Mikä on sinussa parasta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Emilija
  • Aloitettu Aloitettu
Rakkaat ja ihanaiset mimmit!
Mistä piirteestä itsessäsi erityisesti pidät ja olet ehkä jopa hieman terveellä tavalla ylpeä?
Piirre voi olla ulkonäköön tai luonteeseen liittyvä. Kertokaa ja jakakaa täällä, olisi kiva kuulla ja pieni itsekehu on aina paikallaan ;). Eli teidän vahvuuksia nyt kehiin tänne!

Voin heittää aloituspallon: ulkonäössä pidän itsessäni olkapäistä koska ne on olleet tavoitteet treenissä. Luonteessani pidän stressinsietokyvystäni.

Tuohon toiseen ketjuun eronahan on vielä se, että ilmeisesti tässä pitää ainoastaan kehua itseään? Mikäs sen kivempaa, kaikki me tarvitsemme vähän itsekehua välillä! ;)

Olen ylpeä spontaaniudestani heittäytyä uusiin tilanteisiin ja joustaa. Haluan aidosti auttaa muita ihmisiä, olen aito pöljä ja kömpelö itseni, sinut itseni kanssa. Olen muuten oppinut aika hyväksi kehumaan itseäni, kun omalla opiskelualalla tehdään tämmöisiä harjoituksia usein, mutta ei se aina ole helppo asia. Yritän tulevassa työssäni auttaa muitakin löytämään vahvuuksia, voimavaroja ja unelmia, joten kai se pitää itsekin osata :)
Kroppapuolelta olen tyytyväinen hyvin moneen asiaan, olen mielestäni hyvinä päivinä (ja niitähän on useimmat päivät) nätti paketti. Jos nyt kivoin ruumiinosa pitäisi nimetä, niin kyllä se on tissien jälkeen hauis tai olkapää :D heh.

Annetaan itsekehun tuoksua!

Mä olen ylpeä siitä, että olen onnistunut pääsemään eroon negatiivisuudesta omaan kroppaan liittyen. En enää sano pahasti omasta vartalostani, se on hyvä sellaisena kuin se on! Tämä ei tietenkään tarkoita, etteikö kroppaa voisi muokata salitreenillä ja dieetillä tiukemmaksi, mutta hyvällä fiiliksellä, eikä sellaisella "yää oon hirvee läskipossu en voi mennä ulos tännäkösenä". Tykkään ryhdikkäistä hartioistani ja yläselästä :)

Luonteen puolesta arvostan pitkäjänteisyyttäni, sekä sitä, että olen avoin ja ihmisille helposti lähestyttävä.

Tää on muuten yllättävän hankala. (: Olen tosi huono kehumaan itseäni, aina löytyy kaikkea pahaa sanottavaa.

Muttamutta... Mielestäni hyvä luonteenpiirteeni on hauskuus, osaan naurattaa ihmisiä. Ja rehellisyys (sitä piirrettä kaikki ei tietenkään arvosta) ja lojaalius. Ja ulkonäössäni heti ensimmäisenä mieleeni tuli maha, siitä mä tykkään. Ja silmistäni myös!

No tulihan näitä nyt kuitenkin vaikka aluksi pitikin pitkään miettiä. On tosi piristävää välillä kehua itseään hyvällä omatunnolla!

Luonteeni hyvät puolet on huumorintaju, ystävällisyys ja iloisuus.

Ulkonäössä sitten silmät ja hymykuopat, joita opin tässä vasta pikkuhiljaa arvostamaan :D

mikään mahti maailmassa ei ole saanu mua luovuttamaan,tipun mahalleni ja nousen jaloillen,rakastan ja tunnen suuresti ja arvostan aitoja asioita.luonteesta kun puhutaan;) ulkonäössäni pidän silmistäni,huulista,hyvä pylly.Pakko sanoa et jokseenkin hyvät geenit olen perinyt,ja rahalla saa sen mitä luoja ei antanu ja salilla ei saa.

Luonteessa hyvää on diplomaattisuus, ja mulle on sanottu että ajattelen aina ensisijaisesti hyvää ihmisistä. Sopeutuvuus on sekä hyöty että haitta. Muhun voi kuulemma myös luottaa viimeiseen saakka, jos jotakin yhdessä tehdään (esim. töissä). Olen luullakseni sosiaalisesti helposti lähestyttävä ja aito, kanssani voi kommunikoida ilman pelkoa taka-ajatuksista.

