Kaiken työn jälkeen Bisse viimein palkittiin voitolla Silvasta, ja nyt mestaruudella. Useamman kerran jo kävi title shot lähellä, mutta aina jäi saamatta. Nyt sit sattumien kautta, kaljan nauttimisen ja elokuvien kuvauksien jälkeen parin viikon treenicampilla vihdoin Lukea vastaan ja vyö vaihtoi omistajaa.
Highlight pätkiä ei löytynyt oikee, kaikki jotain 3-5v vanhoja. :o Tässä Bissen haastattelu bäkkäriltä!
Voisiko ylläpito muuttaa otsikon. Tuo on ihan törkeää nimitellä ihmistä ja ansioitunutta urheilijaa tuolla tavoin. Ainakin jos ei uskalla mennä sanomaan sitä samaan häkkiin kaverin kanssa.
Ei kai bodauspuolellakaan hyväksytä mitään Utti "Mulkku" Hietala -tason keskusteluja?
:(
Voisiko ylläpito muuttaa otsikon. Tuo on ihan törkeää nimitellä ihmistä ja ansioitunutta urheilijaa tuolla tavoin. Ainakin jos ei uskalla mennä sanomaan sitä samaan häkkiin kaverin kanssa.
Ei kai bodauspuolellakaan hyväksytä mitään Utti "Mulkku" Hietala -tason keskusteluja?
:(
Öööh, siis tuohan on hauska sanaleikki siitä, kun Mikeltä aikoinaan kysyttiin, että onko sen lempinimi "The Count" varmasti oikein kirjoitettu, että onko se sittenkin "The Cunt" johon Mike nauroi iloisesti huvittuneena, ja toihan vaan kuvastaa Miken hullunhauskaa "cunt" persoonaa, jolla se on saanut huikeat määrät faneja ja tehnyt rahaa urallaan. Eihän hän oikeasti ole mikään paha, tai mulkku ihminen, niinkuin ymmärsit.
Bisse on hieno tyyppi ja kunnon familymän, jota arvostan suuresti! Vaikkakin monesti lyö yli sanomisillaan. Tämänhän itsekin tiedostaa ja sanoo, että on ottanut opiksi. Mike on pohjimmiltaan sydämmellinen ihminen, vaikka kovin suulas onkin.
Otsikon saa vaihtaa, jos siltä tuntuu. Kunhan toin vain esille, miksi sen kirjoitin siihen. Siinä ei ollut todellakaan tarkoitus loukata kunnioitettavaa urheilijaa ja ihmistä.
Miehestä olen fanittanut Tuffista asti. Miehen persoonasta ei aiemmin moni pitänyt, mutta tuntuu että viimeaikoina mies on saanut paljon uusia faneja? En tiedä johtuuko oma fanittaminen sitten siitä, että olen itse samanlainen mulkku :D Juuri tällä viikolla mietin että harmittavasti miehellä ei ole sitä tyrmäysvoimaa siunattu tuon enempää, olisi muuten huomattavasti kovempi tekijä divarissaan. Nyt sattui tuo tyrmäys kyllä sikäli juuri hyvään paikkaan. Voitot Lukesta ja Silvasta peräkkäin on kyllä kova suoritus. Kaikki tämä sanottuna en kyllä valitettavasti usko että mies onnistuu vyötä pitämään kovin pitkään. Yksikin onnistunut tittelinpuolustus olisi hieno suoritus.
Miltähän olisi näyttänyt matsi aikoinaan Matrix-auralla varustettua Silvaa vastaan? Shale kun TRT-päissään vei decision voiton 1.contender matsissa silloin Bissee vastaan. Oiskohan Mike pystynyt samantyyliseen rauhalliseen "en tullu tänne pelaa sun peliä" nekkailuun Silvaa vastaan, niinkuin teki Silvaa vastaan käydyssä matsissa?
Silvan aura tais olla vähän liian tehokas tuona aikana, mitä ootte mieltä?
Rampage vaikuttaa totuudenmukaiselta. Sehän reenasi Bispingin kanssa Wolfslairilla aikoinaan. Hmmm... Tosi hyvä pokerinaama tai sit puhuu totta. :D oon monesti miettinyt, et varmasti osa noista kaikkein äänekkäimmistä PED höpöttäjistä on / ollut varmaan vaan ite enemmän tai vähemmän kiduksia myöten mehuissaan myös, mutta puhuu silti siitä, koska se voi olla tosi herkkä kohta vastustajalle. :D
Toisaalta, jos joku sanois, et Bisping ei oo ikinä ottanu mitään, niiin kyl mä varmaan uskoisin. Fysiikka ja ottelukunto aina ollut samanlaista, ei ole yhtäkkii tullu roinamonsterin lihaksia ja jotenkin erikoisen väsymätöntä suoritusta octagonissa verrattuna muihin otteluihin. Toisaalta eihän noista voi oikein päätellä kuin ääritapaukset näin vierestä seuraajana, Silva on hyvä esimerkki siitä.
Mitäs mieltä on pakkisraati, uskotteko, että Bisping käytti aikoinaan (=aikana jolloin "jokainen käytti tai oli käyttänyt joskus") jotain? Vain koska butthurttuudesta tunnettu TRT-Rampage vihjaili niin?
Olin muuten unohtanut et Rampagekin oli TRT:llä. Hauskoja nää "even playfield" jutut ja se kun Maurikin puheli et saattaa aloittaa terttuilun. Näin jälkeenpäin ajateltuna.
Bisping näyttää aika mean motherfuckerilta... Tais DJ päivinään olla the shit ja saada pillusti vittua ja vitusti pillua.
Tietyllä tavalla ei yllättäisi, jos ottelijat olisivat nuorempana ja kokemattomina ottelijoina ottaneet jotai rojua vanhempien ottelijoiden tai koutsien opastuksella.
Jollain härskillä tavalla kiinnoistaisi kyllä sittenkin nähdä Bisping- Hendo2.
Hendo ei kyllä ottelua tietenkään ansaitse, mut ihan vaan tulevalle hall of famerille ja legendalle
kunnianosoitus UFCltä, laittaa Hendo uran viimeiseen matsiin tittelistä.
Jos Henderson onnistuisi voittamaan, niin se olisi kuin elokuvista kun pappa jättäisi hanskat häkkiin ja kävelisi vyön kanssa pois.