Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
HBO:n 247 on tarjonnut taas hyvää viihdettä ja mukavasti taustatietoa tähän matsiin. Kovasti tuntuu olevan huono ilmapiiri Pacmanin campissa. Lisäksi Filippiineillä osa treeneistä näytti menevän reisille hirmumyrskyn takia.
Kova matsi tulossa, mutta jos tähän jotain tulee pelattua niin varmaan Cottoa ed. mainituista syistä johtuen.
Ihmettelen, jos Pacmanin leirissä ei tapahdu muutoksia tämän ottelun jälkeen. Mannyn neuvonantaja vaikuttaa todelliselta iilimadolta.
Esim. Margarito sai paukuttaa Cottoa 11 erää laittomilla hanskoillaan ennen kuin matsi loppui.
no tuotahan ei vissiin ole todistettu,mutta itse olen kyllä aivan varma kanssa että laittomat siteet oli.Joo,sen verran cotolle sympatioita tosta et kesti sen teurastuksen,sillähän oli lailliset hanskat,mutta siteitten alle oli käärästy liian kovat toppaukset,käytännössähän ne oli ku kiveä.Tollaselle vois antaa mun puolesta vähän vitun pitemmän kilpailukiellon ku vuoden,onnex mosley paukutti margareettaa kunnolla valamisee ja hoiti homman himaa ja sen kommentit vielä etten mä huomannu mitää ku niitä siteitä vedettii,just joo eipä tietenkää.
Mutta ettei mee off-topiikix ni jatkakaa..
niin miksi sillä olisi ollut "ladatut" hanskat sellasessa matsissa missä se oli ennakkosuosikki jos ei ollut aikasemmin ollut esim. edellisessä uransa suurimmassa ottelussaEi ole varmaa oliko Margaritolla laittomat hanskat Cotto matsissa, vasta Mosley matsia ennen jäi niistä kiinni. Todennäköisesti oli mutta varmaksi ei voi sanoa.
Toivon että Cotto voittaa, tosin sellanen tunne perseessä että Manny vie TKO myöhäsissä erissä.