Mikä toi 80'luvun biisi on mikä taustalla soi? (Schlierkamp 2002 Mr.Olympia)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fridrik
  • Aloitettu Aloitettu
amppa sanoi:

Hyvä vitsi, tai olet tyhmä tai yrität vain käydä hermoilleni (et osaa)

Se ei ole oleennaista kuitenkaan, pyysin C-vitamiinia, mutta annoit minulle kalanmaksaöljyä.

Ei, ei se ole tuo biisi, pyysin 80'luvun biisiä, en tuollaista paksuhuulimönkytystä mitä sinä annoit.

Fridrik sanoi:
Hyvä vitsi, tai olet tyhmä tai yrität vain käydä hermoilleni (et osaa)

Se ei ole oleennaista kuitenkaan, pyysin C-vitamiinia, mutta annoit minulle kalanmaksaöljyä.

Ei, ei se ole tuo biisi, pyysin 80'luvun biisiä, en tuollaista paksuhuulimönkytystä mitä sinä annoit.
Mikä sulla on hätänä?:eek:

Nyt on jollain pinna hieman kireellä:D

Siis saatana, pyydän biisin nimeä mikä on selvästi 1980'luvulta ja mulle heitetään joku helvetin suklaaaivo biisi 2000'luvulta.

Pojot sille kuka ottaa kysymykseni tosissaan (mikä se biisin nimi tuossa videopätkässä on), ja jos ei tiedä biisin nimeä, niin ei sitä posti accounttia tarvitse kasvattaa olemattomilla näsäviisauksilla, kiitos!

Fridrik sanoi:
Siis saatana, pyydän biisin nimeä mikä on selvästi 1980'luvulta ja mulle heitetään joku helvetin suklaaaivo biisi 2000'luvulta.

Pojot sille kuka ottaa kysymykseni tosissaan (mikä se biisin nimi tuossa videopätkässä on), ja jos ei tiedä biisin nimeä, niin ei sitä posti accounttia tarvitse kasvattaa olemattomilla näsäviisauksilla, kiitos!

Voi jeesus. Amppa varmaan ihan vittuillessaan laittoi tuon viestin.
Helvetin suklaa-aivo.

Mitä mää hetken kuuntelin ja vilkasin noita biisin sanoja, niin aika paljonhan niissä ainakin oli samaa....Mää kait luulin kanssa että siinähän se biisi on.

Fridrik taitaa olla aika perseestä :)

Meitsi meinaa edelleenkin kasvattaa sitä posti accounttia olemattomilla näsäviisauksilla sanomalla, että olaan nyt vaan kaikki kavereita eikä heti olla toista hirttämässä jos ei oikeeta vastausta löydy. :piis:

Tämä on sitten oikeasti askarruttanut mieltäni: Mikä on se Tom Platzin vaparibiisi 80 Olympiassa? Total Rebuildista katselin kyseisen vaparin...

Ps. Kunnon vastauksia sitten, nartut...

Back
Ylös Bottom