Mikä on hyvä protsku

Auttakaas aloittelijaa...
Paino 80 kg eli pitäisi saada 160g proteiinia päivässä. Missä nesteeseen sekoitettavassa jauheessa on eniten proteiinia. Olin ajatellut ottaan aamulla, päivällä ja illalla proteiini drinkin ja kattaa näillä ainakin 100g proteiini tarpeesta tai jopa enemmän. Lisänä tulee proteiinia sitten muun ruuan mukana. En jaksaisi syödä mättää ruokaa niin paljon vaan haluan päästä vähemmällä siksi proteiini jauhe.
Olin ajatellut Leader G-massaa ??

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No ei nyt missään nimessä mitään G MASS:ia jos haluat jauheessa olevat paljon proteiinia. Tuohan on massankasvatusjauhe jossa näyttäisi olevan vain noin kolmannes proteiinia. Eniten proteiinia on yllättäen proteiinijauheissa.

Täysin eri juttu on onko tuossa ylipäänsä mitään järkeä ottaa noin vähän proteiinia ruuasta ja paljon lisäravinteista. 80 g protskua kun tulee ruuasta jo vahingossa jos yhtään katsoo mitä suuhunsa laittaa.

Ensi kerralla voisit yrittää hyödyntää jo olemassa olevia ketjuja, kuten
Aloittelijan peruskysymykset tänne
Ravinto-osion yleiset kysymykset...

Wendy tuossa jo aika hyvin jo pöydän putsasikin. Halvalla tuota maustamatonta perusheraa kyllä saa, mutta maistuu minusta kauhealle, vaikka sen itse maustaisikin. Itsellä nyt lähtee kokeiluun tässä lähiaikoina välipäivän protskuksi Evolution Whey 1.

http://www.p-store.fi/product_info.php?cPath=63_67&products_id=163

Miksi päädyin tähän?

1) Näyttäisi olevan ihan ok hinnoissa.
2) 75g protskua / 100g
3) Luvataan ainakin että sekottuu helposti
4) Sisältää aminohapot (minusta tärkein kohta)

Täytyy nyt katsoa jatkossa, jos sitä itse sekottelisi nuo palkkarit kun tuntuvat olevan nuo valmiit sen verta kalliita. Pikkusen taisi mennä :offtopic: joten pahoittelut siitä.

Aamuin ja illoin ehramit naamarii ja 1 prode drinkki päivällä niin siinä jo vajaa 100g prodea loput saa kyllä jo ihan normi ruoasta. ei tota heraakaan kannata liikaa litkiä menee vaa vatta kuralle ja eihän sillä sais korvata oikeata ruokaa! kanaa + ehramia!

Wendy tuossa jo aika hyvin jo pöydän putsasikin. Halvalla tuota maustamatonta perusheraa kyllä saa, mutta maistuu minusta kauhealle, vaikka sen itse maustaisikin. Itsellä nyt lähtee kokeiluun tässä lähiaikoina välipäivän protskuksi Evolution Whey 1.

http://www.p-store.fi/product_info.php?cPath=63_67&products_id=163

Miksi päädyin tähän?

1) Näyttäisi olevan ihan ok hinnoissa.
2) 75g protskua / 100g
3) Luvataan ainakin että sekottuu helposti
4) Sisältää aminohapot (minusta tärkein kohta)

Täytyy nyt katsoa jatkossa, jos sitä itse sekottelisi nuo palkkarit kun tuntuvat olevan nuo valmiit sen verta kalliita. Pikkusen taisi mennä :offtopic: joten pahoittelut siitä.
Eiköhän kaikki proteiinit sisällä aminohappoja?

Eiköhän tossa tarkoitettu, että sisältää kaikki välttämättömät aminohapot?

Soijaisolaatti olisi muuten tosi hyvä ja halpa ratkaisu, mutta metioniinia ja kysteiiniä pitää tankata muualta, eli täysjyvää tai mitä vaan eläinproteiinia lisäksi että saa aminohapot järkevään balanssiin. Ei se soijaisolaatti kyllä mitään herkkua oo, mutta itse en ainakaan nirsoile. Massaa tässä on tarkoitus kerätä eikä hifistellä maulla omassa tapauksessa.

Eiköhän tossa tarkoitettu, että sisältää kaikki välttämättömät aminohapot?

Soijaisolaatti olisi muuten tosi hyvä ja halpa ratkaisu, mutta metioniinia ja kysteiiniä pitää tankata muualta, eli täysjyvää tai mitä vaan eläinproteiinia lisäksi että saa aminohapot järkevään balanssiin. Ei se soijaisolaatti kyllä mitään herkkua oo, mutta itse en ainakaan nirsoile. Massaa tässä on tarkoitus kerätä eikä hifistellä maulla omassa tapauksessa.
Kyllä kaikissa eläinperäisissä proteiineissa on kaikki välttämättömät aminohapot, joten sen ei pitäisi olla suurikaan huolenaihe proteiinivalmistetta valitessa.

