Mihin kuvat nettiin?

Suositelkaapas hyviä nettigaltsuja, mihin saa vaivattomasti viskottua kuvia. Tällä hetkellä on maksuttomalla Flickr-tilillä fotot, ja tarve olisi saada helposti järkättyä kuvia salasanasuojattuihin/suojaamattomiin/piilotettuihin kansioihin jne., eli nettijulkaisua varten ja että voisi helposti ihmisille linkittää matskua.

Vaihtoehtoja tähän mennessä ovat Flickr:n maksuversio n. 19e/vuosi ja Kuvat.fi 25e/vuosi.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
googlen picasa on ainakin itselleni riittävä vaikka siinä onkin maksuttomasti tilaa vain 1 gigalle kuvia.. siinä pystyy leikkimään nuilla piiloteillu/salasana kansioilla..

Yksi suomalainen on kuvablogi.com mutta siitä en tiedä sen enempää..

Kuvat.fi todennäköisesti helpoin haluamallesi käyttötavalle. Ite käyttelen flickriä mut jos olis tarve vaikka jakaa kuvia tuollalailla salasanasuojattujen kansioiden kautta niin kuvat.fi olis kyl aika kova vaihtoehto.

suosittelen tuota kuvat.fi palvelua. Naurettavan edulilnen ja tosi näppärä käyttää

http://www.kuvat.fi/

Kaikenlaisia kokeilin, mut tähän lopulta päädyin ja toista vuotta jo menossa. Tyytyväinen olen ollut ja hintakin 50 gigan gallerialle vain 24 e/vuosi.
Mä kun en mistään mitään tiedä, niin miksi tuo 50 gigaa/24€ on vain, jos ja kun esim. tuo share.nokia.com on rajoittamaton ja ilmainen?

Lisäksi tuo Share on Ovi tukee myös muita tiedostoja kuin kuva/ääni/video, yli 100 tiedostomuotoa taitaa olla tuettuna, joten sille vois keksiä helposti muutakin käyttöä.

Mä kun en mistään mitään tiedä, niin miksi tuo 50 gigaa/24€ on vain, jos ja kun esim. tuo share.nokia.com on rajoittamaton ja ilmainen?

Lisäksi tuo Share on Ovi tukee myös muita tiedostoja kuin kuva/ääni/video, yli 100 tiedostomuotoa taitaa olla tuettuna, joten sille vois keksiä helposti muutakin käyttöä.

Toimivasta, tyylikkäästä ja kaikista minulle tarpeellisista sekä tärkeistä ominaisuuksista 24 e/vuosi on melkein ilmainen. share.nokia.com on vieras palvelu mulle ja pikavilkaisulla se myös jää sellaiseksi. Siinä on liikaa turhuuksia sellaiselle, joka tarvitsee vain kuva- ja videogallerian nettiin.

Kuvat.fi-palvelussa on myös mahdollisuus videoille sekä bonuksena musagalleria esim. 50 gigalle biisejä, jotka ovat siis aina ja kaikkialla käytettävänäsi jossa vaan nettiyhteys pelaa. Eri tiedostomuotoja löytyy niin kuville kuin videoillekin, mutta ei kuitenkaan 100 vaan ne tärkeimmät ja yleisimmät jotka kaikki kotikäyttäjätkin saavat koneillaan ne auki.

Ihan huvikseni kokeilin tehdä uuden tunnuksen tuonne shareonoviin. Kirjautuminen, vahvistus, ja testikuvan upload; alle 5min ja kuva jaossa täällä. Nice and easy.

Proileri, jos kiinnostaa kokeilla kuvat.fi:tä 6kk veloituksetta (täysin ominaisuuksin) niin otas yhteys privalla. Ja jos joku muukin haluaa testata niin voin auttaa.

Proileri, jos kiinnostaa kokeilla kuvat.fi:tä 6kk veloituksetta (täysin ominaisuuksin) niin otas yhteys privalla. Ja jos joku muukin haluaa testata niin voin auttaa.

Eikun ei mitään, unohtakaa. Ei noi vanhat aktivointikoodit toimikaan enää mitä mulla on. :david: Mutta nykyään voi avata muutenkin ilmaisen tilin hieman rajoitetummilla ominaisuuksilla niin kannattaa kokeilla. Kyllä kuvat.fi on paras noista vaihtoehdoista.

Tuoreita kokemuksia kuvat.fi-palvelusta? Onko edelleen ihan suositeltava?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom