Miguel Cotto vs Manny Pacquiao 14.11.2009

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Alec
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
39
tehääs tällä ottelulle ketju,jos jotain sattus kiinnostamaan fedor vs ufc väittelyn ohessa :hyper:

who you got?itse uskon ja toivon Cotton voittoa,mutta hirvittävä matsi tästä on tulossa

HBO:n 247 on tarjonnut taas hyvää viihdettä ja mukavasti taustatietoa tähän matsiin. Kovasti tuntuu olevan huono ilmapiiri Pacmanin campissa. Lisäksi Filippiineillä osa treeneistä näytti menevän reisille hirmumyrskyn takia.
Kova matsi tulossa, mutta jos tähän jotain tulee pelattua niin varmaan Cottoa ed. mainituista syistä johtuen.

Ihmettelen, jos Pacmanin leirissä ei tapahdu muutoksia tämän ottelun jälkeen. Mannyn neuvonantaja vaikuttaa todelliselta iilimadolta.

HBO:n 247 on tarjonnut taas hyvää viihdettä ja mukavasti taustatietoa tähän matsiin. Kovasti tuntuu olevan huono ilmapiiri Pacmanin campissa. Lisäksi Filippiineillä osa treeneistä näytti menevän reisille hirmumyrskyn takia.
Kova matsi tulossa, mutta jos tähän jotain tulee pelattua niin varmaan Cottoa ed. mainituista syistä johtuen.

Ihmettelen, jos Pacmanin leirissä ei tapahdu muutoksia tämän ottelun jälkeen. Mannyn neuvonantaja vaikuttaa todelliselta iilimadolta.

Classic nopeus vs voima matsi. Uskon Mannyn hoitavan homman kotiin. Cotton kerroin on kyllä houkutteleva.

Just katoin 24/7, ja sellainen kuva jäi kans että Mannyn camp on leviämässä käsiin. Manny on kiinnostunut vähän liikaa kaikesta muusta kivasta, eiköhän se kohta pyri Filippiinien pressaksi.

Odotan kovaa ja viihdyttävää matsia. Pacman joutunee paljon kovemmille kuin De La Hoyaa tai Hattonia vastaan. Veikkaan että Cotto vie alkueriä, mutta jossain välissä aukenee Pacmanille paikka ja tulee nukkumatti Miguelille.

Tässä vielä taistelijoiden listat;
Cotto
http://www.boxrec.com/list_bouts.php?human_id=33535&cat=boxer

Pacquiao
http://www.boxrec.com/list_bouts.php?human_id=6129&cat=boxer

ensimmäistä kertaa Manny varmaan testataan kunnolla välisarjassa, Uskon että Cotto on liian iso ja vahva Mannylle.

Aikalailla olen varma siitä, että kaiken hypen jälkeen ottelu osoittautuu pettymykseksi, samalla tavalla kuin Mayweather - Marquez. Manny hallitsee alusta loppuun ja mahodllisesti tyrmää Cooton erissä 6-8

Sympatiat on ehdottomasti Cotton puolella (yksi suosikki nyrkkeilijöistä), mutta taidan kallistua Paquaion puolelle johtuen vasenkätisyydestä ja nopeudesta.

Kova matsi ehdottomasti,mutta yksi ääni mannylle.Cottonin paras matsi ollu imo Torresia vastaan.Sisusta yksi piste,Pacquiao tyrmää erissä 4-6

Mielenkiintoista, että porukka veikkailee täällä Mannyn tyrmäävän Cotton aikaisissa erissä.

Esim. Margarito sai paukuttaa Cottoa 11 erää laittomilla hanskoillaan ennen kuin matsi loppui. Mä näen matsin menevän pitkälti samalla tavalla kuin Mannyn kohtaamiset Marquezin kanssa ja lopulta Pacman vie hajaäänin tai erittäin tiukasti yksimielisesti.

Veikkaan Pacmania. Cotto on pärjännyt nopeutta vastaan ennen kuten Mosley ja Judah (tosin Judah täysin erilainen ottelija kuin Pacman) mut Cottolla on uus kokematon nuori traineri ja jotenkin sellanen fiiilis et tästä tulee taktiikkavoitto Mannylle.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Esim. Margarito sai paukuttaa Cottoa 11 erää laittomilla hanskoillaan ennen kuin matsi loppui.

Joo,sen verran cotolle sympatioita tosta et kesti sen teurastuksen,sillähän oli lailliset hanskat,mutta siteitten alle oli käärästy liian kovat toppaukset,käytännössähän ne oli ku kiveä.Tollaselle vois antaa mun puolesta vähän vitun pitemmän kilpailukiellon ku vuoden,onnex mosley paukutti margareettaa kunnolla valamisee ja hoiti homman himaa ja sen kommentit vielä etten mä huomannu mitää ku niitä siteitä vedettii,just joo eipä tietenkää.
Mutta ettei mee off-topiikix ni jatkakaa..

Joo,sen verran cotolle sympatioita tosta et kesti sen teurastuksen,sillähän oli lailliset hanskat,mutta siteitten alle oli käärästy liian kovat toppaukset,käytännössähän ne oli ku kiveä.Tollaselle vois antaa mun puolesta vähän vitun pitemmän kilpailukiellon ku vuoden,onnex mosley paukutti margareettaa kunnolla valamisee ja hoiti homman himaa ja sen kommentit vielä etten mä huomannu mitää ku niitä siteitä vedettii,just joo eipä tietenkää.
Mutta ettei mee off-topiikix ni jatkakaa..
no tuotahan ei vissiin ole todistettu,mutta itse olen kyllä aivan varma kanssa että laittomat siteet oli.

Ei ole varmaa oliko Margaritolla laittomat hanskat Cotto matsissa, vasta Mosley matsia ennen jäi niistä kiinni. Todennäköisesti oli mutta varmaksi ei voi sanoa.

Toivon että Cotto voittaa, tosin sellanen tunne perseessä että Manny vie TKO myöhäsissä erissä.

Ei ole varmaa oliko Margaritolla laittomat hanskat Cotto matsissa, vasta Mosley matsia ennen jäi niistä kiinni. Todennäköisesti oli mutta varmaksi ei voi sanoa.

Toivon että Cotto voittaa, tosin sellanen tunne perseessä että Manny vie TKO myöhäsissä erissä.
niin miksi sillä olisi ollut "ladatut" hanskat sellasessa matsissa missä se oli ennakkosuosikki jos ei ollut aikasemmin ollut esim. edellisessä uransa suurimmassa ottelussa

kuva punnituksesta

0e801e49c24b8fe2622f2514c77cfc35-getty-.jpg

kuva Margariton siteistä Cotto matsin jälkeen, Margarito muuttui muutenkin jossain vaiheessa tavallisesta Journeymanista kaveriksi joka alkoi tyrmäämään paljon kovempia ottelijoita, kuin ne joita ei tyrmännyt uransa alkupuolella.

lolsm.jpg

Manny is going down

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom