Metallimusiikin ystävät hoi!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto
Bongasin tuossa Soulseekistä kaverin joka soittelee Agonizer nimisessä kotimaisessa bändissä. Aivan loistavan kypsä demo kavereilla, ziikatkaa nettisivut ja ladatkaa tuo Whatever biisi, ROCK ON!!!

http://agonizer.cjb.net/
main_picture.jpg

Kieltämättä kuulostaa ihan hyvältä tuo Whatever pätkä. Pitääkin pistää Agonizer nimi mieleen, jos joskus sattuisi vaikka keikalle.

Metallista puheen ollen. Northerin uusi levy Mirror of Madness on mielestäni aika loistava. Jos pitää Bodom tyylisestä metallista niin kannattaa tsekata.

Enpäs oo ennen kuullutkaan koko bändistä mut AI LAIK IT.

Ja lullan uudelta oon kuullu sen yhen biisun ja soon hyvä kans.

EDIT: Ei lainkaan huono idea MIke.

Vähänkö olen ylpeä kun tunnen Agonizerin solistin :D
Terveisiä vaan Tampereelta Pasille, pitäisi joskus ottaa :kippis1:

Originally posted by metalman
.. Ja metallica on saanut vihdoin uuden basistin. tai siis jo jokin aikaa sitten. -> http://www.metallica.com/

Metallicassa nykyään Ozzyn bändin entinen basisti. Newsted sen tilalla Ozzyn bändissä. :)

Hyvä idea Mike se musakeskustelualue:thumbs:

ps Maidenilta tulee uus studioalbumi tämän vuoden puolella :worship:
taitaa tulla myös Metallicalta

Musiikista puheenollen:

Hypetetään lisää tätä "pohjoisten" poikien (Laihialan ja J-P:n) yhteistä kokoonpanoa ---> Poisonblack

Musiikillisesti sijoittuu jonnekin Sentencedin ja Charonin välimaastoon... yllättäen. :D

Originally posted by leoko
ps Maidenilta tulee uus studioalbumi tämän vuoden puolella

Sille: :kippis1:

Ihan mielenkiintoinen biisi, vaikutteita sopivasti sieltä täältä. Välillä kuulu sankarimetalli-, välillä taas perinteistä suomimenoa a´ Sentenced ja kumppanit, kuitenkin kohtuu omaperäistä. ***/*****

Postissa tuli tänään Katatonian, Ajattaren ja Moonsorrown uusimmat, vielä ei ehtinyt kuunteleen kun pitää lähteä töihin.

Voisihan sitä musapalstaa kokeilla, jos ei toimi niin sitten veks.

Onko porukka vielä päässyt kuuntelemaan Cradlen uusinta levyä? Ite oon yhden biisin kuullu ja tuntu , että nyt ne on sen kauan toivotun tyylin-vaihdon tehneet.. Mutta ois se poikaa jos bändi ois palannut juurilleen , niihin kolmen ensimmäisen levyn tunnelmiin.:D

Originally posted by Kraftwerk n
Onko porukka vielä päässyt kuuntelemaan Cradlen uusinta levyä? Ite oon yhden biisin kuullu ja tuntu , että nyt ne on sen kauan toivotun tyylin-vaihdon tehneet.. Mutta ois se poikaa jos bändi ois palannut juurilleen , niihin kolmen ensimmäisen levyn tunnelmiin.:D

muhun ei kyllä COF uusin levy iskenyt... Huonompaan suuntaan on mennyt... Tosin en koskaan ole mikään yhtyeen suuri fani ollut joten en ehkä ole oikea ihminen vastaamaan tähän.

niin, oliko siltä maidenilta tullu joku muukin levy nyt justiin..kuulin huhua Rock in Rio - live levystä..:blow:

Originally posted by RikHard

Postissa tuli tänään Katatonian, Ajattaren ja Moonsorrown uusimmat, vielä ei ehtinyt kuunteleen kun pitää lähteä töihin.

Voisihan sitä musapalstaa kokeilla, jos ei toimi niin sitten veks.

En ole perhana uskaltanut ostaa tuota Ajattaran Kuolema -levyä. Pelkään, että kevätmasennus iskee ja pukkaa päälle Sentenced fiilikset x 2. Sen verran rujoa tavaraa tuo "Itse" levy on, että tulee miltei huono olo kun kuuntelee, ja jos tuossa Kuolemalla ollaan menty vieläkin tylympään suuntaan niin..

Moonsorrow Kivenkantaja on aika vaikea levy, itselleni avautui kunnolla vasta noin kymmenen kuuntelukerran jälkeen. Ei ole sellaista taattua "hittikamaa".

Tuleeko niitä musakeskusteluja niin paljon, että tarvitsee omaa osastoa? No voihan sitä kokeilla.

Back
Ylös Bottom