Maustamaton soijaproteiini

Voiko tollasta vetää ihan veteen tai maitoon sekoitettuna ilman että maku on karsea, vai kannattaako sekaan sekoittaa jotain?
(En tiedä onko juttua tehty mutta ei pahemmin jaksannu selata)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noh, ehkäpä uskallan ensimmäisen postini foorumeille heittää ;) Tutustu toki yläkulmassa olevaan 'Haku' painikkeeseen josta löydät kaiken mitä tarvitset + n. Pikaisena vinkkinä voisin heittää mm. oman soijareseptini joka yksinkertaisuudessaan on heittää 4-5dl:aan kaakaota 1dl jauhoa, hyvällä sekoittimella tasaseks niin muistuttaa lähinnä paksua kaakaota, jauhon maku lähes olematon.

Itse tykkään veden kanssa!! Mutta jos et siitä pidä sekoita maitoon ja kaakaojauhetta päälle
Edit: ai perkele oon hidas :(

Ihan veden kanssa meni, silloin kuin sitä oli :) Tuli enemmänkin mausta joku puuro mieleen.

Hera vai Soija? Kumpaa kannatatte. Itse olen tota heraa vain käyttänyt mutta nyt olisi tarkoitus kokeilla tuota soijaa. Näyttäisi myös olevan hieman halvempaa ja sopivan vatsalle paremmin itsellä kun melko herkkä vatsa, herasta välillä hieman sekaisin

Hera, ehdottomasti, koska soija on ihan hirveää kuraa. Yhden pussin oon saanu käytettyy, mut en kyl tajua mihin...

Soija on laktoositonta. Heraproteiinissa on jokunen prosentti laktoosia, mikä aikankin rupeaa kuplimaan minun suolistossa. Eikä kivaa ole se.

Soijaproteiini on hyvää!

Sekoita sitä viiliin, tilkka fun lightia tai marjoja mukaan, ja hyvää on! Myös jogurtissa tai mehukeiton seassa maistuu oikeen hyvältä :)

Voiko soijaproteiinin sekoittaa kuuman kaakaon/maitokaakaon kanssa? Sekoittuisko paremmin ilman että proteiinit mitenkään kärsii?

Voiko soijaproteiinin sekoittaa kuuman kaakaon/maitokaakaon kanssa? Sekoittuisko paremmin ilman että proteiinit mitenkään kärsii?

mun kokemusten mukaan sekoittuu paremmin kylmään kuin kuumaan nesteeseen, jotenki hölmöltä tuntuis kuitenki se että blandaa soijan kaakaoon ja sitte esim. mikroon. Nou entiendo, mut tuntuu ettei vaikuta ainakaan etuisasti protskuun.
Mut sitähän voi lisätä esim. kuumaan puuroon tai muuhunki lämpöseen mättöön, joka ei oo enää kiehumispisteessä eikä muutenkaan hirveän kuumaa.

Kertokaas ny te kokeneemmat, millä ton moskan saa alas?
kun maustamattomana tulee :urjo:
Ensimmäiset kerrat heraproteiiniin tottuneena olivat kyllä vähän vaikeita, mutta yllättävän nopeasti tuohon moskaan kyllä tottui. Palkkariin sekoittelen nykyään sekä soijaa että maustettua heraa, pelkkä soijakin menee jo mainittujen tuoremehun tai maitokaakaon kanssa. Enpähän taida kuitenkaan toista pussia ostaa.

omatekoista mehua sekaan ni hyvin menee alas.. maidon tai pelkän veden kanssa aika pahaa

Darksteri, eikös kaakaossa oo aika paljon sokeria?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom