Mexico - Playa del Carmen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja subotai
  • Aloitettu Aloitettu
Hola,

oon lähdössä ens viikolla pariksi viikoksi tuonne Mexicoon ja kyselisin noita punttisaleja ko. mestassa (playa del carmen).
En nyt sitten tiedä tuleeko matkalla urheiltua salilla laisinkaan, taitaa mennä sukeltelun puolelle, mutta how ever..

Ainut mitä löysin (Aurinkomatkojen sivuilta):

"Kuntosali
Hyvätasoinen kuntosali Body Works sijaitsee aivan keskustassa, katu 8. Hinta 80 MXP/kerta. Salilla on myös aerobicia, joogaa, itsepuolustuslajeja ja hierontaa. Avoinna ma–pe klo 6–22, la klo 9–17.."

Toi 80 pesoa on n.6 euroa, joten ihan Ok.

Mut jos joku on ollut mestoilla, niin onko mitään erityistä mitä voisi suositella?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
subotai sanoi:
Hola,

oon lähdössä ens viikolla pariksi viikoksi tuonne Mexicoon ja kyselisin noita punttisaleja ko. mestassa (playa del carmen).
En nyt sitten tiedä tuleeko matkalla urheiltua salilla laisinkaan, taitaa mennä sukeltelun puolelle, mutta how ever..

Mä kävin Mexicossa kauan sitten, joten en osaa autaa tuon punttisali kysymyksen kanssa, mutta aivan varmasti siellä on mahtavat vedet dyykata !
Itse lähden parin viikon päästä 2:ksi viikoksi Sharm El Sheikhiin, ja tarkoitus olisi taas heittää ainakin 6-10 dyykkiä.

Mulla on pidemmän aikaa ollut suunnitelmissa mennä sukelluskurssille. Kumpi olisi kannattavampaa ja/tai edullisempaa. Lähtä matkalle jonnekin ja käydä sukelluskurssi siellä vai käydä sukelluskurssi suomessa ja lähtä sitten jonnekin kirkkaammille vesille sukeltelemaan.

seppo-x sanoi:
Mulla on pidemmän aikaa ollut suunnitelmissa mennä sukelluskurssille. Kumpi olisi kannattavampaa ja/tai edullisempaa. Lähtä matkalle jonnekin ja käydä sukelluskurssi siellä vai käydä sukelluskurssi suomessa ja lähtä sitten jonnekin kirkkaammille vesille sukeltelemaan.

Käy ihmeessä kurssi täällä Suomessa, tasoero etelän kurssikeskuksiin on valtava.
Hintaeroakaan ei ole kovin paljoa kummankaan välillä.

Eli ei muuta kuin kurssille vaan, ja tervetuloa uuteen maailmaan.

Kimmo sanoi:
Käy ihmeessä kurssi täällä Suomessa, tasoero etelän kurssikeskuksiin on valtava.Hintaeroakaan ei ole kovin paljoa kummankaan välillä.

Kurssi + varusteet = ???

Kimmo sanoi:
Käy ihmeessä kurssi täällä Suomessa, tasoero etelän kurssikeskuksiin on valtava.
Hintaeroakaan ei ole kovin paljoa kummankaan välillä.

Eli ei muuta kuin kurssille vaan, ja tervetuloa uuteen maailmaan.

Laitesukellus kyllä kiinnostaisi lomareissuilla.Minkä firman kursseja suosittelet?Suomessakin on aika paljon sukelluskurssin vetäjiä kun itse olen myöskin hakenut verkosta infoa mutta ei niistä oikein ota selvää.

protsku sanoi:
Kurssi + varusteet = ???

http://www.tietosys.net/sea/index.htm

//eli tuo OWD (Open Water Diver) on se ensimmäinen kurssi, ja se maksaa
tinkaamisen jälkeen n:350€.
Varusteisiin saa menemään niinpaljon kuin haluaa, aluksi ei kyllä tarvitse kuin maskin, snorkkelin ja räpylät n.100€, muut kamat saa lainaksi liikkeestä//
Tuo on yhden tutun hepun liike, hyviä kouluttajia, mukavia venereissuja
kesäisin, ja Ojamon kaivoksellekin pääsee jos haluaa.
Ja varusteita aloittelijasta prohon.
Itse aikapaljon maailmaa kiertäneenä voin sanoa, että kunnolliset varusteet
maksavat melko samanverran joka puolella.
Suomesta saa aina vain laatu kamaa, jos siis asioit alan liikkeessä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom