SUPERCARB 1kg -40%

Mikä salama muijalle lahjaksi? ver. D70

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Percele
  • Aloitettu Aloitettu
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Mulla on omasssa D70:sä toi SB600, ihan tyytyväinen olen ollut. Tosin kameran oma salama on yllättävän hyvä, kun vaan jaksaa pelata sen kanssa. (Vihjeet pitkä aika, vähän salamaa, iso aukko toimii varsin mainiosti varsinkin jos jonkinmoisa kasvokuvia ottaa)

Toinen ilmeisen hyvä vaihtoehto voisi olla noi Sigman tai jonkun vastaavan kloonin salamat. E-TTL mittausta tukemattomia salamoita ei edes kannata harkita(joten nikonin vaihtoehdot on SB600 ja SB800). Itseä himoittais aina välillä toi SB800, niin sais ton kuussatasen langattomasti orjasalamaksi. Siinä vois viritellä mielenkiintoisia kuvia.

Delmonte sanoi:
Itseä himoittais aina välillä toi SB800, niin sais ton kuussatasen langattomasti orjasalamaksi. Siinä vois viritellä mielenkiintoisia kuvia.
Kyllä tyuo langaton orjasalamatoiminto onnistuu myös siten että kameran oma salama toimii commandermoodissa laukaisten langattomasti SB-600. Tämä on erittäin tärkeä ja hyvä ominaisuus

hc-audio sanoi:
Kyllä tyuo langaton orjasalamatoiminto onnistuu myös siten että kameran oma salama toimii commandermoodissa laukaisten langattomasti SB-600. Tämä on erittäin tärkeä ja hyvä ominaisuus

Niinhän se tekee ja oon sitä jopa käyttänyt. Lähinnä kiinnostais kokeilla niin, että sais valoa tulemaa useammasta kuin yhdestä lähteestä, ohjausmoodissahan kameran omaa salama ei käsittääkseni voi käyttää valonlähteenä.

Vinkiksi kaikille muille D70 käyttäjille, että se kauko-ohjausmoodi kannattaa sitten kuvailun lopuksi ottaa pois päältä, nimittäin on kohtuullisen ikävää kun salama välähtää "normaalisti" mutta kuvaan sillä ei ole mitään vaikutusta, nimim. aika pirun monta piloilla olevaa kuvaa yksistä kekkereistä tän takia...

Latest posts

Back
Ylös Bottom