Mika Nyyssölä - Taidekuva

final.jpg

Mika toi pari kuvaa itsestään, niinpä tein jälleen veljestä taidekuvan.

Tässä kehitystä alkaen vuodesta 1992 - 1998 - 2005.

:thumbs:

Mika antoi luvan kommentteihin....joten kertokaa mitä olette mieltä miehestä nykyään.

Allekirjoittanut lisää, että kuvaakin saa kommentoida. ;)

Nyyssölä on muuten ainoa kenen olen kuullut huutavan äitiä treenatessa. Kerran oli taas porukalla Mähösen välikuoleman paikka, eli jalkoja tehtiin ja saatanan kovaa. Hack sarjassa smithien jälkeen Inkkari huusi kesken sarjan "Oi äiti!". :D
Hauska ja mukava mies kaikinpuolin. Sarkasmi hallussa mitä mulle kuittailuun tulee.

Mika on kyllä fysiikkansa lisäksi kaikkea muutakin, mitä kehonrakentajan kuuluu olla. Aina käytökseltään mukava, iloinen, kannustava ja positiivinen. Mikalla todella on menestyksestä huolimatta jalat tukevasti maassa, eikä hänellä ole tarvetta esittää ja esim kävellä melonit kainaloissa ympäri kaupunkia, kuten eräillä itsetunto-ongelmaisilla yksilöillä on tapana. Mika ja hänen kannustava asenteensa on yksi niistä syistä, joka sai esim minut tänä vuonna lavalle. :thumbs:

Mike sanoi:
Nyyssölä on muuten ainoa kenen olen kuullut huutavan äitiä treenatessa.

Kyllä sellaisten "tappotreenien" takia huutaa äitiä vähemmästäkin! Varsinkin kun tollaisten TOSI ISOJEN äijien kanssa on pakotettu treenaamaan!

Ei ne kevyen sarjalaisen pikku jalat kestä samalla tavalla kuin noitten Miken ja Akin MASSIIVISET MEGA reidet!!!

Bisley sanoi:
Kyllä sellaisten "tappotreenien" takia huutaa äitiä vähemmästäkin! Varsinkin kun tollaisten TOSI ISOJEN äijien kanssa on pakotettu treenaamaan!

Ei ne kevyen sarjalaisen pikku jalat kestä samalla tavalla kuin noitten Miken ja Akin MASSIIVISET MEGA reidet!!!
Mulla on tikkujalat enkä huuda äitiä :D
Kasvaiskohan ne isommaksi jos alkaisin huutamaan....hmmm....pitää koittaa ens kerralla.

Kerrotaan Nyyssoelaesta vielä semmoinen, että humoristista narsismia miehellä riittää. Sain tossa jokin aika sitten mms viestin ja menin sen zekkaamaan soneran sivuilta. Siellä oli miehen lähettämä animated gif missä tää sankari tekee vaparissa tuplahauisposea. Tekstinä oli jotain isottelua, piti sitten laittaa takaisin jotain ettei nyt ihan pilvissä leijuta :kippis1:

Mike sanoi:
Mulla on tikkujalat enkä huuda äitiä :D
Kasvaiskohan ne isommaksi jos alkaisin huutamaan....hmmm....pitää koittaa ens kerralla.

Kerrotaan Nyyssoelaesta vielä semmoinen, että humoristista narsismia miehellä riittää. Sain tossa jokin aika sitten mms viestin ja menin sen zekkaamaan soneran sivuilta. Siellä oli miehen lähettämä animated gif missä tää sankari tekee vaparissa tuplahauisposea. Tekstinä oli jotain isottelua, piti sitten laittaa takaisin jotain ettei nyt ihan pilvissä leijuta :kippis1:

Kyllä se Miken massaselkä pudotti pienen miehen maan tasalle ja kovaa!!

Siinä se mies jaksaa pumpata iästä ikuisuuteen. Tehkää kaikki perässä ja laittakaa taustalle Dream Theateria soimaan!!

Kyllä siinä on kehonrakentaja tyylikkäämmästä päästä. Upea kokonaisuus kerta kaikkiaan, Nyyssölän Mika teki vaikutuksen jo kun ensimmäisen kerran näin miehen lavalla. Jotenkin kaikki lihasryhmät sopivat toisiinsa kuin nyrkki silmään, erittäin harvinaista!

Varsin tyylikäs kuva, täytyy myöntää :) Ja tosi kovassa kunnossa on itse kuvattavakin :thumbs:

Mika on todella tyylikäs kisaaja mutta tuo kuva on mielestäni melko huono. Erikseen tuo iso kuva vaikka tommoisenaan ja nuo alareunan vertailut omana kuvanaan, koska valaistukset on niin erilaiset. Eivät minusta sovi samaan kuvaan ainakaan noilla asetuksilla.

Mietittiin kyllä tota, että ehkä sana taidekuva oli väärä, sillä alunperin lähdin tekemään ihan vain kehitys kuvaa, mutta sitten väänsin kuitenkin tuollaisen "taidekuvan".

Mik99 sanoi:
:offtopic:

Onko kellään muulla tullut mieleen, että Mika Nyyssölä on aika paljon Tommi Evilän näköinen? :)
:jahas: Juu,ei oo kyl tullu mieleen. Jos näin on, niin aikalailla parempi painos on kyllä tää Nyyssölä.

Mik99 sanoi:
Onko kellään muulla tullut mieleen, että Mika Nyyssölä on aika paljon Tommi Evilän näköinen?
Onhan siinä hieman samaa näköä havaittavissa. Ainoalla erolla, että Evilä aika paljon pitempi ja Nyyssölällä aika paljon enempi lihaksia :)

nigster sanoi:
Onhan siinä hieman samaa näköä havaittavissa. Ainoalla erolla, että Evilä aika paljon pitempi ja Nyyssölällä aika paljon enempi lihaksia :)

Jep, etenkin kuvassa esiintyvä hiustyyli on herroilla aika lailla sama.

Inkeri sanoi:
:jahas: Juu,ei oo kyl tullu mieleen. Jos näin on, niin aikalailla parempi painos on kyllä tää Nyyssölä.

Juu, molemmat herrat ovat hyviä omissa lajeissaan. :thumbs:

Tällaista updatea, että Mikapa tuossa pari kuukautta tjsp. sitten pisti hiukset poikki. Lähemmäs kymmenen vuotta se niitä kasvatti ja aina vannoi ettei leikkaa.

Myönnetään, :jahas: että kehityskuvana tuo mun sähellys ei ollut parhain, joten tässä nyt parempi kuvasarja kaikille joita kiinnostaa:

mikat2.jpg

Back
Ylös Bottom