Ulkonäkö, hmm. Mulla on kiva lantio ja takamus, ja siihen nähden suht kapea vyötärö ja rintakehä. Selässä on lihaksia, se on hyvä myös. Hiukset on myös kivat, vaikka niiden kasvu lapsuudesta on hiipunutkin. Tykkään myös ihosta ja silmistä. Eli aika monesti jutusta loppujen lopuksi! Näitä ketjuja sais olla enemmänkin, vaikka joku "Punttimimmien mikä itsessäsi tänään ilostuttaa -ketju". :D

Juuri oikea ketju mulle. Mun pitäisi oikeasti opetella rakastamaan itseäni sen sijaan että moitin ja säälin. Se saa ajatukset pyörimään vaan sen oman navan ympärillä.

Ulkonäössä hyvää on alakroppa (tisseistä alaspäin). Lisäksi mulla on kiva hymy, mitä voisin näyttää enemmänkin.

Luonteessani on hyvää jalat maassa asenne ja realismi. En myöskään ole itsekeskeinen tai huomionhakuinen vaan sellainen sopeutuvainen ja kiltti. Etten vaikuttaisi liian tylsältä niin pitää varmaan sanoa että on mua kutsuttu myös rohkeaksi. Tietyissä asioissa olen sinnikäs ja päättäväinen.

Ihana ketju :hyvä:

Luonteessani parasta on varmaan huumorintaju ja iloisuus, jonka saan tarttumaan myös muihin tarvittaessa...

Kropassa parasta on kasvot. Sitkeästi yritän treenata, että joku pvä voisin kehua jotain muutakin kohtaa vartalossani.

Aivan ensiksi täytyy sanoa, että IHANA ketju!! :) Minussa on parasta se, että osaan kuunnella muita ja auttaa silloin kun heillä on murheita ja se, että otan kaikki ihmiset aina huomioon! Ulkonäössä parasta on ehkä se, että olen suht pienikokoinen ja lyhyt.

Kropassa parasta on kasvot. Sitkeästi yritän treenata, että joku pvä voisin kehua jotain muutakin kohtaa vartalossani.
Voi onnellinen! Kasvot on kuitenkin se mitä ei oikein voi muuttaa (luomukeinoin), kropalle voi tehdä ihmeitä.

Mussa parasta on tietysti äly ja luonne ylipäätään, mutta näin urheiluteemasta ajateltuna hyvä kunto, sporttinen ulkonäkö ja lihaksikkaat jalat / perse.

Voi onnellinen! Kasvot on kuitenkin se mitä ei oikein voi muuttaa (luomukeinoin), kropalle voi tehdä ihmeitä.

Nojoo...Välillä tuntuu, että mä oon ihan väärässä kropassa ja pelkään, että ihmiset ajattelee "onpas nätti tyttö, kroppa vaan ei oo samaa sarjaa". Eikä tarkoitus ole itsekehua - olen ihan normaalin näköinen ja kokoinen, mutta voisin varmaan olla vielä paremman (onnellisemman) näköinen sitten, KUN olen tyytyväinen kroppaani eikä tartte peitellä sitä.

Ulkonäössä kasvot ehdottomasti. Kun hymyilen suu hieman auki niin, että hampaat näkyvät vähän, hymy on todella kaunis ja siihen yhdistettynä pisamat ja jo melko korkeat poskipäät, niin olen kaunis. Pidän myös rinnoistani, kyljistäni ja vatsastani. Vatsalihakset alkavat erottumaan melko pienellä vaivalla.

Luonteeltani olen melkoisen huoleton ja iloinen. Lisäksi olen hyvä kuuntelemaan ja moni kertookin huolensa minulle. Työt tai koulu pois luettuna, olen valmis kuuntelemaan ja auttamaan koska vain, vaikka emme sydänystäviä olisikaan.

Pitkät raajat ja kaula. No nyt kuulostan kirahvilta, mutta tällä mennään. :)

Ja kiva huomata Lottc:n kommentti itsestään:

"Aivan ensiksi täytyy sanoa, että IHANA ketju!! Minussa on parasta se, että osaan kuunnella muita ja auttaa silloin kun heillä on murheita ja se, että otan kaikki ihmiset aina huomioon! Ulkonäössä parasta on ehkä se, että olen suht pienikokoinen ja lyhyt."

Että hänkin arvostaa itseään omankokoisenaan.
Hyvä Me Muijat!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom