GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Mikä dieetti?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ariel
  • Aloitettu Aloitettu
Oon alkanu syömään joku aika sitten protskupainotteisesti. Siis lihaa, raejuustoa, rahkaa, munanvalkuaisia, sulatejuustoa. Hiilareita syön n. 2-3 ruisleipäpalaa/pvä + joskus mysliä rahkan kanssa. Lisäksi paljon kasviksia.

Ai nii ja onhan mulla karkkipäivä kerran viikossa/kahdessa :rolleyes:. En silloinkaan kyllä kaupan hyllyjä tyhjennä, enemmänkin tyyliin jätski tai pieni karkkipussi tai suklaapatukka.

Kun näitä atkinseja, zoneja, south beacheja yms. nyt riittää, niin mitähän dieettiä tää olis lähinnä? Ihan puhtaasti tuo ei varmaan mene mihinkään kategoriaan.

Kaloreita n. 1700/päivä. Mitat 155 cm/49 kg. Tavoitteena tiukentua.

Ariel sanoi:
Oon alkanu syömään joku aika sitten protskupainotteisesti. Siis lihaa, raejuustoa, rahkaa, munanvalkuaisia, sulatejuustoa. Hiilareita syön n. 2-3 ruisleipäpalaa/pvä + joskus mysliä rahkan kanssa. Lisäksi paljon kasviksia.

Ai nii ja onhan mulla karkkipäivä kerran viikossa/kahdessa :rolleyes:. En silloinkaan kyllä kaupan hyllyjä tyhjennä, enemmänkin tyyliin jätski tai pieni karkkipussi tai suklaapatukka.

Kun näitä atkinseja, zoneja, south beacheja yms. nyt riittää, niin mitähän dieettiä tää olis lähinnä? Ihan puhtaasti tuo ei varmaan mene mihinkään kategoriaan.

Kaloreita n. 1700/päivä. Mitat 155 cm/49 kg. Tavoitteena tiukentua.

Minkä verran liikuntaa harrastat? Nimittäin erityisesti aerobinen liikunta vaatii myös enemmän hiilaria. Ihan liian alas ei hiilareita kannata vetää, sillä olen kuullut, että vaikka proteiini kiihdyttää aineenvaihduntaa, niin liian alhaiset hiilarit sitä myös hidastavat. Punttia harrastaville yleisesti suositellaan proteiinia väh. 2g/painokilo, ja dieetillä määrä voi olla suurempikin, aina sinne 3g asti, että lihasta säästyy rasvan palaessa.

Keho ei juuri voi käyttää hyväkseen varmaan enempää kuin tuo 3g/painokilo. Ylimääräinen proteiini muuttuu glukoosiksi, tai virtsa-aineeksi, joka saattaa rasittaa munuaisia.

Hormoni-toiminnan ylläpitämiseksi jne. kannattaisi vetää pari ruokalusikallista jotain hyvää öljyä/päivä.

Nuo kasvikset on kyllä hyvä, ja jos niitä tosi paljon syö, niin saahan siinä hiilareitakin. No, joka tapauksessa, poikkesin ehkä kysymyksestäsi, joka lähinnä koski sitä millä nimellä dieettiäsi kutsutaan... Siihen en kai osaa vastata. Vähähiilarinen dieetti sanoisin... :love:

Suositut

Back
Ylös Bottom