Melodista, nopeaa/aggressiivista treenimusaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kooma
  • Aloitettu Aloitettu
Osaisko porukka ehdotella jotain hyvää musaa mikä sopisi mulle treenimusiikiksi? Tässä jonkunnäköisiä huomioita omasta treenimusamieltymyksestä eli otteita tämänhetkisestä treenimusa cd:stä;

Norther (viisi eri biisiä)
Kreator mm. Enemy of God, Impossible brutality, Coma of souls ja pari muuta
Metallica-Blackened, So what
Children of Bodom- Follow the reaper, Everytime I die, Hatebreeder-live, Mask of sanity, Touch like angel of death-live
Moonspell-Opium

Siinäpä ne... en tiedä saiko noista nyt mitään yhtenäistä linjaa mut tollasta musaa oon treeneissä viime aikoina kuunnellut ja kivaa on ollut :) Eli jos jotain samansuuntaista musaa osaatte ehdottaa niin ois ihan jees.

Enpä osaa mitään ehdottaa mutta kyllä tuo coma of souls on kovaa kamaa treeneissä! Varsinki se yks biisi. Sun tais olla biisin nimessä. Pitääki kuunnella seuraavalla kerralla kun ottaa korvalaput mukaan. Nouse tulokset varmaan 20% .

No ehdotetaan sittenkin:
Impaled nazarene: Vitutuksen multihuipennus tai winter war :rock:

Tsekkaappas ainakin ruottalainen Dark Tranquillity.. Aika tiukkaa ja melodistakin tykitystä välillä. Kaverit osaavat myös soittaa hyvin. In Flames vois kolahtaa kanssa.

Vanhaa koulukuntaa olen, joten wanhoja levyideoita tippuu. Muutama alkuun:

o Stonen "No Anaesthesia". Jos tykkäät, muutkin levyt.
o Carcass Necroticismista eteenpäin.

Melodisuushan on toki subjektiivista.

Mulla on soittimessa n.60 biisiä. Kaikista kovin treeniagrebiisi tällä hetkellä on kyllä Sentencedin Vengeance is Mine. Myös Megadethin Angry Again, Firewindin Tyranny ja Dominion Caligulan Cold Black jyrää.

Tsekkaappas ainakin ruottalainen Dark Tranquillity.. Aika tiukkaa ja melodistakin tykitystä välillä. Kaverit osaavat myös soittaa hyvin. In Flames vois kolahtaa kanssa.

Olen samaa mieltä. Tsekkaamisen arvoiset bandit ehdottomasti. Hyvä meno ja hyviä nopeita biisejä. Dark tranquillityssa ehkä se huono että toistaa liikaa itseään albumilta toiselle. Mutta kyllä vähintään yksi dark tranq levy pitää kaapissa olla. Itse tykkään In falmesista enemmän.

Myöskin tarvii mainostaa tätä uutta suomalaista Hevein bandia. Debyytti tuli myyntiin tällä viikolla. Siinäkin on muutama helmi biisi treenimusaksi. Varsinkin levyn eka biisi "break out the hammers" on erittäin toimiva. Jos dark tranq ja in flames uppoaa niin ehdottomasti tsekkaamisen arvoinen tämäkin. Minusta tämä debyytti oli ainakin parempi mitä dark ja in flamesin uusimmat levyt. In flamesilta tosin löytyy helmiä vanhempia levyjä.

Shadows Fall,jenkkiläinen,vähän samanlaista kuin dark tranquillity
stam1nalla on hyviä ralleja treeneihin
hatebreed,myöskin jenkkiläinen,suoraviivasta mättöä
ja sitten se in flames,varsinkin vanhemmat levyt mutta myös uudet potkii treenitarkotukseen(esim.episode 666,swim,clayman,only for the weak,jotun,dead eternity)
soilworkin follow the hollow ja brickwalker

Jos haluaa aggressiivista, mutta myös melodista, niin Arch Enemy, ainakin Anthems of rebellion ja Wages of sin levyt ovat sellaista. Judas Priestiltä ehdottomasti Painkiller :rock: Children of Bodom (levy kuin levy) myös ja Amon Amarthin Versus the world (vai mikä se levy nyt oli nimeltään, missä on niitten hittikipale Death in fire?) levy. Stam1na ja Mokoma toimivat myös, vaikka ovatkin ehkä vähemmän melodisia ajoittan, enemmän nopeita (=rässiä ja spiidiä).

Back
Ylös Bottom