Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
D sanoi:Ja en ymmärrä miksi mielestäsi suomen2004 keikka oli huono.Yleisö lauloi ja oli hyvin mukana,James oli yhtä hymyä ja heitti hyviä välispiikkejä,saundit olí hyvät ja oli vielä hyvä settilista.
melkoinen keikkareissu kaiken kaikkiaan.pari päivää juopoteltiin helsingissä ja tallinnassa ennen keikka iltaa FIRST BLOODIN kans.Sitten mentiin keikalle ja tietenkään ei meidän katsomo-osassa ollut tarjoilua.Yli 6h selvinpäin 3pvän juopottelun jälkeen.D sanoi:Mielestäsi esitys oli kylmä kaikinpuolin,mutta olit silti messissä.Et ole koskaan ollut niin messissä?Tämä yhtälö ei täsmää.
Ja en ymmärrä miksi mielestäsi suomen2004 keikka oli huono.Yleisö lauloi ja oli hyvin mukana,James oli yhtä hymyä ja heitti hyviä välispiikkejä,saundit olí hyvät ja oli vielä hyvä settilista.
18-19.11.96 itse olin muistaakseni tossa 19.11 keikalla.karma sanoi:Metallicaa olin katsomassa joskus jäähallilla, ja siellä oli muistaakseni ihan hjyva meno, mikähän muuten mahtoi olla vuosi... olisko ollut jotain yheksänkytluvun puolväliä...
-Marchi- sanoi:Oon vaan liian vaativa, kun on tullut nähtyä sellasia oksat pois settejä Metallicalta joskus ennen muinoin... OLEN KATKERA!
.
Haukifile sanoi:Virossa liput tohon keikalle olivat maksaneet 500 kruunua, eli noin 32€ euroa, ihan pientä Suomi-lisää vaan näissä lippupalvelun hinnoissa.:jahas:
pientä lisää joo....suomessa noi liput ois maksanu todennäköisesti maksanu about 50-60 juuroa....:whip:
Voisin jotenkin uskoa että 1h huoneet alkavat olla aika vähissä jo...D sanoi:EDIT Missäs keikoilla olet sitten ollut?

"mine ole igor, sine anta minule kaike sinu raha."themastodontti sanoi:JMeidät tulee joku igor-niminen herra noutamaan rannasta ja joku ei niin virallinen majoitus pitäis olla laululavasta muutaman sadan metrin päässä.