Max Payne - Movie

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
ei toiminu tuo linkki mulla ainakaan.... mut toivotaan parasta, pelit ainakin ovat loistavia

Traileri näyttää aika lupaavalta, mutta ohjaaja John Mooren aikaisemmat leffat eivät ole olleet mitään erityisiä tapauksia.

näinhän se on. vähän oli samaa fiilistä kuin pelissä, mutta riittääkö se pelkästään elokuvaksi vai ovatko oikeesti saaneet jotain sisältöäkin leffaan...

näytti fantsulle ;)

ja varmasti sellanen kiva aivot narikkaan -leffa

edit: mitä helvettiä nuo vampyyrit tossa tekee? :wtf:

ihan hyvältä näytti. Onneks en itse kaipaa mitään älyttömän syviä henkilöhahmoja tai uskomatonta juonta :D Kuhan leffa haisee T:lle ni kaikki hyvin :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
näytti todella hyvältä ja kyllähän tuosta ainakin äkkiseltään välittyi se paynen fiilis. Odotan tuolta samaa mitä doom-leffa tarjosi, hyvää meininkiä ja fiilistelyä pelin faneille.

Vaikuttipa paskalta eikä asiaa auta yhtään enempää, että elokuvasta on jo etukäteen suunniteltu pg13 ikärajaa, joten aika teini"viihdettä" tulee olemaan. Meinaan vaan, että pelinä Max Payne oli helvetin synkkä, joka omasi aikuisille suunnatun tarinan. :(

Ja mitä helvettiä ne vitun demonit oikein oli, jotain sci-fi -paskaakin yritetty työntää sisään. :curs:

Vaikuttipa paskalta eikä asiaa auta yhtään enempää, että elokuvasta on jo etukäteen suunniteltu pg13 ikärajaa, joten aika teini"viihdettä" tulee olemaan. Meinaan vaan, että pelinä Max Payne oli helvetin synkkä, joka omasi aikuisille suunnatun tarinan. :(

Ja mitä helvettiä ne vitun demonit oikein oli, jotain sci-fi -paskaakin yritetty työntää sisään. :curs:

Ikäraja kusee kyllä helposti kaiken! Viimeisimmässä Die Hardissakin Bruce oli ihan munaton piipertäjä kun ei saanut edes "fuck"-sanaa käyttää! :curs:

Noissa demoni/enkelihommissa voisi mahdollisesti olla kyse sen Valkyrie-(vaimikäsenyoli) huumeen aiheuttamista hallusinaatioista. Olihan niissä peleissäkin välillä niitä omituisia painajaiskohtauksia..

Kyllähän tämä pitää katsoa ihan silkasta uteliaisuudesta mutta odotukset eivät kyllä ole erityisen korkealla

Hallusinaatioita, kuten pelissäkin.

Mietin tätä itsekin vaikka trailerissa ne vaikutti siltä, etteivät ole hallusinaatioita, mutta olin nähtävästi väärässä. Toivon kyllä ettei ihan kaikkea menty ryssimään.

Mun suosikkipeleistä tehdään leffoja solkenaan:hyper: Ensin Hitman, nyt Max Payne

Toivottavasti tämä on "uskollinen" MP-peleille ja sama tunnelma saadaan leffaan. Toisin kuin Hitmanin tapauksessa kävi

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom