Miitingin ajankohta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu

PMLats

Mode/Punttimimmit
Mode
Ikä
47
Iskettiin nuppeja Deen kanssa yhteen, ja päätettiin että miitti nyt sitten järjestetään - osan kannalta valitettavasti siis Helsingissä. Organiseeraaminen aloitetaan ajankohdan valinnasta.

Kumpi päivämäärä sopii siis paremmin tapaamiseen mahdollisesti tuleville:

PE 29.11. vai
PE 13.12. ???

Kun päivämäärä saadaan demokraattisesti sovittua, hankitaan luultavasti pöytävaraus jostain mukavasta paikasta.

29.11! :-)

ehdottaa Kutri

No voi hitsi, heti alkavat mielipiteet jakautua. Mulle sopisi nimittäin paremmin tuo joulukuun ehdotus. Tuolloin 29.11. on nimittäin todnäk duunipaikan pikkujoulut...

ihan vaan kyselen että eikö lauantai olis päivänä parempi. ajatellen niitä jotka ehkä tulee kauempaa. työpäivän jälkeen menee aika myöhälle jos matkaa on enemmän.

Valitettavasti Dee ilmoitti, että pöytävarauksen saaminen marras- joulukuussa on Mahdoton Tehtävä 3. Päätimmekin täten, että miittinkiä siirretäänkin ensi vuoden puolelle, esimerkiksi muuten niin harmaaseen tammikuuhun, ja toivottavasti sieltä löydetään myös päivämäärä, joka sopisi useammalle! Pahoittelen asiaa, mutta palataan aiheeseen vähän tuonnempana!

En usko! :evil:

Kai niitä nyt voi saada vielä, kai pliispliispiis? :D

Tammikuuhan on jossain hamassa tulevaisuudessa! Siihen on ainakin sata vuotta! :D

Originally posted by Hippa
En usko! :evil:

Kai niitä nyt voi saada vielä, kai pliispliispiis? :D

Tammikuuhan on jossain hamassa tulevaisuudessa! Siihen on ainakin sata vuotta! :D

Siis kyllä niitä voi ehkä saada JOSTAIN mutta kun nyt haettiin nk. kohtuuhintaista paikkaa stadin keskustasta (että kaikki tietää ja löytää perille) niin ei onnistu enää 15:lle hengelle.

Ja hei, tammikuussa toivottavasti useampi pääsee mukaan kun ei ole joulukiireitä ja meneepähän sitten sekin tylsä kuukausi nopeammin ohi!!

No voihan .....

No voi harmi, minä kun niin innolla jo odottelin miittinkiä.
No ehkä mä jaksan odottaa ens vuoteen just ja just :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom