Mikä HST?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja leenam
  • Aloitettu Aloitettu
Aloitan tämän omana aiheena, kun en saanut vastausta kysymykseeni tuon kesätreeni-ketjun pohjalta:

"Yritin kiireessä etsiä yleiseltä puolelta sitä HST:tä kun teidän mimmien kommentit tuntuivat niin kiinnostavilta - olisiko jollain aikaa osoittaa tie viestiketjuun tai jonnekin missä olisi selonteko HST:stä (teoria ja käytännön ohjeet)? (HST-haku antoi ihan liikaa tuloksia, enkä ehdi kaikkea lukemaan...)

Olen juuri lopettanut "etelänmatkan turistiripulista toipumistreenin" ja mietin kovasti, mitä nyt!

Ilahduttavaa oli, että Pilates-ohjaajani kommentoi itse sitä, että olin saanut enemmän erottuvuutta takaolkapäiden takana olevaan selän osaan - jeejee!"

leenamille löytyypi paaaaljon tietoa HST:stä tällaiselta sivustolta kuin www.hypertrophy-specific.com
Kyseinen tyyppi jonka sivu toi on on perustanut koko harjoitusmuodon joten pätevämpää tietoa ei ole. Tämä treenihän on ihan uusi eikä mitään vanhaa pöperöä ja tosiaan tämä Bryan Haycock on sen kehittänyt. Ei muuta kuin nenä kiinni ruutuun ja tutkimaan! :)

Tuolla Hypertrophy-Specific -saitilla on Calculator jola voit laskea itsellesi sarjat HST-ohjelmaasi.

Eili tod. yksinkertaisesti: treenit 3 krt/vkossa ja joka treenissä käydään koko kroppa läpi. Mulla on ohjelmassa 11 eri liikettä, jotka olen itse valinnut ja sitten tuolla sivuilla olevalla laskurilla laskenut painot sarjoihin. Pari salikertaa menee siihen kun testailee itseltään 5, 10, 15 toiston maksimit valitsemiinsa liikkeisiin ja sen jälkeen voikin jo aloittaa homman. Jokaista liikettä tehdään 1-2 sarjaa/treenikerta.

Treenien välillä lepoa 72 tuntia, eli treenit esim. ma ke pe.

Nämä asiat tulivat näin pikaisesti mieleen..
Mulle tää systeemi on tullut tosi tervetulleena ja motivaatiota nostavana vaihteluna!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom