Hey kaikille!
Olen 19-vuotias nuori nainen, joka mielellään tiputtaisi kiloja ja kiinteytyisi...
Painoa on nyt 59-60kg ja pituutta 156cm. Vaatekoko yleensä 40.
Vuoden 2004 lokakuussa painoin vielä 74kg (huhhuh), vaatekoko 42-44, ja ruokavalion muutoksella olen nyt tiputtanut painoa tähän 60kg tietämille. Pari kuukautta kävin salillakin, mutta nyt se on jotenkin jäänyt koulu/yo-kirjoituskiireiden vuoksi.
Kun yo-kirjoitukset ovat ohi, niin minulla on hyvin aikaa keskittyä kropan kouluttamiseen.
Tässä siis itselleni suunnittelema "ohjelma" ja kaipaisin teiltä mielipiteitä.
Ruokapuoli:
noin 1500 kaloria/d, riippuen liikunnan määrästä
30%rasvoista, 30% proteiineista ja 40% hiilihydraateista.
Liikunta:
ma - 30-60min lenkki (syke 140?)
ti - 20-40min pilatesta
ke - 20-30min intervallilenkki
to - lihaskuntotreeni kotona
pe - 20-40min pilatesta
la - 60min squash
su - lepo
Miltäs näyttää?
Nyt käydessäni kävelylenkillä sykkeeni on 130-150.
Rasvanpolton kannalta kuitenkin suositellaan vielä pienempää sykettä(100?) mutta minusta niin pienellä sykkeellä kävely tuntuu tavallaan "turhalta" ja löntystelyltä. Erityisesti kaipailisin kommenttia tuosta sykkeestä.
Päätavoitteeni on lähinnä kropan kiinteytys ja siis vaatekoon pieneneminen.
Kiitos kaikille jotka jaksoivat lukea tänne asti ja jaksavat vielä kommentoidakin... :D
Olen 19-vuotias nuori nainen, joka mielellään tiputtaisi kiloja ja kiinteytyisi...
Painoa on nyt 59-60kg ja pituutta 156cm. Vaatekoko yleensä 40.
Vuoden 2004 lokakuussa painoin vielä 74kg (huhhuh), vaatekoko 42-44, ja ruokavalion muutoksella olen nyt tiputtanut painoa tähän 60kg tietämille. Pari kuukautta kävin salillakin, mutta nyt se on jotenkin jäänyt koulu/yo-kirjoituskiireiden vuoksi.
Kun yo-kirjoitukset ovat ohi, niin minulla on hyvin aikaa keskittyä kropan kouluttamiseen.
Tässä siis itselleni suunnittelema "ohjelma" ja kaipaisin teiltä mielipiteitä.
Ruokapuoli:
noin 1500 kaloria/d, riippuen liikunnan määrästä
30%rasvoista, 30% proteiineista ja 40% hiilihydraateista.
Liikunta:
ma - 30-60min lenkki (syke 140?)
ti - 20-40min pilatesta
ke - 20-30min intervallilenkki
to - lihaskuntotreeni kotona
pe - 20-40min pilatesta
la - 60min squash
su - lepo
Miltäs näyttää?
Nyt käydessäni kävelylenkillä sykkeeni on 130-150.
Rasvanpolton kannalta kuitenkin suositellaan vielä pienempää sykettä(100?) mutta minusta niin pienellä sykkeellä kävely tuntuu tavallaan "turhalta" ja löntystelyltä. Erityisesti kaipailisin kommenttia tuosta sykkeestä.
Päätavoitteeni on lähinnä kropan kiinteytys ja siis vaatekoon pieneneminen.
Kiitos kaikille jotka jaksoivat lukea tänne asti ja jaksavat vielä kommentoidakin... :D