Metallikaraoke

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
Miusta karaoke on noloa/säälittävää varsinkin sillon kun ollaa juomassa ja luullaan, että osataan laulaa. No siskon kaverin synttäreillä oli suurin osa porukkaa himokaraokettajia (hyviä laulamaan) ja juuri oli ostanut 2 metallipainotteista karaokelevyä. Koko porukka on poppi ja tanssimusiikin ystäviä ja minä ainoa metallisti.

Metallikaraoke
AL9186_4.jpg

Hevikaraoke
hevivol1.jpg

Hyö tiesivät, että mie tykkään metallista ja olen yhdessä demobändissä hoitanut örinät niin hirveä painostus, että menisin "laulamaan" ja en yksinkertaisesti kehdannut (tai niin minä luulin). No tarpeeksi kun oli siideri ja booli maistunut niin minä uskaltauduin lauteilla, koska painostus oli aivan äärettömän kova.

Levyiltä ekana silmään sattui Barathrum - Last Day In Heaven, Mokoma - Takatalvi ja Mokoma - Hiljaisuuden julistaja. Tuossa ainoat mitkä kävi mielessä. Pohdinnan jälkeen Barathrum tulille ja menox. Porukka meni ihan sekaisin ja sain illan kovimmat kannustukset/aploodit. Kyllä hävetti vetää, mutta porukka tosiaan tykkäs. Tuli sitten vedettyä illan aikana vielä Mokomat ja barathrum toiseen kertaan.

Mie tykästyin karaokeen ja onneksi näitä hevijuttuja on jo 3 (Metallikaraoke, Hevikaraoke Vol. 1 & Vol. 2 ja varmasti tulossa lisää. Pitäs joskus mennä ihan Hevikaraoke keikalle, koska tuolla on biisilista aika laaja.

Onko muita hevikaraokea koittaneita?

Itte kävin vähän aikaa sitten yhdessä baarissa kun siellä sattui hevikaraoke olemaan. Siinä änkyräkännissä sitten sain tyhmän idean. Noh pakkohan se oli mennä waspin i wanna be some body hoilaamaa. :D Eihän siitä vittua tullutkaan mutta ei sillä niin väliä kunhan oli hyvä fiilis. :rock:

Ei oo kai mitään satumaata rankempaa laulumestaa tullu löydettyä. Tuli siellä Dion Holy diver kerran vedettyä ja on siellä kai muutakin tuon suuntaista musaa. Rankempaa kamaa siellä tuskin kuitenkaan on.

Itse olen karaoken suurkuluttaja...siis kotioloissa.

Useimmiten jos on "syytä" pitää pippalot niin ne pidetään
mun kämpässä ja kaikki laulelee ihan fiiliksellä.

Levyjä on jo yli 30, mutta metalli/heviä ei vielä löyty.

Täytyy joskus taikoa tuotakin matskua niin pääsee sitten kunnolla
"vetämään"....tosin mun laulu ääni sopii paremmin iskelmiin ja tangoihin ;)

ihme kun vasta nyt tajuavat tämän, ei kai kaikki karaoke-laulajat iskelmästä diggaa.
onhan noita rok karaokeja jo ollu, niistä saa kunnon fiiliksen, atakkii!!

mun usko koko metallikaraokeen meni kun mä näin jonkun dvd:n ja siinä oli HIMin ja Negativen bisiit...tosi metallia,joo-o...

Mniska sanoi:
ihme kun vasta nyt tajuavat tämän, ei kai kaikki karaoke-laulajat iskelmästä diggaa.
onhan noita rok karaokeja jo ollu, niistä saa kunnon fiiliksen, atakkii!!

Tosiaan ihme että nyt tajuavat, mutta hyvä että edes nyt. Varmasti tulee nuo hevi/metallikaraoket lisääntymään paljon lähivuosina.

Alec sanoi:
mun usko koko metallikaraokeen meni kun mä näin jonkun dvd:n ja
siinä oli HIMin ja Negativen bisiit...tosi metallia,joo-o...

No sinne pitää työntää kumminkin tuommosta yleisö ystävällistä tavaraa sekaan vaikka on kova metallikaraoke dvd kyseessä.

Mie toivon, että jossain vaiheessa tulee pelkkään örinään keskittynyt karaoke dvd. Esim Arch Enemy, Dimmu Borgir, Slipknot, Immortal jne jne.

Back
Ylös Bottom