Meikkivoide...?

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Kärsiikö täällä kukaan muu punttimimmi couperosa-ihosta?
mulla sitä naamasta varpaisiin... olkapäissä, reisissä jne..
pieniä verisuonia katkeillu.. kropan vielä kestän mutta naamaa en.
kertokaa hyviä vinkkejä meikkivoiteen ostoon?
peittävä mut ei pakkeli..:(

Suosittelen Joe Blascoa, erittäin riittoisa ja sillä saa sekä kevyttä että todella peittävää jälkeä. Itse en muuta käytä, kun monesta muusta meikkivoiteesta alkaa kukkimaan mulla iho. Tuo pienin purnukka kestää mulla yainakin 6kk vaikka käytän sitä päivittäin.

Ite en ole käyttänyt mutta äitilläni on auttanut Detria Arbutin hoitotuotteet itse ongelmaan. Suosittelen koittaan niin ei tarvi meikkivoidetta niin paljoa laittaa ku tulee pian finni ongelma :)

mä suosittelen mineraalimeikkejä, ei tule näppyjä ja peittää ihan ok hyvin ottaen huomioon että on luonnollinen ja kestää pienen hikoilunkin hyvin. oma iho on rasvainen/kuiva/couperoottinen/seka-iho josta löytyy vähän kaikkea eri kohdasta naamaa :) ja muita en ole käyttäny enää vuosiin ku nuo löysin! suojaa ihoakin ihanasti ja hoitaa. kannattaa kokeilla, esim . everydayminerals.com saat 6 näytepurkkia 4e postikuluilla kotiin eikä muita kuluja tule!

Sannuli, miten hoidit ton maksamisen everydayminerals.com:iin? Ihan vaan normi verkkopankilla, vai tarviko Visan? Vai kenties eurot kirjekuoreen ja etanapostilla? :) Vähän kiinnostaisi tilata, mutta jänskää kun en oo koskaan mitään netistä tilannut ja tässä tapauksessahan purnukat olis tulossa jostain teksasin suunnalta :D

joe blascoa mäkin suosittelen, mulla itselläni ei tota couperosaa ole, mutta äidilläni on ja hän käyttää blascoa, peittää hyvin mutta silti ei näytä pakkelimaiselta vaan ohuelta kerrokselta. Joe blascothan on vartavasten suunniteltu peittämään ihon virheet joita ei normi meikkivoiteilla välttämättä saa peitettyä.

Omalle iholle Joe Blasco oli aivan liian tuhtia tavaraa. Aiheutti näppyjä ja teki muuten suht kuivasta ihosta rasvaisen tuntuisen/näköisen. Ja kun en tarvitse meikkivoidetta kuin ihon värin tasoittamiseen (ohut ja herkkä iho -> tajuton punaisuus ajoittain) niin siirryin käyttämään Lorealin True Match mineraalimeikkivoidetta. Ihan ok tuote, turhan tumma vaan tuo vaaleinkin sävy. Mutta iho on pysynyt todella hyvässä kunnossa. :thumbs:

En suosittelisi mineraalimeikkejä couperosa-iholle. Itseltäni löytyy useampi purnukka, mutta ovat jääneet käyttämättä, koska eivät peitä vehnäjauhoa enempää ja vähätkin tarttuneet hippuset karisevat päivän mittaan. Minulla ei varsinaisesti edes ole couperosaa tai ainakaan se ei ole kovin paha.

Käytän poskiin ja nenänpieliin aina Blascon peitevoidetta, ja loppuun osaan kasvoista mitä milloinkin. Peittävämmät meikkivoiteetkaan eivät itselleni aiheuta finnejä, ja jos jonkun aiheuttavatkin, on yksittäinen näppylä pienempi ongelma kuin yleinen punaisuus. Eikä sitä meikkivoidetta tarvitse naaman täydeltä läiskiä, mulla Blasco-purkit kestää vuosia :).

Joe Blascoa sienellä tosi ohuesti. Voide sisältää niin paljon pigmenttiä, että sipaisu riittää ja pysyy koko päivän. Jos pitää sienen puhtaana (leikkaa vähintään kerran viikossa palan pois ja siirtyy uuteen, kun on enää nysä jäljellä), ei tule näppyjäkään.
Toinen lempparini on Lancomen Adaptive -meikkivoide, koska mulla on vaikea pintakuiva sekaiho.
Couperosan kanssa kannattaa olla huolellinen: vältä voimakkaita lämpötilanvaihteluita (saunaa, kovaa pakkasta jne.), voimakkaita mausteita, alkoholia, viimaa jne. Pahimmillaan couperosa saattaa kehittyä ruusufinniksi :/

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Sannuli, miten hoidit ton maksamisen everydayminerals.com:iin? Ihan vaan normi verkkopankilla, vai tarviko Visan? Vai kenties eurot kirjekuoreen ja etanapostilla? :) Vähän kiinnostaisi tilata, mutta jänskää kun en oo koskaan mitään netistä tilannut ja tässä tapauksessahan purnukat olis tulossa jostain teksasin suunnalta :D

Vastaan Sannulin puolesta. Ihan visa electronilla toimii, kun laittaa sen normivisan kohtaan! Peruspankkikortti ei käy.

Muita mineraalimeikkipaikkoja, joita itse kokeillut:

http://www.lilylolo.co.uk/home.php
http://www.lumierecosmetics.com/
http://www.meowcosmetics.com/

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom