Michael Kefalianos

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pro-Pain
  • Aloitettu Aloitettu

Pro-Pain

Ylileveä kuljetus
Mode
Seuraavaksi tehdään tutuksi mies nimeltään Michael Kefalianos. Kefalianos on 40-vuotias kreikkalainen IFBB ammattilaiskehonrakentaja.

michael-kefalianos-2011-british-grand-prix%5B1%5D.jpg

Kotisivu:
http://www.michaelkefalianos.com/

Itse näin kyseistä kaveria kesäkuussa Kosilla ja hyvältähän se näytti :) Tavoitteena top 12 tämän vuoden Olympiassa.
Fiksun oloinen kaveri kyseessä, samoin valmentaja.

Meikä diggaa. Siisti jätkä ja + hyvästä kommikoinnista/-sosiaalisita taidoista samalla antaa itsestään ihan mukavan vaikutelman kuten edellinen postaajakin huomasi :)

On muuten melko lämpönen tuo sali jumppailla ko ulkona on lämmintä 40 eikä minkäänlaista ilmastointia löydy kyseisetä paikasta. Vieläkö tuohon 50neliön huoneeseen lyödään 20 muuta jamppaa pumppaileen samaan aikaan niin ei tartte kovin pitkään pumppailla että alkaa hiki virtaan.

on muutes pikkasen isompi sali kun 50neliöö, tuli tuolla muutama viikko treenattua, aamulla pysty treenailee hyvin. Todella kovan näkönen kaveri livenä, ei videoista saa ihan samaa kuvaa.

on muutes pikkasen isompi sali kun 50neliöö, tuli tuolla muutama viikko treenattua, aamulla pysty treenailee hyvin. Todella kovan näkönen kaveri livenä, ei videoista saa ihan samaa kuvaa.

Oon itekki tuolla salilla reenaillu ja onhan se nyt ihan vitun pieni/ahdas.

vitun pieni?? taidat reenailla jossain elixiassa haha!!! hyvä hc sali. mun kämppä on 70neliöö ja todellakin toi sali aika paljon isompi.

- - - Updated - - -

ja ahdasta nyt tulee missä vaan ku on paljon porukkaa salilla, on sitä pienenpiäki helvetin hyviä saleja nähty.

Äijä aloitti Pro uran nelikymppisenä. Respect!

Massaa vain uupuu mutta lihasten hyvä muoto kompensoi mukavasti.

Back
Ylös Bottom