GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Meikkileikki:

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja user...
  • Aloitettu Aloitettu

user...

Banned
Ajattelin, että olisi kiva nähdä millaista kosmetiikkaa mimmeiltä löytyy... en tiedä muista, mutta musta ainakin on kiva tutkia kaverin meikkipussia :D
Eli sellainen kuva omasta meikkipussista/boksista tai muusta meikkauspisteestä (meikkipöytä, hylly tmv.) ja kosmetiikka tuotteista joita sinulta löytyy.

(laitan oman kuvan kunhan sellaisen onnistun ottamaan...)

Tässä kuitenkin pari muuta esimerkkiä:

1663660.jpg

makeupbox3.jpg

477179846_33a1ef4af5.jpg

koska koitan olla niiden(kin) kanssa minimalisti.

Minimalisti? Hmm... :D Mun meikit mahtuu pieneen meikkipussiin, jossa säilytän niitä myös kotona. Kuvaa on aika turha ottaa, mutta pussissa on puuteri, pinsetit, ripsiharja, 2 ripsiväriä (uusi ja vanha, samanlaiset), kulmakynä, rajauskynä, 2 peitepuikkoa (uusi ja vanha), poskipuna ja aurinkopuuteri. Iso poskipunasuti. Lisäksi kaikkea krääsää kuten vanupuikkoja, jotain pieniä koruja ja laastaria.

Lisäksi omistan meikkivoiteen, jonka ostin tuleviin juhliin enkä käytä sitä normaalisti. Lasipullon takia se on hyllyllä (kuka ääliö keksi purkittaa sen LASIpulloon???), avaamattomana. Samoin juhlia odottaa kynsilakka.

Minimalisti? Hmm... :D Mun meikit mahtuu pieneen meikkipussiin, jossa säilytän niitä myös kotona. Kuvaa on aika turha ottaa, mutta pussissa on puuteri, pinsetit, ripsiharja, 2 ripsiväriä (uusi ja vanha, samanlaiset), kulmakynä, rajauskynä, 2 peitepuikkoa (uusi ja vanha), poskipuna ja aurinkopuuteri. Iso poskipunasuti. Lisäksi kaikkea krääsää kuten vanupuikkoja, jotain pieniä koruja ja laastaria.

Lisäksi omistan meikkivoiteen, jonka ostin tuleviin juhliin enkä käytä sitä normaalisti. Lasipullon takia se on hyllyllä (kuka ääliö keksi purkittaa sen LASIpulloon???), avaamattomana. Samoin juhlia odottaa kynsilakka.
Laita vaan kuva "less is more" ;) eikä niitä meikkejä tarvis oikesti tota enempää ollakaan. ois ihana kun sais naaman näyttään hyvälle vain parilla kosmetikkatuotteella jotka mahtuu pieneen pussukkaan.
Mä en uskalla törsää kovin kalliisiin meikkeihin...joskus kun opiskelin kosmetologiksi ostelin vähän laadukkaampia tuotteita, mutta mulla on niin herkkä iho että lopulta naama oli ihan täynnä näppylöitä eikä voinut meikata ollenkaan. koulu jäi kesken ja siirryin käyttämään halppis/marketti kamaa...nekun voi surutta heittää menemään jos iho ei kestä :D

Voin kun ne meikit oliskin jossain järkevässä järjestyksessa asiallisissa säilytyslootissa, mutta kun ne on sikin sokin vessan peilin reinustoilla niin en taida kuvaa ottaa. :D Ei niitä tosin noin paljoa ole kuin mitä teillä kuvia laittaneilla.
Ehkäpä panostan tähän meikkien järjestysasiaan näiden näiden kuvien innoittamana jos suinkin saan aikaiseksi.

malena: onko tuo mineraalimeikkikasa sinun vai jonku muun? en oo ennen nähny kenenkään käyttävän samoja ku mulla on :)

malena: onko tuo mineraalimeikkikasa sinun vai jonku muun? en oo ennen nähny kenenkään käyttävän samoja ku mulla on :)

Valitettaasti ei oo mun...mielelläni toki ottaisin :D

itellä löytyy meikkilaukusta 6luomiväripalettia, puuteri, meikkivoide, 2ripsarii, pinsetit, peili ja ripsentaivuttajat. Sitä en ymmärrä miksi pitää olla tosi paljon meikkejä, kun eikös meikeillä ole vuoden käyttö aika? Eri asia jos kerkee vuodessa käyttään kaikki meikit mitä omistaa..

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
clarice:

Lähinnä voidemaisilla tuotteilla on parasta ennen -päiväykset, rasvat ym. keräävät bakteereja ja härskiintyvät ihan normaalisti :) Ripsari ehkä parhaimpana esimerkkinä. Ehdottomasti vaihtoon vähintään parin kk välein!! Puuterimaiset tuotteet eivät toimi kasvualustana ja säilyvät siis periaatteessa niin pitkään kuin kamaa riittää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom