Metallica Tallinnaan kesäkuussa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
Heavy metallin jättiläinen, yhdysvaltalainen Metallica tekee ensi kesänä vain yhden konsertin Pohjois- ja Itä-Euroopassa. Tuo keikka toteutuu 70 000 henkeä vetävällä Laululavalla Tallinnassa 13. kesäkuuta.

Konserttijärjestäjät uskovat konsertin houkuttelevan paikalle myös lähimaiden Metallica-faneja. Näin ollen liput tulevat samanaikaisesti myyntiin myös Suomessa, Ruotsissa, Latviassa ja Venäjällä.

Suomessa Lippupalvelu aloittaa valtakunnallisen myynnin ensi maanantaina 20.3. klo 10.

Lähde:Mesta.net

Tonne ois kyl pakko päästä :rock:

Voi olla aika mielenkiintoinen retki kesällä tiedossa... Onko muuten ketään joka tietää että on ihan varmasti lähdössä tonne kesällä ??

En ole ennen käynyt tuolla Laululavalla, mut vaikuttais pirun mielenkiintoselta reissulta.

Tomppa85 sanoi:
Jaa. Missäs konsertissa sinä olit? Ainakin minä nautin Metallican keikasta ja yleisö oli ihan hyvin mukana.
Sama juttu. Mun mielestä stadikan keikka oli hieno kokemus pl. stadikan ei niin hyvät äänentoistot.

Tomppa85 sanoi:
Jaa. Missäs konsertissa sinä olit? Ainakin minä nautin Metallican keikasta ja yleisö oli ihan hyvin mukana.

Metallicasta taisi olla puhe?
Tuli vaan katsottua toi Binge ja Purge ennen keikalle menoa, niin ei sitten tienny keikalla, että itkeäkö vai nauraa..

Tomppa85 sanoi:
jep samaa mieltä,hyvät fiilikset jäi mullekin,ja jos joskus on vielä mahdollisuus nähä Metallica livenä niin meen varmasti.mutte en Tallinnaan :D

Mun tekee mieli mennä! Haluan nähdä bändin vielä uudelleen, ainoa livekokemukseni on juuri viime Helsingin keikka. Uskon että Tallinnassa on hiukka toinen meininki, siellä on porukkaa kumminkin ympäri pohjoismaita!

Nosiis jos pystyy arvostaa Metallican suomen keikkaa 2004, niin ei ymmärrä koko Metallicasta mitään. Tottakai yleisö oli messissä, olin itsekin. En ole koskaan ollut niin messissä. Mutta kylmä se esitys oli silti, ihan kaikinpuolin.

Onhan se meno nyt ihan eri asia kun kultaisella 80/90- luvuilla. Nyt James paasasi rauhasta, kun ennen nauro ja vittuili kaikille. Ok, ihan jees homma, muttei ihan Jamesin homma.

BigFish sanoi:
Mun tekee mieli mennä! Haluan nähdä bändin vielä uudelleen, ainoa livekokemukseni on juuri viime Helsingin keikka. Uskon että Tallinnassa on hiukka toinen meininki, siellä on porukkaa kumminkin ympäri pohjoismaita!
aika tuuri jos sattuu lipun saamaan.jäähalli keikka 96 vai oliko 97 on kyllä tähän mennes paras sitte ruisrock ja stadion niitä mitä itse olen nähnyt.

tm2k sanoi:
Tonne ois kyl pakko päästä :rock:

Voi olla aika mielenkiintoinen retki kesällä tiedossa... Onko muuten ketään joka tietää että on ihan varmasti lähdössä tonne kesällä ??
On, jos vaan liput saa, ainakin heti 20.3 klo kymmenen olen lippupalvelusta ronkkimassa!:rock:

Se viime stadikan keikan fviilis riippui aika pitkälti paikoista. Jos jäi käteen takakaarteen paikat, niinkuin minulla, niin ei siitä oikein voi nauttia tia päästä tunnelmaan. Äänentoistokin oli sinne taakse pelkkää puuroa. Eturivi on tietty aina kova. Metallica toimisti varmasti parhaiten jossain tavastian kokoisessa paikassa.

Jees Liput saatu.... Pakko toi on joka tapauksessa nähtävä....:rock: :rock:

katharziz sanoi:
Jees Liput saatu.... Pakko toi on joka tapauksessa nähtävä....:rock: :rock:
Täällä myös liput hommattuna!:rock: Kyllähän se on nyt vaan niin että pakko toi on kerran elämässä nähdä, sen verran paljon on tullut Metallicaa kuunneltua. Ja onhan tuo harvoja, ehkä viimeisiä mahdollisuuksia nähdä äijät livenä näillä korkeuksilla.

-Marchi- sanoi:
Nosiis jos pystyy arvostaa Metallican suomen keikkaa 2004, niin ei ymmärrä koko Metallicasta mitään. .

Ja Marchi taas mukana vuoden homoseksuaalisin postin kilpailussa.

Mielestäsi esitys oli kylmä kaikinpuolin,mutta olit silti messissä.Et ole koskaan ollut niin messissä?Tämä yhtälö ei täsmää.

Kaikki tietää että Metallican kulta-ajat livebändinä on eletty ajat sitten,mutta Metallica silti pystyy vielä hyviin keikkoihin.

Ja en ymmärrä miksi mielestäsi suomen2004 keikka oli huono.Yleisö lauloi ja oli hyvin mukana,James oli yhtä hymyä ja heitti hyviä välispiikkejä,saundit olí hyvät ja oli vielä hyvä settilista.

Back
Ylös Bottom