Matka-Monte -matkatoimistosta kokemuksia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hellion
  • Aloitettu Aloitettu
Vaimokkeen kanssa suunniteltiin syyskuulle pientä reissunpoikasta. Vertailtiin eri matkatoimistojen hintatasoja, ja törmättiin tällaiseen toimistoon kuin Matka-Monte (www.matka-monte.fi). Löytyykö pakkislaisilta kokemuksia ko. matkanjärjestäjästä? Hotellin tasosta ja sijainnista tinkimättä tämän toimiston kautta säästäisi noin satasen per naama verrattuna isoihin toimistoihin (Tjäreborg, Finnmatkat, Aurinkomatkat) meidän suunnittelemalla reissulla, joten se vähän houkuttaisi.

Kohteeksi mietittiin alustavasti Bulgarian Sunny Beachia, ja jatkokysymyksenä edelliseen tiedustelen vielä kokemuksia kyseisestä kohteesta, varsinkin jos joku on käynyt siellä syyskuun puolella. Hintatason ainakin pitäisi olla edullinen, mutta mites muuten?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Yksi matka ko. olevan lafkan kautta ja viimenen sellainen. Kaikki meni niin perseelleen kuin olla ja voi. Egyptissä oltiin. Kun päästiin paikanpäälle ei ollu ollenkaan hotelli varausta jne. Hotellissa kaikki meni metsään vaikka :5: hotellin luokitus olikin, matkanjäsjestäjä töppäili paljon ja hyvitksetkin kusi kun esim retkien muodossa olisi tulleet. Kirjottelen tarkemmin vaikka sunnuntaina, nyt on kauhee kiire....... =)

Kerran ollut reilu vuosi sitten Matka-Monten järjestämällä matkalla, just Bulgariassa myös. Kaikki sujui ihan niinkuin pitääkin, mitään eroa ei ollut esim. Finnmatkojen toimintaan.

Viime kesänä olin myös Bulgariassa Monten matkassa. Ihan samaa tasoa kuin "isommat" matkatoimistot. Ei ollut kyllä mitään valittamista. Mielestäni isompien toimistojen matkat ovat olleet jopa hitusen verran huonommin järjestettyjä, IMO.

hanter sanoi:
Viime kesänä olin myös Bulgariassa Monten matkassa. Ihan samaa tasoa kuin "isommat" matkatoimistot. Ei ollut kyllä mitään valittamista. Mielestäni isompien toimistojen matkat ovat olleet jopa hitusen verran huonommin järjestettyjä, IMO.

Isompien... On muuten Matka-Monten omistava Domina aikavarmasti pikkuisen isompi lafka kuin suomalaiset matkatoimistot yleensäottaen.

Me oltiin Golden Sandsilla 2 vuotta sitten syyskuun ekalla tai tokalla viikolla ja satoi melkein joka päivä. Toki siellä voi olla hyvät ilmat siihenkin aikaan vuodesta, mutta on aika lailla tuurista kiinni. Koska ko. Bulgarian paikat ovat juuri tarkoitettu lähinnä rantalomailuun niin itse en lähde enään syyskuussa sinne.
Muuten kyllä minulla ei ole kuin positiivista sanottavaa Bulgariasta kolmen käyntikerran kokemuksella, mutta menen sinne jatkossa heinä- elokuussa.

Kiitokset kaikille vastanneille. Samo, jos viitsit niin kerro toki lisää. Löysin Matkalehden keskustelupalstalta ketjun Matka-Montesta, ja siellä ihmisten kokemukset oli pääsääntöisesti positiivisia.

Muutkin laittakaa toki lisää kokemuksia jos löytyy.

Itse olimme avovaimon kanssa tammikuussa Egyptissä Sharm El Sheikissä Matka-Monten järjestämällä matkalla. Reissuista emme osallistuneet kuin kaupunkikierrokselle mutta eipä siitäkään moitteen sijaa löytynyt. Muutenkaan en keksi mitään pahaa sanottavaa. Kaikki varaukset sun muut menivät niin kuin pitikin.

Bonuksena vielä kävi niin, että kun olimme lähdössä pois Egyptistä niin koneeseen tuli rengasrikko tms. Tästä seurasi se, että ensin odottelimme kentällä jos vaikka vika olisi korjattu (6h) mutta myöhemmin selvisi, että suomesta pitää lennättää mekaanikko korjaamaan homma. Matkatoimiston oppaat opastivat meidät kentältä pois ja "jouduimme" yöpymään vielä yhden yön Egyptissä. Matkatoimisto maksoi meidän hotelliyön ja tarjosi iltabuffetin sekä aamiaisen meillä (juomat eivät sisältyneet kylläkään). Seuraavana aamuna lähdimme Suomea kohti korjatulla koneella. Koneessa sai sitten vielä drinkkejä ilmaiseksi. Mielestäni ihan hyvä hyvitys kaiken kaikkiaan.

Uudestaan olisimme lähteneet esim Hurghadaan mutta nyt kun ählyt menivät sitten pommittamaan ne kauppakeskukset ja pizza-paikat missä itse tuli käytyä meni todella pahasti maku ko. maasta :itku:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom