Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No ainakin Fastin Whey 3:n kyljessä sanotaan että 1dl jauhoja painaa n. 30g. Vastaavasti Malto 6:n kyljen mukaan 1dl jauhoja painaa n. 50g. Itse en kylläkään ole vaa'alla mitannut vaan kaipa se valmistaja tietää.Originally posted by Bomber
Eikös proteiinissa ainakin 30g=1dl vai onko??? Mä ainakin heitän ainakin palautusjuomaan 1dl proteiinia, en sitten tiiä et onko se varmasti oikein kun maltoa 1dl=50....En oo sitten ihan varma näistä mutta vastatkaa viisaammat. Mäkin kaipaisin tota tietoa kun Bull`sit odottaa kaapissa
Originally posted by Stalker
kaipa se valmistaja tietää.
Ilmankos mulla treenissä vähän ammoniakki tuoksahtaakin...Originally posted by Zakk
Ei tunnu tietävän. Otetaas nämä taas esille:
Mittaustuloksia, osa 1
Mittaustuloksia, osa 2
Zanussi pesukone?Originally posted by fish
Tämä on ollut paras sijoitus sen jälkeen kun aloin treenaamaan.
:lol1:, joo samaa meikäkin äsken ihmetteli, mutta toisella painalluksella kuviin tuli digitaalinen keittiövaaka. Sitä fish varmaan tarkoitti.Originally posted by meitsi
Zanussi pesukone?
Originally posted by Stalker
:lol1:, joo samaa meikäkin äsken ihmetteli, mutta toisella painalluksella kuviin tuli digitaalinen keittiövaaka. Sitä fish varmaan tarkoitti.
Originally posted by meitsi
Zanussi pesukone?