Metakeskustelua - Hei, me käydään henkilöön!

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Big Evil
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Liittynyt
3.8.2004
Viestejä
5 206
Ikä
25
Tuossa mainiossa keskustele keskustelemisesta -ketjussa alkoi tulla suoria hyökkäyksiä, mutta myös ylistystä tiettyjen henkilöiden nettipersoonia kohtaan. Pidetään tuo jalo keskustelu dialogin filosofiasta puhtaana, ja laitetaan henkilökohtaiset tuntemuksemme tänne. Aloitan itse.


Sniffi

- edustaa ns. mukavanoloista porukkaa. Hauska mies jo five years hei.

Max von Laue

- palstan herrasmies, joka sanoo vain sen mitä on sanottavana. En ole tosin itse ikinä jutellut enkä tutustunut, vaikka monilla tuntuu omituinen ajojahti olevan päällä kyseistä sonnia vastaan.

Rankkuri

- mukava mies, monta kertaa on palstalla törmätty ja pitkät tovit syntyviä syviä jaariteltu. Aina asiallinen ja vaimokin on ihan hyvännäköinen


No, mites muilla?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ahhahaa :lol2:

Kovaa settiä

Big Evil

Toisinaan ihan viihdyttävä kunti. Jumalauta, ooksää käyny tökkäsee mummuijaa? :D

Sniffi

Oikeesti hyviä one linereita

SerialLoser

Palstan paras ja hauskin jätkä.
 
Hieman turhan positiivinen asenne tässä ketjussa. Kyllä kaikkia pitää haukkua.

edit: tuo on kyllä ehkä paras kehu mitä Rankkurista olen kuullut - vaimokin ihan hyvän näköinen :)
 
Pååtalla hyviä postauksia tonne taloustopiciin. Samoin Crusaderilla.

Rankkuri rock.

Hyviä huumeiden vastaisia kirjoituksia kahlikselta ja Japilta.
 
Ladybird

Olen oppinut tältä henkilöltä paljon evoluutiosta ja geeneistä ym.

SerialLoser

Oikeasti palstan hauskin jätkä, oon revennyt melkein joka jutulle.

henki

Ihme narsisti. Ei oo ees hauska.
 
oma arvio palstan naisista:

MissEvilEve:
jotenkin raju, luo paineita --> en uskaltais nussia, mutta avoimuus plussaa

Meah:
Ah, ihana kaunotar <3 sopivan sähäkkä mirri myös

Briseis:
kauniit silmät

ladybird:
lumoava persoona, sitä jotain

tarhatyyli:
söötti, turvallinen

Shrimp:
tuima, ärhentelee

T-Byrd:
rauhallinen ja kiltti, söpö
 
Joskus aikoinaan kirjoitteli täällä kuulemma kaveri nimeltä Huhtamo/Huhtimo? Kuulin vaan kaverilta, joka palstaa aktiivisesti käyttää. Jotain matkakertomuksia vissiin? En söörtsillä löytänyt.
 
RiDaHhhaHahAh: Luin pari kirjaa ja nyt en osaa enää ajatella. Kuunnelkaa minua, minä luin pari kirjaa. Olette idiootteja, minä älykäs. HahahRidaHahaHAh
 
Hyviä huumeiden vastaisia kirjoituksia kahlikselta ja Japilta.
Jännää. Itse olen täysin erimieltä, mutta nää taitaa olla taas näitä kuuluisia näkemyseroja.

Periaatteessa yritän olla muodostamatta mielipiteitä henkilöistä pelkkien foorumille kirjoitettujen tekstien perusteella, joten kaikki käyttäjät on mulle harmaata massaa. Paitsi tietysti WTF-porukka joka on loistavaa. :haart:
 
Fuhrer:
Itsevarma ja itsetietoinen tietopankki joka joskus pistää pasmat sekasin kun kommentoi kärkkäästi perustelematta omaa näkemystään. Kirjoittaa parhaat jutut kyykky- ja mave hommista.
 
Jännää. Itse olen täysin erimieltä, mutta nää taitaa olla taas näitä kuuluisia näkemyseroja.

Japilla varsinkin on varsin suorasukaisia kommentteja huumeista, kännyköistä ja ties mistä. Olen tullut siihen tulokseen että mies taitaa tykätä provoilla vaikka mode onkin :D

Ankaralla Aatulla oli fiksuja kirjoituksia monesti mutta nyt ei ole miestä vissiin aikoihin näkynyt.
 
Huhtamolla oli tosiaan uskomattoman sairaita ne matkareissut. Kyllä sattui ja tapahtui.

Mieleen jäi mm. se portugalilainen??

Joka kanniskeli keilaa mukana.

Pitääpä lukasta ne stoorit joskus uusiksi.
 
Haha :) Mulle MEE on jääny mieleen tosi suorapuheisena ja seksuaalisena naisena.


Ei herranjumala... Aikuiset ihmiset keskustelee, minkälaisen vaikutelman joku vitun "nettipersoona" on heihin jättäny? Nauraiskohan vanhemmat ihmiset jos kuulis?
 
Japilla varsinkin on varsin suorasukaisia kommentteja huumeista, kännyköistä ja ties mistä. Olen tullut siihen tulokseen että mies taitaa tykätä provoilla vaikka mode onkin :D

Sama. Joko nerokasta provoa tai sitten idiootti.

Jukkah, vaikuttaa vähän joltakin hihhulilta, joka moneen otteeseen korostaa huumevastaisuuttaan maassa, jossa laittomat päihteet aiheuttavat marginaaliosuuden kaikkien päihteiden haitallisuutta mitattaessa.

Thek, pitää itseään helvetin fiksuna kaverina tai ainakin antaa sen kuvan itsestään. Itse olen pitänyt hiukan säälittävinä kavereita, joiden pitää ns. normaalissa keskustelussa esittää helvetin akateemista. Henkilön en usko toimivan ainakaan johtotehtävissä, koska ulosanti on sen verran mitään sanomatonta bullshittiä.

Lainemies, loistavaa piilovittuilua.

Monien huumorintajulle tulee repeiltyä, ja moni on jo tässä threadissa mainitukkin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom