Mayweather Jr vs De La Hoya 5.5.07 !

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rico
  • Aloitettu Aloitettu
On ehkä vähän aikaista alkaa hehkuttamaan tätä matsia, mutta hitto että mä odotan sitä jo! Toivottavasti toi vaan toteutuu... ettei kumpikaan telo itteensä ennen matsii...
Floyd Mayweather Jr on mun (ja monen muunkin) mielestä tän hetken pound for pound paras. "Pretty Boy" on muutenkin mun lempinyrkkeilijä. Äijä tekee mielenkiintoisen debyytin sarjaa ylemmäs (Jr Middleweight) ja vielä "Golden Boyta" vastaan. Toivottavasti De La Hoya on sitte kunnossa, että tulee hyvä matsi. Mayweatherhan on aina huippukunnossa ja aivan saatanan taitava ja nopea, eikä oo hävinny kertaakaan ammattilaisena (37-0).

Että mitä mieltä täällä äijät on tulevasta matsista?
Ja ne, jotka ei tiedä Floyd "Pretty Boy" Mayweatherista - ottakaa selvää!!! Boxrecistä löytyy tiedot ja YouTubesta videoita. Kaunista kateltavaa kerta kaikkiaan!

Jaahas, koskas tää on sovittu? Ei olis uskonu että ottavat yhteen ku De La Hoyan valmentajan toimii Mayweatherin isä.

Joo, aika mielenkiintoinen juttu, kun on oma faija vastustajan kulmassa... Mayweatherin valmentajanahan oli aiemmin oma setä vai oliko se nyt eno. Siinä on kunnon nyrkkeilijäsuku! Nykyään ukkoo valmentaa näköjään Leonard Ellerbee.

Jr ja Sr ei taida olla oikein väleissä... Juniorin valmentaja Roger taas on linnassa, jotta mielenkiintoinen suku kaiken kaikkiaan. :)

Todella mielenkiintoinen matsi, johon sukulaissuhteet antaa kivan lisämausteen. Sen verta kovat kaverit on vastakkain, että odotukset ovat korkealla. Tällä matsilla on aineksia legendaariseksi matsiksi, joten toivottavasti kummatkin ovat kunnossa ja säilyvät ehjänä kunnes Bruce Buffer kuuluttaa miehet kehään.

mielenkiintoinen pointti on se, et molemmilla nyrkkeilijöillä on mennyt välit poikki isänsä kanssa. Tai en tiiä missä kunnossa De La Hoyan välit on nykyään, mut oli aikakin poikki...joskus...eikä se nyt niin erikoinen pointti muutenkaa...meen nukkuu...moi

Joo nyt on kyllä PBF haukunnut viimeinkin (ja onneksi) liian ison palan kakkua. Baldomir oli nyt liian hidas köntys eikä mikään kunnon koitin, mutta nyt Floyd tulee taas ylös painossa ja se on jo liikaa. DLH tulee tyrmäämään kauniin pojan myöhemmissä erissä. Jos PBF jotenkin saa voiton otettua (annetaan sille noin 5% mahdollisuus), niin se tulee olemaan tylsä voitto tuomariäänin.

Jos ottelu olisi käyty muutama vuosi sitten, niin olisin veikannut De La Hoyalle, mutta ikää on kertynyt lisää ja viimme ottelut eivät ole oleet kovin vakuuttavia, niin täytyy sanoa että tämä ottelun FMJ vie tuomariäänin.
FMJ on tällä hetkellä ehkä parhainmillaan ja on liian nopea ja taitava De La Hoyalle.
Toivon kyllä olevani väärässä, silla FMJ on liian "diiva" minun makuuni.

Jos ottelu olisi käyty muutama vuosi sitten, niin olisin veikannut De La Hoyalle, mutta ikää on kertynyt lisää ja viimme ottelut eivät ole oleet kovin vakuuttavia

Edellinen ottelu Mayorgaa vastaan oli nimenomaan saatanan vakuuttava esitys De La Hoyalta, vaikka toki Mayorga nyt ei edes mahdu jokaisen top kymppiin tossa painoluokassa. Kyllä mä uskon, että Oscar syttyy tähän matsiin kunnolla ja varsinkin jos PBF vähän suuta soittelee, niin kyllä mä pistän rahat De La Hoyan ja tyrmäyksen puolesta likoon, varsinkin kun matsi käydään 154 paunassa.

Jos PBF jotenkin saa voiton otettua (annetaan sille noin 5% mahdollisuus), niin se tulee olemaan tylsä voitto tuomariäänin.
Veikkaan että vedonlyöntikertoimet tulevat olemaan juurikin sellaiset että Mayweatherin pistevoittoa pidetään todennäköisimpänä.

Mayweather on kyllä ihan uskomaton äijä. En kyllä monista hänen matseistaa paljo pidä kun ottaa sen verta varman päälle, eikä myöskään voima oikein enää näissä painoluokissa riitä tyrmäyksiin. Mutta ihan suvereeni mies on taitotasoltaan, oli se sitten viihdyttävää katsomista tai ei.

Ennustus: Eka puolisko matsista Mayweatherille. Sitten Hoya pikkuhiljaa alkaapi keksimään lääkkeet Mayweatherin nopeudelle ja niille... öööö... "right-hand lead":lle ja 11. erässä tiputtaa Mayweatherin vasemmalla koukulla.

Niihä siin käy kuitenkin että matsista tulee tappotylsä kun pretty boy ei muuta tee kuin lyö 5 kertaa erässä ja juoksee lopun aikaa karkuun. Ja voittaa sitten lopulta yleisön buuatessa.

Jees, kyllä mä kans veikkaan, että kunnossa ollessaan Oscar saattaa lopettaa matsin loppuerissä, jos keksii keinon taltuttaa Pretty Boyn mielettömän pelisilmän ja nopeuden. Jos ei, Pretty Boy ehkä voittaa pisteillä. Mene ja tiedä...
Itse pidän juuri näistä kevyempien sarjojen kovista ja nopeista taitureista. Nimenomaan Pretty Boyn matseja on ollut hienoa seurata, ja on pelkästään hyvä, ettei joka matsi ole päättynyt tyrmäykseen. Onpahan saanut enemmän nauttia siitä liikkumisesta ja nopudesta. Ja onhan hemmolla kuitenkin muistaakseni 24 tyrmäysvoittoa, että on niissä lyönneissä nyt vähän kaatoa.
Eipä silti, onhan mulla muitakin lempinyrkkeilijöitä, kuten esim. Shane Mosley, De La Hoya, Marco Antonio Barrera ja Acelino Freitas. Paha vaan, että alkaa kavereilla pikku hiljaa ikä painaa. Eikä ainakaan mun mielestä ole just nyt tuloillaan uusia tollasia valovoimaisia kavereita. Ja raskas sarja nyt on ollut ihan perseestä kohta kymmenen vuotta.

No, joka tapauksessa toivon kovasti, että tää matsi toteutuu. Varmasti tulee olemaan "sähköinen" matsi. Niin, ja yksi lisämauste vielä, että tämä on näillä näkymin Floyd Mayweatherin vika matsi. (Mikä ei tietenkään pidä paikkaansa, varsinkin jos häviää...)

Miten niin vika matsi? Onko näin?

Joo kyllähän PBF nyyhkytti Baldomir-matsin jälkeen pressissä, että seuraava olis vika matsi ja ettei hänellä ole mitään todistettavaa enää (Margarito? Hatton?). No eihän näistä koskaan tiedä, jostain luin että tää olis Oscarinkin vika matsi.

Tänään näin lehdistötilaisuuden. Aikamoista suunsoittoa PBF puolesta! Ei siinä mitää, hieno mestari ja hieno showmies, mutta toivon Oscarin vievän! Golben Boy by unanimous

Katsoin pikaisesti vedonlyöntisuhteita ja kyllä jengi luottaa Oscariin selvästi enemmän. Toki nämä suhdeluvut voivat vaihdella eri vedonlyönt paikoissa. On se Floyd jotenkin ärsyttävä länkyttäjä. Toivottavasti Oscar pöllyyttää.. mutta Floyd on tosi paha, paha.. Näkeeköhän tuon matsin joltain kanavalta?

Saksalaiselta RTL-kanavalta näyttäisi ainakin tulevan kyseinen matsi. Kaapelikortille saa tuon RTL:n maksutta näkyviin kun hyödyntää Lumotv:n ekstra-kanavien tutustumistarjouksen. :rock:

Back
Ylös Bottom