SUPERCARB 1kg -40%

Mieletöntä! (jalkatreenistä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Leona
  • Aloitettu Aloitettu
Pidensin kiertoa ja nyt teen jalkatreenin joka 8. tai 9. päivä. Aivan mahtavaa, tulokset nousevat silmissä ja treeni kulkee paremmin kuin aikoihin :D Kai se on tietysti aika selvä juttu, että enemmän lepoa jaloille tarkoittaa suurempia jalkatreenipainoja, mutta silti... Sain aivan uutta motivaatiota salitouhuihin tällä systeemillä, painot ovat junnanneet niin pitkään samassa. Lepoa taitaa jaloille muutenkin tulla nykyisin enemmän, aerobiset treenit ovat tahtoneet jäädä yhteen kertaan viikossa aiemman kahden tai kolmen kerran sijaan.

Tällä postilla ei ollut sen suurempaa tarkoitusta, piti vaan hehkuttaa kun olen niin innoissani ;) Tietysti jos teillä on samanlaisia kokemuksia, mieluusti kuulisin niistä...

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Hehkutusta

Tekniikan hiominen toi minut eilen vain kymmenen kilon päähän kyykkytavoitteesta, joten olen tavallaan 'aikataulussa'. Olen siis äärettömän tyytyväinen itseeni ja hymyän herkeämättä. :D

Vielä kun penkki alkaisi kulkea yhtä mukavasti ... :( Neuvoja ja varsinkin rohkaisua vastaanotetaan suurella kiitollisuudella.

Eilen kevyt jalkatreeni ja - prrrkl - nilvautin selkäni. Huomio herpaantui kyykätessä hetkeksi ja samassa joku välilevy/okapiikki/mikäliepääsääntöisestitäysinturharusto näki tilaisuutensa ja aloitti sambakarkelot. Nyt sitten taivutan selkää irvistäen kuin goottityylisen kirkon katonharjan pikkupiru ja kirautellen tuskaa ilmentäviä äännähdyksiä. :mad:

Pöh

Nyt vasta pääsen treenaamaan jalkoja seuraavan kerran tämän threadin aloituksen jälkeen :( Olin flunssassa ja lepäsin ihan reilusti. Saa nähdä mitä siitä tulee kuudentoista päivän totaalilevon jälkeen :eek: Toivottavasti ymmärrän ottaa riittävän kevyesti että ei käy huonosti.

Mites selkäsi jaksaa, Nee?

Selkä kunnossa

Kiitos kysymästä, Tiukkis. Itsepäisenä pirukkaana maltoin pitää vain viikon levon ja palasin sitten salille. Eipä ole sen jälkeen selkä lausunut enää yhtään poikkipuolista sanaa. Täytyy jatkossa muistaa keskittyä kevyelläkin viikolla yhtä intensiivisesti kuin muulloinkin, eikä suinkaan herpaannuttaa huomiota seuramalla sivusilmällä kaiken maailmaisia ärsyttäviä asioita.

Mitenkäs itselläsi treeni kulki: tekikö tauko hyvää vai olitko flunssan jäljiltä vetämättömissä? Kesälentsut pitäisi julistaa pannaan.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Nopeastipa toivuit, onnittelut! Minullakin treeni kulki ihan yllättävän hyvin, maltoin kerrankin pitää riittävän pitkän tauon ja olin ihan hyvissä voimissa ekassa treenissä. Toki otin kevyemmin ja silti sain parin päivän kipsin jalkoihin, mutta se kuuluu asiaan ;)

Suositut

Back
Ylös Bottom