SUPERCARB 1kg -40%

Matala rasvaprosentti ja naaman rupsahtaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mopsy80
  • Aloitettu Aloitettu

Mopsy80

Hopeless Gage
Onko kukaan (muu) huolestunut siitä, miten iän myötä treenattu kroppa tarkoittaen matalaa rasvaprosenttia vaikuttaa kasvojen ulkonäköön? Ikääntynyt treenaava nainen matalilla rasvoilla kun usein tai ainakin joissakin tapauksissa saattaa näyttää ikäistään vanhemmalta eli kuivenmalta ja juonteikkaammalta, jopa ryppyisemmältä kuin treenaamaton pullukka.

Itselläni naamassa suurin murheenkryyni on järkyt nasolaabelit, eli juonteet nenänpielistä suun alapuolelle asti. Ne ovat toisaalta olleet näkyvät jo vähän yli 20-vuotiaana, niin tuskinpa treeni on ongelmaa pahentanut edes, mutta silti välillä mietityttää, miten naaman käy jos ja kun pitää kropan kuosissa.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
kyllähän se on fakta että rasvaton kroppa kuivattaa myös kasvojen ihoa, kuiva iho näyttää herkästi tosi vanhalta. olen nähny paljon naisia jotka käyny solkussa, pitäny rasvaprosentin alhaalla ja ei ehkä kiinnittäny huomiota ihonhoitoon, ja kyllähän ne näyttää paljon ikästään vanhemmilta :D toki jos iho on rasvoittuva niin se parantaa tilannetta hieman (ei rypisty helposti). enpä oo kyl tullu ajatelleeks moista aiemmin,et ihan hyvä aihe! :)

Tsissus moppendaali ei naamalla niin väliä mut siinä vaiheessa kun kollageeni luovuttaa käsissä ja perseessä ni homma menee jo brutaaliks! Onneks siihen on vielä muutama vuosikymmen.
Hlökohtaisesti aion tehdä viiskymppisenä jylhät to the limit ja you'll know what that means.

Mulla sattuu olemaan tosi rasvainen iho, mutta se ei estä naaman "valahtamista" ja juonteiden syvenemistä, vaikka varsinaisia ryppyjä ei vielä olisikaan...

Tsissus moppendaali ei naamalla niin väliä mut siinä vaiheessa kun kollageeni luovuttaa käsissä ja perseessä ni homma menee jo brutaaliks! Onneks siihen on vielä muutama vuosikymmen.
Hlökohtaisesti aion tehdä viiskymppisenä jylhät to the limit ja you'll know what that means.
Mulla ei ole varmaan ikinä ollut kollageenia perseessä :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Älä stna sano... veikkaan että on vielä jokseenkin kasassa verrattuna tulevaan #nahkalappu
Itse näen asian niin että kun vasta ihan viime vuosina olen saanut aavistuksen muotoa takapuoleen niin jos ja kun jatkan treeniä, tuskin se ihan lähivuosina ainakaan huonommaksi alkaa muuttua...

Itse näen asian niin että kun vasta ihan viime vuosina olen saanut aavistuksen muotoa takapuoleen niin jos ja kun jatkan treeniä, tuskin se ihan lähivuosina ainakaan huonommaksi alkaa muuttua...
Romutan snadisti, mut niin se dieetilläki repsottaa se persus vaikka lihaa alla oiski (kunnes sit tietty menee kasaan ku päästään kisakuntoon). Muttah, ehkä siihen kollageeninrupsahtamisikään päästyä on jo omaksunut muita arvoja niin ei moisia jaksa enää miettiä. Alkuperäinen kyssäri tais ollaki että huolestuttaako tms murehdittaako. Ei. Dieetillä kaverit sano et olin vanhemman näkönen mut so? Se on vaan naama ja tärkeempää on että se sisus on nuorekas ja hyvinvoiva. Ihmiset näkee ja kokee sen eikä sitä naamaa. Toisinpäin sanottuna: epäuskoiset ajatukset huokuu olemukseen saaden kantajansa näyttämäänkin rupsahtaneelta.
Kuhan virnuilee hitokseen ni rypytki on kauniita :)

