Metallica Tallinnaan kesäkuussa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
:rock: :rock: :rock:
Täältäki ollaan menossa. Onko kellään tarkempaa tietoa noista paikoista? Aidoitukset yms. Harmi että pitää kuunnella 3 lämppäriä jos haluu eteen.

D sanoi:
Ja en ymmärrä miksi mielestäsi suomen2004 keikka oli huono.Yleisö lauloi ja oli hyvin mukana,James oli yhtä hymyä ja heitti hyviä välispiikkejä,saundit olí hyvät ja oli vielä hyvä settilista.

Aivan:rock: melkoinen keikkareissu kaiken kaikkiaan.pari päivää juopoteltiin helsingissä ja tallinnassa ennen keikka iltaa FIRST BLOODIN kans.Sitten mentiin keikalle ja tietenkään ei meidän katsomo-osassa ollut tarjoilua.Yli 6h selvinpäin 3pvän juopottelun jälkeen.
Oli kuulkaas melkoisen ihme olo keikan jälkeen.Taspaino aisti vissiin heitti häränpyllyä,ku ei pystyssä meinannu pysyä:lol2:

liput hommattu

Oletteko muuten varanneet jo hotellin ja laiva matkan? piti soittaa yli 20:een hotelliin ennen kun tärppäs.

D sanoi:
Mielestäsi esitys oli kylmä kaikinpuolin,mutta olit silti messissä.Et ole koskaan ollut niin messissä?Tämä yhtälö ei täsmää.

Kylmä show Metallica showksi, mutta ihan hyvä show, mitä itse olen nähnyt. Siitä esityksestä ois saanu miljoona kertaa paremman, mut tollanen perussetti... jee jee.

Ja en ymmärrä miksi mielestäsi suomen2004 keikka oli huono.Yleisö lauloi ja oli hyvin mukana,James oli yhtä hymyä ja heitti hyviä välispiikkejä,saundit olí hyvät ja oli vielä hyvä settilista.

Keikka oli aika tylsä ja tasapaksu, settilista oli ihan raikas vaikka Fade to Blackia ei soitettu :/

Oon vaan liian vaativa, kun on tullut nähtyä sellasia oksat pois settejä Metallicalta joskus ennen muinoin... OLEN KATKERA!
Joku warming up for donington 88, salakeikka jossain clubissa Englannissa. Helmi.

Mä hommasin eilen aamulla lipun lisäksi myös matkat Eckerölineltä (28,5e menopaluu) sekä pienen hostelliyksiöhuoneen n. 1km päässä Laululavalta. Hotelliin en edes yrittänyt koska matkustan keikalle yksin, 1hh-lisä on noissa aivan mieletön.

Metallicaa olin katsomassa joskus jäähallilla, ja siellä oli muistaakseni ihan hjyva meno, mikähän muuten mahtoi olla vuosi... olisko ollut jotain yheksänkytluvun puolväliä...

karma sanoi:
Metallicaa olin katsomassa joskus jäähallilla, ja siellä oli muistaakseni ihan hjyva meno, mikähän muuten mahtoi olla vuosi... olisko ollut jotain yheksänkytluvun puolväliä...
18-19.11.96 itse olin muistaakseni tossa 19.11 keikalla.

-Marchi- sanoi:
Oon vaan liian vaativa, kun on tullut nähtyä sellasia oksat pois settejä Metallicalta joskus ennen muinoin... OLEN KATKERA!
.

EDIT Missäs keikoilla olet sitten ollut?

Virossa liput tohon keikalle olivat maksaneet 500 kruunua, eli noin 32€ euroa, ihan pientä Suomi-lisää vaan näissä lippupalvelun hinnoissa.:jahas:

Haukifile sanoi:
Virossa liput tohon keikalle olivat maksaneet 500 kruunua, eli noin 32€ euroa, ihan pientä Suomi-lisää vaan näissä lippupalvelun hinnoissa.:jahas:

:rolleyes: pientä lisää joo....suomessa noi liput ois maksanu todennäköisesti maksanu about 50-60 juuroa....:whip:

49€ ne maksoi suomen lippupalvelussa.

Itse varasin laivan (Eckerö) ja hotellihuoneen pariksi päiväksi kahdelle eilen, tosin reissusta tuleekin myös yhdistetty lomamatka vaimon kanssa ja hotellihuone on poreammeellinen, 125€/yö. :hyper: Voisin jotenkin uskoa että 1h huoneet alkavat olla aika vähissä jo...

Olipa muuten pieni työ hommata majoitusta tallinnasta 12-14 päivä väliseksi ajaksi tuossa alkuviikosta, hyvä minä että tämänkin teki ajoissa. Onneksi sitten kuitenkin oli yksi paikka missä oli yksi huone vielä vapaana. Pikkuhiljaa alkaa keikkakuume nousemaan muuten, odotettavissa ois aivan vitun kova meininki! :rock:

Joo, oon kans kuullut että keikan jälkeiselle yölle on aika vaikeeta ollut löytää enää vähään aikaan majoitusta hotelleista. Meidät tulee joku igor-niminen herra noutamaan rannasta ja joku ei niin virallinen majoitus pitäis olla laululavasta muutaman sadan metrin päässä. Sit aamulla lautalla veks.
Tuli vaan mieleen et on varmaan sellastakin porukkaa kellä ei oo majoitusta, ne vissiin sit palloilee kaupungilla koko yön ekaan lauttaan saakka joka lähtee ennen seiskaa:D

themastodontti sanoi:
JMeidät tulee joku igor-niminen herra noutamaan rannasta ja joku ei niin virallinen majoitus pitäis olla laululavasta muutaman sadan metrin päässä.
"mine ole igor, sine anta minule kaike sinu raha."

Ja minkä firman lauttoja sieltä seiskalta lähtee?

Back
Ylös Bottom