Media Player

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja H-D
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

H-D

Elikkäs mitä teen, kun yritän katsoa videoita ja Media Playeri rupeaa valittamaan, että muistia on liian vähän eikä suostu pyörittämään mitään?

Originally posted by H-D
Elikkäs mitä teen, kun yritän katsoa videoita ja Media Playeri rupeaa valittamaan, että muistia on liian vähän eikä suostu pyörittämään mitään?

Kannattaa imeä suomalainen rambooster jolla saa vapautettua muistia. Mutta toi ongelma voi johtua kyllä jostain muustakin. Katso, että sulla on uusin directx (9.0b) ja kaikki tarvittavat codecit. Äänikortin ja näytönohjaimen ajurit kannattaa toki samalla päivittää uusimpiin. Ja jos ongelma vielä jatkuu, niin kokeile jotain muuta ohjelmaa kuin mediaplayer.

tähänkin ongelmaan vois suositella ad-aware nimistä ohjelmaa, noi spyware hässäkät vie yllättävän paljon tehoa jos niitä on 10 auki jossai piilossa

unohda media player :thumbs:

...kokeile vaikka BSplayeriä, syö vähemmän resursseja ja toimii

Probleema

Ei liity aiheeseen mutta kysytään. Mikä on kun yritän poistaa yhtä

leffatiedostoa niin saan tälläisen vikailmoituksen "Ei voi poistaa.

Lähde tai kohdetiedostot voivat olla käytössä"

:confused:

Tiedosto ei suostu aukeamaan millään soittimella ja olen kattonut

virustorjunta ohjelmalla että se ei sisällä viruksia. Haluaisin heit-

tään tiedoston huitsin vittuun , kun giga kovalevyä menee huk-

kaan ton kanssa. Toi tiedosto ei ole jaossa millään Kazaalla

yms. eli siitä ei johdu että kone herjaa että se on käytössä.

Olisin todellal

:worship: :worship: :worship: jos joku voisi neuvoa kun olen

täysin Hasselhof näitten koneitten kanssa.

Re: Probleema

Originally posted by kekkakuppi

Olisin todellal

Käyttiksenä XP,vai?

Re: Probleema

Originally posted by kekkakuppi

Olisin todellal

Oon huomannu kanssa saman jutun joidenki videotiedostojen kohdalla. Ei se mua oo pahemmin haitannut, kun ne tiedostot on ollu sen verran pieniä. Mietityttää vaan, että mikä siinä sitten on vikana. Ja käyttiksenä on XP

Kannatta kokeilla postaa sitä monta kertaa putkeen. Eli heti virheilmoituksen perään taas deleteä. Näin mulla on jotkut tiedostot poistunut vaikka aluksi ei meinaakaan. Ja kun yrität tota, niin älä pidä shiftiä pohjassa poistaessasi sitä, vaan anna kiertää roskakorin kautta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by astro
...kokeile vaikka BSplayeriä, syö vähemmän resursseja ja toimii

Leffoihin toi toimii hyvin, mutta sit kun yrittää soittaa mp3, niin johan alkaa kuulua ihmeellisiä nakutuksia (tahdin mukaan). eli ei vissiin osaa kovin hyvin toistaa mp3sia.

Vituttaa kun joutuu kohta asentaa joka systeemille oman soittimen.

Originally posted by HooEee
Leffoihin toi toimii hyvin, mutta sit kun yrittää soittaa mp3, niin johan alkaa kuulua ihmeellisiä nakutuksia (tahdin mukaan). eli ei vissiin osaa kovin hyvin toistaa mp3sia.

Vituttaa kun joutuu kohta asentaa joka systeemille oman soittimen.

Ronnie colemannin unbelievable ei toiminut BSplayerillä, sen katsoin divx:n alpha-playerillä. Muuten on toiminut leffat hyvin. Musalle käytän winamp 2.81 (kolmoseen en koske kepilläkään). Tosi haxorit käyttää sitten foobar2000:a audio-filujen toistoon. Ei niitä playereitä tarvii montaa. (video)kodekkien kanssa saakin sitten sählätä :)

jaahas, erroria pukkas

astro: Mikäs siinä WinAmp 3:ssa on vikana...?
Mulla se on toiminut ihan normaalisti...Käyttiksenä on XP Professional...

sitä betaa tuli joskus testailtua ja se oli tietenkin ihan susi. Muutenkin koko konsepti "all-in-one" playeristä epäilyttää. Pelkän musan kuunteluun voi ollakin ihan ok. En tiedä saako kolmoseen edes plugineja "oikeille" formaateille (mp3 ei ole tälläinen :D). Winamp 2.81 ei ole kaatunut kertaakaan ja vie vähemmän resursseja. Eikös vitostakin ole jo betana? Itse aion ainakin pitäytyä tässä kakkosessa. Siinä on kaikki mitä tarvitsen, muu ylimääräinen on muistin ja resurssien haaskausta. Mutta kuten äänenlaadusta puhuttaessakin ajattelen: mikäli on tyytyväinen, ongelmaa ei ole :thumbs:

Toinen vaihtoehto tuohon tiedoston poistamiseen, jos ei halua odotella et se vapautuu, on että klikkaa sitä hiiren oikealla napilla ja valitsee siitä esille tulevasta valikosta sitten deleten.

Originally posted by polestar
Toinen vaihtoehto tuohon tiedoston poistamiseen, jos ei halua odotella et se vapautuu, on että klikkaa sitä hiiren oikealla napilla ja valitsee siitä esille tulevasta valikosta sitten deleten.

Eihän tuo mitään auta.

Originally posted by polestar

:david:
Enpä ois ite tuota keksiny...

Suositut

Back
Ylös Bottom