Paino 80 kg eli pitäisi saada 160g proteiinia päivässä. Missä nesteeseen sekoitettavassa jauheessa on eniten proteiinia. Olin ajatellut ottaan aamulla, päivällä ja illalla proteiini drinkin ja kattaa näillä ainakin 100g proteiini tarpeesta tai jopa enemmän. Lisänä tulee proteiinia sitten muun ruuan mukana. En jaksaisi syödä mättää ruokaa niin paljon vaan haluan päästä vähemmällä siksi proteiini jauhe.

G-massa massakaudelle nousee paino mutta kyllä rautaki siihe mallii että oksat pois

G-massa massakaudelle nousee paino mutta kyllä rautaki siihe mallii että oksat pois

Ei kannata postata tälläisiä turhia toivoja herättäviä posteja, ei se mitään ihmejauhoa ole. Ei ne tulokset sen paremmin nouse G-Massilla kuin puurolla ja rahkalla.

Samaa mieltä kuin Rombous. Ei tuossa G-massassa ole mitään ihmeellistä. Varmaankin toimiva tuote, mutta ei kannata odottaa mitään ihmeitä aineelta, jossa ei ole mitään ihmeellistä.

Halvemmalla pääsee ostamalla erikseen kreatiinit, proteiinit sun muut.

Halvinta heraa ja ääntä kohti.
Lisäksi ruuasta saa melkoiset määrät, kun valitsee oikeita ruokia...
Aloittelijana ei kannata turhia hifistellä tuon kanssa, kunnolla vaan ruokaa, niin tulee sitä protskuakin...
Sitä paitsi syöminen on kivaa, kun siihen tottuu...:kuola:

Joo...G-massa ei todellakaan ole mitään ihmeainetta...massaa saa halvemmalla normaali ruoasta! Proteiineista pidän eniten Evolutionin Whey 2:sta (hera isolaattia, proteiinipitoisuus 87%) se on laadukasta, palkkariin tulee myös laitettua ihan perus UFS wheytä. Kananmunissa on hyviä aminohappoja ja maitorahkasta tai raejuustosta saa hitaasti imeytyvän proteiiniannoksen yötä vasten!:thumbs:

Jaa-a mitäkö hän sanois jos ihan super jauhoista puhutaan niin toi Amplify XL PMD tuote on kyllä jäykintä ikinä ottamaani tavaraa en sitten tiedä onko siihen jotain vitun härkä anabooleja jauhettu sekaan mutta kyllä ainakin lähtee! Cytogainerikin on ihan jees, jos suomen markkinointi tavarasta puhutaan niin UFS ja leaderin wheyta kokeillut samaa paskaa molemmat taitaa leaderissä olla vähän laadukaampi sesos... ei tietoo tosin. Toi Whey Mix ainakin nyt maistuu hyvälle en tiedä toimiiiko.

Jaa-a mitäkö hän sanois jos ihan super jauhoista puhutaan niin toi Amplify XL PMD tuote on kyllä jäykintä ikinä ottamaani tavaraa en sitten tiedä onko siihen jotain vitun härkä anabooleja jauhettu sekaan mutta kyllä ainakin lähtee! Cytogainerikin on ihan jees, jos suomen markkinointi tavarasta puhutaan niin UFS ja leaderin wheyta kokeillut samaa paskaa molemmat taitaa leaderissä olla vähän laadukaampi sesos... ei tietoo tosin. Toi Whey Mix ainakin nyt maistuu hyvälle en tiedä toimiiiko.
Jopas oli taas kummallista tekstiä. Miten proteiinijauhe sitten toimii? Rupeaako oikein päästä heittämään ja huimaamaan, vai miten sen huomaa? Mitenkäs nuo jenkkigainerit sitten, tarttuuko lihaa kilotolkulla viikossa?

Turha sitä täällä on kysellä mikä on paras.. Maku ja sopiva protsku löytyy useimmiten kokeilemalla. Pääasia on että protskua saadaan, mutta pitää muistaa ettei litkut korvaa kunnon perus ruokaa. Arvot lukee tuoteselosteessa, joten siitä vaan vertaamaan mitä haluaa suuhunsa pistää.
Vältä tuollaiset paskalitkut :urjo: ja keskity niihin joissa protskupitoisuus >75% ja hiilaripitoisuus lähempänä nolla.:worship:

Paras perusprotsku on (yleisesti ottaen) hera. Yötä vasten voi harkita maitoprotsku/kaseiini, joka imeytyy hitaammin antaen pitkällä aikavälillä lihaksille ruokaa.

Muista hyvä perus ruokavalio (korvaamaton), lisää heraa kerran-pari päivässä + treenien päälle hyvä palautusjuoma, niin hyvä tulee!:thumbs:

Jopas oli taas kummallista tekstiä. Miten proteiinijauhe sitten toimii? Rupeaako oikein päästä heittämään ja huimaamaan, vai miten sen huomaa? Mitenkäs nuo jenkkigainerit sitten, tarttuuko lihaa kilotolkulla viikossa?

No siis sanotanko näin että rasva prosentti tippu 5% ja tulokset nous yli 10% per liikke kuukaudessa.... Tais olla horkkaa..........:david:

Suositut

Back
Ylös Bottom