MD-soitin?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
38
Niin, mikä olisi hinta/laatu suhteeltaan paras minidisc-soitin? Saako noita edes alle 160 €:n? Ja valmistaako md-soittimia joku muukin kuin Sony?

Originally posted by oksutin
Ja valmistaako md-soittimia joku muukin kuin Sony?

Joskus, kun suunnittelin MD-soittimen ostoa itselleni, niin markkinoilla oli silloin ainakin myös Sharp:n tekemiä MD-soittimia joten eiköhän niitä vieläkin löydy.

Käsitykseni mukaan Sonyn MD-soittimet ovat olleet parhaimpia (tieto tosin reilun vuoden vanhaa) ja ovat pärjänneet testeissä mainiosti.

Edit: Myös Panasonicilta on löytynyt MD-soittimia

Itsekkin olen katsellut noita laitteita sillä silmällä.
MD-soittimet jotka vain toistavat maksaa 160€ (about). Mutta jos haluaa myös tallentavan (jolloin erillistä tallentavaa MD-asemaa ei tarvita) maksaa >250€ uutena. Itse sunnittelin juurit tuollasta NET MD soitinta joka tallentaa ja toistaa hintaan 250€.

Itse ostin juuri äsken Anttilasta sellasen Sonyn MD-soittimen joka makso 150€. 180 euroon sain mukaan kaapelin jolla sen voi laittaa tavalliseen äänikorttiin kiinni (vekottimen mukana tuli valokaapeli, enkä tiedä mihin sen tökkäisisin), 5 kpl 74min MD-levyä ja 2 akkupatteria. Ja tallentava on kyllä. Huono puoli tuossa kaapelissa on että ei saa sitä ääntä koneelta sillee digitaalisesti niinku valokaapelilla vaa analogisesti sillä erillisellä kaapelilla, sellasta se myyjä sönkötti.. Ihme säätöä kyllä. Malli tais olla MZR500 (musta).. Vissiikii..

Meitsillä on Sonyn MZR700PC. Toinen sellanen jo.. helvetti. Ensimmäinen meni palasiks on 15kg:n levypaino tipahti kassin päälle (ja suoraan MD päälle). No ei se mitään... menin ostamaan uuden saman tien (kunhan sain kotivakuutuksen korvaamat rahat). Ja tämän parempaa ostosta en ole koskaan tehnyt. Kulkee mukana kaikkialla. En lähde mihinkään ilman kyseistä kapistusta. Mukana tuli akkupatteri, USB kaapeli PC nauhotusta varten, ja kaikki muu perustavara (valokaapeli, yms). Taisin maksaa jotain vajaat 1800mk (eli noin 300 juroa). Ja olen vähintäänkin tyytyväinen!

OoDee

MD-levyt ja soittimet ovat käytettyinä edullisia ja yleensä hyvin vähän soitettuja....olen ostanut muutamia MD-levyeriä siten että on tullut soitin mukana.
Varastossa on pöytälaitteita 3 kpl ja kannetavia 5 kpl (osa vain toistavia).
Lisäksi on käyttösoittimena Sonyn JA20ES ja Sonyn kannettava MD-N10.
Eipä ole vielä tullut "pykivää" MD-levyä vastaan, CD`ssä niitä tulee vastaan viikottain.

Vain 3½ vuotta vanha tredi, loistonosto! :thumbs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hah,ihmettelinkin että mitäs porukat näin innostuneita ovat MD-soittimista.Mulla on 2000 vuonna ostettu Sonyn MD soitin ja vieläkin pelaa.:rock: Ja sitähän on sitten myös käytetty.

Joo täältä lähtis myyntiin Pöytämallia,kanettavaa ja autosoitin...

Sony MZ-N505 Net md. jotain 4...v. vanha. Pikku naarmuja löytyy, kun etsii.

-Usb johto
-Optinen kaapeli
-Akku+Laturi
-Nahkakotelo vyöklipsillä
-Ohjekirja
-Pc ohjelmisto

Ja levyjäkin löytyy.

Ostinki kaverilta jo soittimen... Noissa perus md-levyissähän on n.160mt tilaa eikö? Jostain muistaakseni luin, että ne voi jollain tavalla muuttaa 300 mt:ksi. Oletteko kuulleet?

Normaali stereo "nauhoituksella" menee toi 160mt/80min noin.
Mutta esim. tossa Mun Sonyssa on myös 2 erilaista lp tilaa äänitykseen
Eli paras/eniten tilaa vievä 132kbps
Lp2 105kbps
Lp4 66 kbps

Nopeesti ajateltuna megatavut pysyy samana mutta musaa mahtuu melkein triplasti enempi (huonompi laatusena).

Uudenpiin Md:soittimiin on kyllä jo 1Gt:n levyjäkin.

Multa sais Sonyn kannettavan MD-soittimen, 5 levyä, virtalähteen jne. koko lailla puoli-ilmaiseksi. Luurit puuttuvat kun hävisivät muutossa luultavasti roskiin pakkauspaperin mukana. Oisko 15 egee plus postikulut hyvä hinta? Laittakaa privaa jos kiinnostaapi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom