Ajattelin lukasta MBA:n, kun KTM johti liian IT hommiin
. Nyt kiinnostaisi onko pakkiksella kukaan suorittanut ja missä? Ylipäätään kokemuksia, oliko rahan arvoinen eli mikä on ROI. Koululistauksiahan saa helposti FT:stä, mutta omia kokemuksia olisi kiva kuulla. Itse olen harkinnut Tukholmaa, koska siellä kohta asustan, toisaalta euroopaan ns. paremmat koulutkin kiinnostaisi. Tietysti Jenkkilä on yksi vaihtoehto, mutta ei niin maana kiinnosta.
ps. tie menestykseenkö :D
-zoxe
. Nyt kiinnostaisi onko pakkiksella kukaan suorittanut ja missä? Ylipäätään kokemuksia, oliko rahan arvoinen eli mikä on ROI. Koululistauksiahan saa helposti FT:stä, mutta omia kokemuksia olisi kiva kuulla. Itse olen harkinnut Tukholmaa, koska siellä kohta asustan, toisaalta euroopaan ns. paremmat koulutkin kiinnostaisi. Tietysti Jenkkilä on yksi vaihtoehto, mutta ei niin maana kiinnosta.ps. tie menestykseenkö :D
-zoxe
Kannattaako tommosta lähteä rahoittamaan itse? Eikö noita käydä yleensä firman sponssimana? Ja kuinka paljon ekonomi tuosta hyötyy loppujen lopuks?
koko sun viesti, mutta en lähde niin sanomaan, hinta ja opiskelija intake kuulosti niin oudolta. Muutaman huomautuksen teen. Koulu johon itse aiemmin viittasin on IESE Business School (University of Navarra), se on kahden vuoden tutkinto joka maksaa €61,900, sisältäen materiaalit ja vakuutukset. Ja sillä ei todellakaan ole merkitystä että, missä nuo huippu mba'eit maantieteellisesti tekee, ei se niin mene että jengi jäis sinne pakosti duuniin missä sen tekee, varsinkaan tämän koulun kanssa. Tänne kouluun muistaakseni yli puolet on sponssattuina, ei isin sponsilla. Kaverisi varmaan meni johonkin toiseen kouluun, tai kenties tekemään jotain diplomaa.