Niin, että oliko kukaan pakkislaisista kyseisillä keikoilla? Minä olin molemissa... (Jos tämmölne threadi on, ni anteeksi..) Metallicaan venailin jtn 4 tuntia ja ei siin kahena monta metriä ollut lavalle lopulta... Ja VR:n keikalle en jonottanu periaatteessa yhtään vaan paikkalipulla menin sisään, mutta pomppasin yhen aidan yli ja loppujen lopuksi töllistelin keikkaa metrin päästä :D Vain yksi tyttö oli siinä edessäni... Olikos teillä mimmosia kokemuksia keikoista? Minun mielestä Metallica oli vähä läpihuutojuttu, mut ihan ok...
VR taas oli aika jees, tosi se laulaja oli aika ällötys :/ Tyyppi paino varmaa 30 kiloo ja sähis johoki megafoniin, mikä ei kuulunu mihinkään.... Ihmehemmo...
Mut Släshin ja Duff:in takia sinne lähettiinkin :D
Onko muuten kellään mtn kuvia noilta keikoilta?:o Ois tosi mahtava saada niitä! Kun ite ei ollut pokkaa kameraa sisään kuljettaa...
chat_beast@hotmail.com on mailini, jos vois kuvia sendiä, liitetiedostoina tai sitten ircin,dc:n yms. kautta.
Kertoilkaapas omia kokemuksianne jne. Ja unohtakaa mut, jos tääl on sit jossai tämmöne threadi.
VR taas oli aika jees, tosi se laulaja oli aika ällötys :/ Tyyppi paino varmaa 30 kiloo ja sähis johoki megafoniin, mikä ei kuulunu mihinkään.... Ihmehemmo...
Mut Släshin ja Duff:in takia sinne lähettiinkin :D
Onko muuten kellään mtn kuvia noilta keikoilta?:o Ois tosi mahtava saada niitä! Kun ite ei ollut pokkaa kameraa sisään kuljettaa...
chat_beast@hotmail.com on mailini, jos vois kuvia sendiä, liitetiedostoina tai sitten ircin,dc:n yms. kautta.
Kertoilkaapas omia kokemuksianne jne. Ja unohtakaa mut, jos tääl on sit jossai tämmöne threadi.