Mentulan Bull´s tuotteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jakke
  • Aloitettu Aloitettu
Onks ketään testannu noitten Mentulan Bull´s tuotteiden (tankkausjuoma, palautusjuoma, perusproteiini) toimivuutta? Näyttävät kohtuuhintaisilta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eikös tästä ollut juttua hetki sitten...koita searchia. Itse käytän Recoveryä ja Basic Proteinia. Hyvin pelittävät.

Hei osaiskos joku sanoa että oiskos se Recoveryn 60 g joku noin 1dl? Ja sitten jos joku viittis vastata tässä vielä ohi aiheen että mihin aikaan ne turun konserttitalolla pidettävät karsinnat (onkos ne nyt sitten karsinnat vai mitkä) alkaa?

Eikös proteiinissa ainakin 30g=idl vai onko??? Mä ainakin heitän ainakin palautusjuomaan 1dl proteiinia, en sitten tiiä et onko se varmasti oikein kun maltoa 1dl=50....En oo sitten ihan varma näistä mutta vastatkaa viisaammat. Mäkin kaipaisin tota tietoa kun Bull`sit odottaa kaapissa

Eikös proteiinissa ainakin 30g=1dl vai onko??? Mä ainakin heitän ainakin palautusjuomaan 1dl proteiinia, en sitten tiiä et onko se varmasti oikein kun maltoa 1dl=50....En oo sitten ihan varma näistä mutta vastatkaa viisaammat. Mäkin kaipaisin tota tietoa kun Bull`sit odottaa kaapissa

Originally posted by Bomber
Eikös proteiinissa ainakin 30g=1dl vai onko??? Mä ainakin heitän ainakin palautusjuomaan 1dl proteiinia, en sitten tiiä et onko se varmasti oikein kun maltoa 1dl=50....En oo sitten ihan varma näistä mutta vastatkaa viisaammat. Mäkin kaipaisin tota tietoa kun Bull`sit odottaa kaapissa
No ainakin Fastin Whey 3:n kyljessä sanotaan että 1dl jauhoja painaa n. 30g. Vastaavasti Malto 6:n kyljen mukaan 1dl jauhoja painaa n. 50g. Itse en kylläkään ole vaa'alla mitannut vaan kaipa se valmistaja tietää.

ei berkele. 47g 1dl whey3:sta??? Noh - SF:n hera turboa käytän - mutta että niissä olisi 17g:n ero :P tokkopa.

Ja toiseks, senhän tuntee jo pers-käsi-tuntumalla että maltodekstriini on huomattavasti painavampaa kuin mikään proteiinijauhe. =P

ei mahdu aivoon nuo mittaustulokset :)

Originally posted by meitsi
Zanussi pesukone? :confused:
:lol1:, joo samaa meikäkin äsken ihmetteli, mutta toisella painalluksella kuviin tuli digitaalinen keittiövaaka. Sitä fish varmaan tarkoitti.

Originally posted by Stalker
:lol1:, joo samaa meikäkin äsken ihmetteli, mutta toisella painalluksella kuviin tuli digitaalinen keittiövaaka. Sitä fish varmaan tarkoitti.

Näin muuten tapahtui, kumma juttu :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom