• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Mike O'Hearn's Power Bodybuilding 12 Week Training Program

Pro-Pain

Ylileveä kuljetus
Mode
Tää Mike O'Hearn on kyllä tehny melkosen läpimurron kehonrakennuksen saralla, ettäkö alkuun raskasta perusliikettä ja sitte bodailua päälle ja lihat kasvaa sekä voimistuu...... :hyper: Mielenkiintoinen ajatus :D

Tää Mike O'Hearn on kyllä tehny melkosen läpimurron kehonrakennuksen saralla, ettäkö alkuun raskasta perusliikettä ja sitte bodailua päälle ja lihat kasvaa sekä voimistuu...... :hyper: Mielenkiintoinen ajatus :D
Mikäs tässä on niin mullistavaa? Näyttää mun silmään täsmälleen Wendleriltä kopioidulta, perusliike ja pari apuliikettä, paitsi että tuossa ei ole lisäksi pystypunnerrustreeniä. Progressiostakaan en tiedä, mutta tuskin voi olla kovin kummoinen?

Ja hei, jos tää on olevinaan niin überohjelma, niin miksi vain 12 viikkoa?

Mike

IG:mikesirenphoto
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Sanoi videolla, että tekee itse ympäri vuoden, mutta käski koittamaan 12 viikkoa, jotta jokainen voisi todeta tuon olevan kova sydeemi. En ota kantaa onko se kova sydeemi.

Mikäs tässä on niin mullistavaa? Näyttää mun silmään täsmälleen Wendleriltä kopioidulta, perusliike ja pari apuliikettä, paitsi että tuossa ei ole lisäksi pystypunnerrustreeniä. Progressiostakaan en tiedä, mutta tuskin voi olla kovin kummoinen?

Sellainen huomautus vaan ettei kaikki nykyinen treenitieto ole tullu joltain Wendleriltä.

vaikuttaa nopeasti katottuna samantapaiselta kun jim wendlerin 5/3/1, kun tehdään samalla tavalla yksi pääliike(voima) ja kaksi apuliikettä(massa) jotka tukee pääliikettä .

Jospa tulis se varsinainen ohjelma nyt ensin, en ainakaan äkkiseltään löytäny tuolta sitä.

Sellainen huomautus vaan ettei kaikki nykyinen treenitieto ole tullu joltain Wendleriltä.
No shit? Se vaan tuli ekana mieleen kun vaikutti niin samalta.

Joo ja Punisherin sarkasmi meni aika ohi kuumeesta johtuen. :D

No kait se ensi viikon alussa selviää mitä uusi superprogram pitää sisällään , kumpa pyörää ei yritettäisi keksiä uudestaan vaan tulisi jotain "uutta"

No kait se ensi viikon alussa selviää mitä uusi superprogram pitää sisällään , kumpa pyörää ei yritettäisi keksiä uudestaan vaan tulisi jotain "uutta"
Kyllä tää laji on niin puhkikoluttu että vaikea sieltä mitään uutta on aikaan saada. Jotain perusliikkeitä kannattavaa settiä, joka on hyväksi todettu jo aikapäiviä sitten.

Ikä
33
Kaupunki
Lahti
Mikään muu ei oo kehittyny sitte vanhojen päivien ku lääkkeet ja treenilaitteet. Muuten kaikki perusperiaatteet on samat mitkä ennenkin.

Pro-Pain

Ylileveä kuljetus
Mode
Jooo-o... Takareiskoille kaveri ei ota mitään, vai meinaako et veto riittää?

Toi aerobisen määrä kyllä ihmetyttää, siis pahimmillaan tunnin lenkki 6 kertaa viikossa?! Ite oon ainaki oppinu siihen et korkeintaan välipäivinä aerobista, jos sillonkaan. Ja vois tossa kyllä olla takareisille ja pohkeille jotain..

Ite kattelin just ettei takareisille, pohkeille, eikä forkuille oo erillisiä liikkeitä? Ja vatsalihasten teko määrä tuntuu oudolta :D ainaki itestä ois "noloa" tehä joka päivä vatsalihaksia salilla :nolo: ja tosiaan aerobisen määrä on aika runsas, verrattuna muihin ohjelmiin, johtuneeko siitä kun kierto tapahtuu viikossa niin palautumiselle ei tee tiukkaa, joten voi vaikka juostakkin (yksiosaisia paljon ite tehny :D)?
Ihan mielenkinntoinen sinänsä, joo, pienillä "parannuksilla" vois tota vaikka joskus koittaakkin. Sittenkun on aika taas tehä voimaharjottelun sijasta bodytreeniä.

Kaupunki
Tampere
Toi aerobisen määrä kyllä ihmetyttää, siis pahimmillaan tunnin lenkki 6 kertaa viikossa?! Ite oon ainaki oppinu siihen et korkeintaan välipäivinä aerobista, jos sillonkaan. Ja vois tossa kyllä olla takareisille ja pohkeille jotain..
Vääntäähän Mentulakin FB-päivitysten mukaan joka aamu puolen tunnin aerobisen ja sen mitä oon itse huomannut, niin pienen lenkin se salilla tekee treenin päällekin.