Joo se on totta, että ei munkaan nasolaabelit näy hymyillessä, tai siinä ilmeessä kaikille tulee ne juonteet, mulla ne vain näkyvät ja oikein korostuvat kun on naama peruslukemilla. En itse ole millään dieetillä koskaan, pyrin kehittymään salihommissa tässä kaiken muun sivussa... Mulla on aina ollut epäedustava perse eikä sitä kannata vain liikaa ajatella, kun eihän sitä edes itse näe ;)

Hieno aihe :D kylhän tuo rupsahtaminen huolestuttaa noin yleensäkin. Pari vuotta sitten laihduin pahan elämän vuoksi sipsikaljadietillä 47 kiloiseksi ja kyllähän tuota jo silloin naamassa näkyi muitakin ryppyjä ja juonteita kuin nämä vakiovarustukseen kuuluvat otsarypyt. Nyt 10 kiloa paksumpana on paljon nuoremman näköinen naama. Persekin rupsahti pieneksi rimpulaksi tuossa laihtumisessa, ei siitä tosin tullut sellainen puoleen reiteen roikkuva kuin laihaläskinä teininä samassa painossa. Jotkut hölömöt sano 47 kiloisesta minusta et näytin "hyväkuntoiselta". No hyvä että ees näytin, olo oli kylläkin paskempi kuin ikinä :D

Tällä hetkellä yritän laihdutella tuonne 52 kiloon mutta jos naama alkaa näyttää kamalalta, niin lopetan diettailun. Muutenkaan nyt ei ole tavoitteena kovinkaan alhainen rasvaprosentti, kuhan nyt siellä normaalin alarajoilla olis sen ylärajan sijaan.

Suvussani ei ole tapana olla kovin ryppyinen ja juonteikas vanhana lukuunottamatta noita otsaryppyjä jotka on kaikilla samanlaiset, joten sikäli ei huoleta kun suurin piirtein tietää mitä on odotettavissa.

Ikääntyessä kasvoista (ja kämmenselistä) häviää rasvaa, joten kyllä se juuri noin on, että tiukka kunto vanhentaa kasvoja entisestään. Jos plastiikkakirurgiaa avuksi miettii, niin rasvansiirto kasvoihin tai kevyempänä keinona fillerit.

Jos mua alkaa naaman lösähtäminen haitata liikaa, niin aion ottaa surutta lääketieteen arsenaalit käyttöön. Nykyään on montaa erilaista toimivaa, ei-invasiivista ja turvallista hoitoa saatavilla, joten aion aloittaa sellaisilla.

Mä haluaisin olla sen verran timmi ettei rasvansiirtoja oikein voisi ainakaan omalla rasvalla tehdä :D
Aion nyt ottaa aurinkosuojat käyttöön aiempaa ahkerammin, olen vältellyt niitä koska tuntuvat pahentavan epäpuhtauksia, mutta täytyy sitten niitä vastaan taistella erikseen entistä enemmän... Joskus viimeistään viiden vuoden päästä mesorullausta ja hyalyronihappopiikkejä pahimpiin kohtiin ja kollageenia sisäisesti kuten myös sitä h-happoa...ja huuliin kanssa. Olisipa enemmän löysää rahaa :confused:

Naamaan nyt rasvaa ei voi montaa millilitraa tunkeakaan, käytännössä määrät ovat niin pieniä että melkein jokaiselta löytyy tarpeeksi.

Naamaan nyt rasvaa ei voi montaa millilitraa tunkeakaan, käytännössä määrät ovat niin pieniä että melkein jokaiselta löytyy tarpeeksi.
Joo, tuo ed. kommenttini olisi vitsi...
Mitenköhän ne siirrot onnistuvat yleensä? Jotenkin epäilyttää todella paljon :eek:

Liitteet

• image.jpeg
    image.jpeg
    103,5 KB · Katsottu: 277
Mistä tietää että on alkanut ikääntyä aka rupsahtaa? Siitä, että aamulla kun herää, näyttää (ilman meikkiäkin) 5-10v nuoremmalta kuin illalla. Päivän aikana naama siis valahtaa ja kulahtaa todella selvästi, otin kerran kuvan heti aamulla ja illalla niin ero on oikeasti todella dramaattinen.

Kumpikohan on tehokkaampi tuote, hyalyronihappo vai kollageeni, siis sisäisesti otettuna? Vai kuuri kumpaakin vuoron perään? Voisihan niitä yhtä aikaakin mutta rahaa pitäisi säästää...

Suositut

Back
Ylös Bottom