GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

MethodDrain detox-kuuri feat. kahvi&alkoholi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja miriami
  • Aloitettu Aloitettu
Moikka,

nyt ei osannut luontaistuotekaupan täti sen enempää jeesata, kuin totesi vain ettei itse ainakaan pärjäisi ilman aamukahvia kyseisen kuurin aikana. Viime vuonna vedin joulukuonat vessasta alas samalla kuurilla, mutta vedin koko kuurin vähän liian överiksi... Painonpudotustarvetta kun ei oikeastaan ole, vaikka vääristyneet mielikuvat itsestä niin joskus väittävätkin. Lisäksi treenaan ja liikun sen verran kovasti, ettei ruokavalion älytön rukkaaminen ohjeiden mukaiseksi kannata. Nuo ohjeet nestepäivistä, maidottomasta&viljattomasta&rasvattomasta&sokerittomasta&mauttomasta kuurista kun koskettavat ensi sijaisesti pikkasen enemmän painonpudotus tarpeessa olevia henkilöitä..

No joo, mutta mites tuo ohje kahvin ja alkoholin poisjättämisestä? Mulla on tiedossa yks laivareissu kuurin aikana, joten voinko mä siellä lipitellä..? Miten alkoholi vaikuttaa kuurin kanssa, miksei sitä saisi juoda? Ja entäs kahvi? Tuo litku on niin kauheen makuista ja luovun eniveis jo osasta ruokavalioon muuten kuuluvista tuotteista, niin onko ton kahvin poisjättäminen nyt ihan pakollista? :jahas: Saako aamukahvin juoda?

No joo, mutta mites tuo ohje kahvin ja alkoholin poisjättämisestä? Mulla on tiedossa yks laivareissu kuurin aikana, joten voinko mä siellä lipitellä..? Miten alkoholi vaikuttaa kuurin kanssa, miksei sitä saisi juoda? Ja entäs kahvi? Tuo litku on niin kauheen makuista ja luovun eniveis jo osasta ruokavalioon muuten kuuluvista tuotteista, niin onko ton kahvin poisjättäminen nyt ihan pakollista? :jahas: Saako aamukahvin juoda?

Itse en kyllä suosittele yhtään alkoholia puhdistuskuurin aikana koska puhdistuskuurin tarkoitushan on puhdistaa maksaa ja munuaisia. Alkoholi taas rasittaa maksaa ja munuaisia niin en näe mitään järkeä juoda alkoholia kuurin aikana. Kyllä sen pari kolme viikkoa pystyy olemaan juomatta, onhan se niin lyhyt aika elämästä. ;) Alota kuuri mieluummin laivareissun jälkeen jos on pakko juoda.
Aamukahvin voi ihan hyvin juoda mutta montaa kupillista sitä ei kannata juoda koska kahvi on diureetti ja puhdistuskuuri poistaa myös ylimääräisiä nesteitä kehosta.
Kuurin aikanahan voi syödä ihan normaalisti mutta suosittelisin kuitenkin jättämään sen alkoholin, lisäaineet ja makeutusaineet pois kuurin ajaksi. Noi on kaikki semmosia aineita mitkä rasittaa maksaa joten suotta lisäämään enää maksan taakkaa kun yritetään päästä ylimääräisestä kuonasta eroon.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom