuun asti niin olisin todella kiitollinen jos joku haluaisi neuvoa ja kertoa missä mättää?
viisaampi valoittaa asiaa. Salia+kaikkea muuta siihen päälle tuli harjoiteltua tosi kovaa mutta sitten tapaturman myötä en pystynyt enään harjoittelemaan ja kaikki jäi:itku: joten takana n. kolme vuotta melkein kokonaan löhöilyä ja 6 kg läskiä. Helmikuussa lopetin tupakanpolton ja siitä taas lisää läskiä:curs: Nyt keväällä päätin että riittä ja läskistä on päästävä eroon. Nyt sitten kuviossa on ollut keväällä lenkkeilyä ja jumppaa. kuukauden verran olen käynyt salilla ja tarkoitus olisi päästä samaan kuntoon ku ennen taukoa. Ruokavaliosta olen yrittänyt karsia pois kaiken turhan muutamaa viikonlopun repsahdusta lukuunottamatta. Laitan tähän tämän viikon liikunnan+syönnit
Ma:
aamupala: Puuro?sok.ton mehukeitto, leipää,3 siivua kinkkua+kasviksia, kahvia 3 kuppia (klo:07,30)
kahvia (9.00)
kahvi+ leipä (11.30)
muusi+pors.pihvi+ paljon salaattia (14.30)
sali (18.00)
Ruisleipää 2 palaa
ti:
aamupala sama ku eilen
kahvi(9.30)
kahvi+leipä(11.00)
broilerikiusaus+ paljon salaattia (14.30)
Steppiä
ruisleipää 2 palaa
ke:
aamupala sama ku edel.
kahvi(9.30)
kahvi+leipä(11.30)
sama ku eilen
sali
rahka+piltti hässäkkä
To:
aamu sama ku edellä
naudanpihvi+ vähän ranskalaisia uunista+ paljon salaattia(16.00)
kahvia
Rullaluistelulenkki(1H)
rahka+pilttihässäkkä+2 tl maketusjauhetta.
Vettä tulee juotua 1.5 l/päivä, ihan liian vähän:(
puntari näyttää +400g:curs:
Jos jaksoitte lukea loppuun asti niin olisin todella kiitollinen jos joku haluaisi neuvoa ja kertoa missä mättää?