GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Maustetut teet by mokkamestarit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja angelo
  • Aloitettu Aloitettu
Faidra mainitsi Fast-blogissaan mokkamestareiden La Dolce Vita -teen (valkosuklaan ja vadelman makuinen musta tee) ja oli pakko mennä heti yytsimään mokkamestareiden sivuille mitä kaikkea sieltä löytyykään Torani -siirappien lisäksi. Aika herkun kuuloisia teemakuja tuolta löytyy :kuola: Onko tytöt täällä maistaneet noita? Harmittaa kun just tein viime viikolla siirappitilauksen tuolta, mutta en ollut tajunnut aikaisemmin katsoa noita muita tuotteita. Ois saanut samoihin postikuluihin muutakin :)

Ei ole tullut maistettua, mutta voisi tilata samalla, kun tilaan muutaman siirapin. :rolleyes:

kuulostaa herkulta!
Tietääkö kukaan saako noita siirappeja Hakaniemen kauppahallissa olevasta kaupasta, joka mainitaan jälleenmyyjänä, vai onko siellä vain kahveja?

Mulla on Mokkiksen kookosteetä. Hyvää on, voin ihan suositella.

Ostin Tampereen Punnitse ja Säästä kaupasta Mokkamestareiden punnitse ja säästä special -teetä. Siitä tulikin heti suosikki, oikeita kuivattuja marjojakin mukana :kuola:

ohhoh eikä oo edes mitenkään kalliita noi teet! tai katoin et halvempia ainakin kun stockan teekojussa, josta tulee kärrättyä hitusen ahnehdittuja määriä teetä aina helsinkiin eksyessä.

pitänee tilata jotain kokeiltavaks kun teehylly vähän tosta tyhjenis... ja tollasen makusiirapinkin vois et ehkä sit sais tota rahkaakin alas :)

ja tollasen makusiirapinkin vois et ehkä sit sais tota rahkaakin alas :)

Monet ovat kehuneet makusiirapin (sokerittoman tietenkin) & rahkan yhdistelmää! Itse odotan malttamattomana, että saisin tilaukseni pikku käsiini päästäkseni itse kokeilemaan. :rolleyes:

Kävin siellä tänään kysymäs, ei ole, mutta minä aion tilata :) He tilaavat tuotteita parin viikon välein, ja jos vain soitan sinne, ja ilmoitan haluavani vaikkapa sokeritonta valkosuklaasiirappia, he tilaavat sen ja voin käydä ostamassa sen heidän kaupastaan.

Kävin siellä tänään kysymäs, ei ole, mutta minä aion tilata :) He tilaavat tuotteita parin viikon välein, ja jos vain soitan sinne, ja ilmoitan haluavani vaikkapa sokeritonta valkosuklaasiirappia, he tilaavat sen ja voin käydä ostamassa sen heidän kaupastaan.

Hei vähän kiva! Noilla on kuitenkin postikulut 7 tai 8 € niin te helsinkiläiset säästätte ihan kivasti, kun tilaatte sen putiikin kautta ;)

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Hei, jos joku täällä haluaa, niin voin samalla soitolla tilata sinne kauppaan useampia pulloja noita siirappeja, onko toiveita? Makuina ovat manteli, hassel, vanilja, irish cream, caramel, valkosuklaa, kookos ja suklaa.

JOO!Olis ihan mahtavaa jos viitsit!
Onko kellään ideoita, mikä olisi hyvää?Tarvitseeko sinne antaa jotain tietoja, kuka on tilannut?
Valkosuklaa kuulostaisi ainakin ihanalta! :kuola:

Ei se mies kyllä mistään tietojen antamisesta puhunut, tyrkkäsi vain kortin käteen ja käski soittamaan kun olen päättänyt mauista :D

Vanilja on hyvää ;) Itse tykkäsin myös kookoksesta, mutta kaikki ei välitä kookoksen mausta. Mä tykkään myös tosta valkosuklaasta, vaikka se ei ihan valkosuklaalle maistukkaan :D Sama juttu karamellissa. Mutta kuten on jo aikaisemmin todettu, niin nää on vaan makuasioita ;)

Tilasin nyt yhden valkosuklaan ja yhden suklaan (itselleni). Jos muut haluaa, niin soittakaa vaan sinne ja hei laittavat sen seuraavaan lastiin joka tulee maahantuojalta .

herra taisi sano etä seuraava tilaus tulee kahden viikon sisälä siitä kun kävin siellä eli..ehkäpä jopa viikon päästä :)

Tilaus on myöhässä, mutta pitäisi tulla ensi perjantaina. Herra ilmoitti tilanneensa KOKO SARJAN. että jos joku muu haluaa, niin hakaniemen hallista löytyy perjantain jälkeen sokerittomia makusiirappeja :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom