Minun pieni vehje

Minulla on pieni vehje
Jos haluat kasvattaa pientä vehjettä ravinnolla, kannattaa ottaa mallia puutarhan hoidosta:
  1. Proteiinia peliin – Lihaksikas vehje vaatii proteiinia! Syö kananmunia, pähkinöitä ja kalaa. Varo kuitenkin liikaa papuja – saatat kasvattaa enemmän kaasupilveä kuin itse vehjettä.
  2. Banaanit ja vesimeloni – Ei, ei siksi että ne näyttävät epäilyttävän tutuilta, vaan koska ne sisältävät arginiinia, joka auttaa verenkiertoa. Virtaus kuntoon, niin vehje kiittää!
  3. Tuliset sapuskat – Chili ja inkivääri lämmittävät mieltä ja... muita osia kehosta. Verenkierto paranee, ja ehkä myös itseluottamus kasvaa, vaikka vehje pysyisi ennallaan.
  4. Vesi, vesi ja vielä kerran vesi – Jos vehje ei saa tarpeeksi nesteytystä, se voi muuttua kärsineeksi kaktukseksi. Pidä siis vesitasapaino kunnossa – ja muista, että olut ei ole vesi!
  5. Suklaa ja pähkinät – Pimeä suklaa ja saksanpähkinät voivat tehdä ihmeitä. Paitsi jos syöt liikaa ja kasvatat ensisijaisesti vatsanseutua...
Mutta muista: tärkeintä ei ole koko, vaan se, miten vehjettä käytetään – ja huumorilla pärjää aina!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom