Vastaa viestiketjuun

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%

Pumppitanko on se jota käytetään bodypumpissa ja kyllä mä välillä käytän kympin tankoakin ku toi "pilipali" on käytössä.. se muovinen on vaan mukavampi koska se tanko on hitusen ohuempi kuin kympissä.. Ja tuo tanko nimenomaa on naistensalilla, miehillä tommosia "leluja" olekkaan.. :D Eikä se nyt haudan vakava asia ole jos ei ole painot järjestyksessä, mutta just tuo sinne tänne levitteleminen, eikä vaan painojen levitteleminen vaan kaikkein taljaosien ja lukkojen levittäminen risoo kyllä mua yhtälailla, ehkä jopa enemmän koska lukkoa on vaikeempi löytää salilta ku 20 kilon levypainoa (mitä nyt on muutenkin enemmän ku se kaks kappaletta, jos ei just niitä levinneitä jaksa alkaa hakemaan).. Mä nyt en närkästy siitä jos joku jättää painot tankoon, mutta hyvien tapojen mukaistahan se nyt on viedä ne takasin paikoilleen..

EDIT: Miten muuten helvetissä niitä osia voi olla siellä päin salia missä ei ko. vehkeitä edes ole?!?

EDIT2: Miksi naisten salilla on pakko aina soida se hiton NRJ?!? Mä oon saanu traumat siitä kanavasta, ku koko ajan soi samat biisit ja edellisen työpaikan työpari kuunteli sitä paskaa vielä sen 8h työpäivän verran, siitä sitten salille kuuntelemaan sitä samaa, menee treenit vituiksi :/ Lisäks tää työpari haukku mut pystyyn viimisenä työpäivänä ni assosioin ne biisit siihen kusipäähän.. Jos käyn vaihtamassa ni seuraava ovesta sisääntulija käy vaihtamassa takasin.. Menisin miesten salille jos kestäisin ne tuijottavat, jokasta millin liikettä seuraavat katseet.. Ehkä sitten ku on pikkasen isommat treenipainot ni siirryn sinne, muuten menee mielenterveys :D

Mitä torilla tehdään kun suomalainen voittaa?
Back
Ylös Bottom