mikä on syömisessäni pielessä?jos on?

aamiainen: 1dl kaurahiutaleita+200g raejuustoa+pari palaa leipää ja kinkkua+creatiini. ruuaksi normi kotiruokaa johon lisäilen proteiinia että n.että 50g täyttyy... juomat juon ennen ja jälkeen treenin samanlaiset:eli 2 X 30-40g heraa + 30g maltoa + creatiini + bcaa. iltapalaksi: maitorahkaa + jogurtti sitten otan pienen välipalan johonkin väliin: fast dietmix 1.5dl ruuan kanssa syön myös vähän vihreää... tällä hetkellä mitat on 178cm 92kg 27v. eli kuten huomaa en ole kovinkaan tarkka syömisistä, tavoitteet ei ole kilpailemisessa! enemmänkin haluaisin tällä hetkellä sellaisia hyviä natukka tuloksia(lisää lihasta ja myöhemmin kiristelyä... liha tarttuu mielestäni kohtalaisesti itseeni mutta tarttuu helposti myös rasva... miten minun pitäisi muuttaa syömisiäni dietin alkaessa vai voiko tuota "ruokavaliota" edes muokata dietti tarkoitukseen? tällä hetkellä treenaan kolmejakoisella ohjelmalla tahdilla: treeni,treeni,väli,treeni,väli ja alusta... toivottavasti kommentoitte jotenkin! saa myös haukkua!!! =o)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noin lonkalta heitettynä lisäisin reippaasti kasviksia joka aterialle ja ehkä hedelmän aamupalaan tai treenin jälkeen. Aamuisesta kaurapuurosta saa jo hiilareita ja kuituja jonkin verran, voi katsoa ja kokeilla jos leivän korvaaminen kasviksilla sopisi sulle, itse olen havainnut vähähiilihydraattisen ruokavalion toimivan paremmin.

Kotiruoka on nimikkeenä vähän epämääräinen, muuten tuo ateriarytmi näyttäisi mun (amatöörin) silmiin ihan sopivalta, mutta jos jotain pitää hienosäätää, ehkä sitä kotiruokaa voi muokata johonkin suuntaan.

mites jos

miten on jos otan pysyvästi seuraavanlaisen ruokailu kaavan: aamiainen: 50g kaurahiutaleita+200g raejuustoa. palkkarit: 2xpalautumisjuoma (fast dietmix+krea+gluka+bcaa) ja iltaisin: maitorahka+terveysjugurtti. niin miten pitäisi loput päivän aikana täyttää että tulisi n. 2500kaloria päivässä täytettyä järkevästi? tostahan ois varmaan helppo lähtee muokkaamaan sitten diettiäkin??? palkkari on kahdesti siksi että otan ekan n.30-45min ennen treeniä ja toisen heti treenin jälkeen (toimii mulla hyvin noin)...

aamupala: Puuroa lautasellinen, 1 ruisleipä, 1 täysjyvä leipä(vaalea), 2 kinkkuviipaletta, 2 meetvurstiviipaletta, 2 juusto siipaletta ja kanan muna. + vähän kurkkua ja tomaattia

välipala n. 2 tuntia aamupalasta: 2 ruisleipää lisukkeineen eli juustoa ja kinkkua

lounas : ABC-Lounas eli peruna muussia(muuta ei koskaan ole) ja jotain semi rasvasta perushöttöä;)

välipala: rahkaa purkki ja ananasta.

SALI

Palkkari

iltapala: raejuusto + tonnikalaa.

onkohan tuossa tarpeeksi tämmöselle joka käy 4krt/vko salilla 2krt kroppa läpi viikossa, 184cm/84 painoa ja tarviis muokata vartaloa ilman turhaa fläsää. tarvisko tuohon laittaa vaikka aamulla joku proteiini drinkki?

joskus jää noi välipalat pois mutta yleensä ne on mukana ja v-loppuisin sitten syön yleensä lounaan ja päivällisen esim. makarooni-jauheliha settiä koska sillon pystyn tekemään itse ruokani mutta nyt reissu hommissa niin ei ole mahdollisuutta ite tehdä.

äkkiseltään mä sanoisin et protskuu taitaa olla liika vähä aamiaisessa ja välipalassa? viisaammat voi korjata jos oon väärässä...

aa! nyt tajusin... paljonkohan tollasessa ruokalusikallisessa mahtaa olla rypsärii??? eli tota rypsiksellä vois aika hyvin paikkailla tota kalorimäärää tarpeen mukaan, vai kuinka???

äkkiseltään mä sanoisin et protskuu taitaa olla liika vähä aamiaisessa ja välipalassa? viisaammat voi korjata jos oon väärässä...

auttaisko jo asiaa jos lisäis aamupalaan protsku drinkin ja molempiin välipaloihin? meneekö jo liian lisäravinne meininkiin vai millä sitä proteiinia kannattaa lisätä?

miten voisin lisätä tota määrää, tuntuu jo nyt että syön pirusti. illalla rypsäri pari lusikallista mutta eikö tuosa jos lisäilee niin ala jo lisääntyy rasvaa niin pirusti kroppaan?

Siis jos et saa kiinteästä ruuasta tarpeeksi proteiinia niin ota ne lisäravinteista. Kannattaa aina toki yrittää saada ne proteiinit kiinteästä ruuasta.

osaako joku kertoa että paljonko on mun kokosella maximi protskun/hiilari/kalori määrä palkkarissa kun painoa n.95 kg ja rasva% n.18. treenit on sellasia max 45min. ja intensiteetti on aika kova... ja sitten sellanen että kumpi on tärkeempää, hiilari/proteiini suhde ja määrä on oikein ja kalorimäärä miinuksella vai pitäiskö tuo kalorimäärä täyttää ns. vaikka väkisin???

turohaba sanoi:
osaako joku kertoa että paljonko on mun kokosella maximi protskun/hiilari/kalori määrä palkkarissa kun painoa n.95 kg ja rasva% n.18.
Vaikea mennä sanomaan paljonko kaloreita pitäisi koneeseen tulla. Kokeile miten kroppa käyttäytyy tietyillä kaloreilla, sittenhän se selviää. Proteiinia pitäisi vähintään saada se 200g. Hiilaria teitenkin ihan sen mukaan haluatko olla miinuksilla eli dietillä vai et. Offilla varmaan sellaset vähitään 400g. Riippuu paljonko kokonais kalorimäärä on. Laske paljonko saat kaloreita ja jos paino pysyy vaikiona heitä siihen 300-400 kaloria lisää ja katso miten paino käyttäytyy.

osaiskohan kukaan sanoo tohon palkkariin, et minkälainen ois ns. maximi kalori/protsku/hiilari määrät? hiilareita ja protskuu käytän aina aika lähelle 1:1 palkkarissa. onko esim. 380kcal. 50g pro. 50g hil. palkkaris liikaa???

Grappler, sinuna lisäisin päivällisen toho listaan kans kun näytti puuttuvan vai etkö syö välipalan jälkeen muuta kuin palkkarin ja noi tonnikalat? aika vähillä mennää...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom