Mercenaries (XBox & PS2)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
Kyseinen peli tuli kyllä puun takaa ja yllätti erittäin positiivisesti.
Pelissä olet palkkasoturi ja voit tehdä hommia mm.Venäjän Mafialle, Kiinalaisille, Liittoutuneille ja muille kansakunnille. Peli on kuin GTA, mutta teemana sota.

Voit vapaasti ajella pitkin karttaa tehden pieniä tehtäviä, kuten aja pisteestä A pisteeseen B ajassa 1:00 tai tapa 5 korealaista jne. Isompia tehtäviä teet sitten eri kansakunnille, missä on aina ohjuskeskuksien tuhoamista tai tietyn henkilön eliminoiminen. Pääasia pelissä on metsästetää Pohjois-Korean johtoa ja paremman palkan saa jos saat toimitettua sen elävänä liittoutuneille.

Pelissä on Havok fysiikkamoottori ja peli on erittäin kaunista katseltavaa. Voit räjäyttää taloja, autoja, tuhota lähes mitä tahansa. Voit pyytää ilma-/tykistötukea ja hetken päästä kone käykin pommittassa osoittamasi kohteen tai tykistö ampuu kohteeseen laukaukset.

Tehtäviä voi lähestyä eri tavoilla, jos tehtävä menee pilalle niin voit kokeilla tehdä sen ihan eri tavalla.

Olen pelannut peliä XBoxilla ja olen ihan koukussa. Tekemistä riittää todella paljon ja välillä on mukava vain kruisailla pitkin maita ja etsiä salaisuuksia.

Kannattaa tutustua kyseiseen peliin kotisivujen kautta.

mercenaries-20050107111951005.jpg

mercenaries-20041214044700978.jpg

mercenaries-20040809023205374.jpg

Vanha threadi ja peli mutta mulle uusia, tai siis jokunen viikko on tullut pelattua. Peli ihan ok mutta jotenkin alkaa tympiä kun sen minkä tienaa niin samalla joutuu johonkin pommituslentoon tuhlaamaan.

Back
Ylös Bottom