Massanrakentaja 2

Ostin mansikka-sitruunan makuista SF protein massanrakentaja kakkosta.

Annostusohjeessa sanotaan:

Sekoita 2dl (100g ; noin kaksi kahvikupillista) jauhetta 500ml:an vettä tai muuta nestettä. Nauti 1-2 annosta osana jokapäiväistä ruokavaliota.

Minkä painoiselle ihmiselle tuo määrä on suunnattu? Itse painan vain 56kg, että onko tuossa annostuksessa liikaa? Kannattaako ottaa ennen vai jälkeen treenin?

Tätä nyt on myöhäistä kysyä, mutta onko ko. tuotteesta ollut hyötyä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
100 grammasta ko. jauhetta saat erään nettikaupan antamien speksien mukaan noin 60g hiilaria ja noin 30g proteiinia. Itse en käyttäisi tuota tuotetta normaalin ruoan korvaajana, vaan lähinnä palautusjuomana. Hiilihydraatit ovat kuitenkin nopeita ja vaikka proteiinit ovatkin hitaasti imeytyvää sorttia, niin palautumiseen tuo minusta paremmin sopii.

Tuosta määrästä sen verran, että treenin jälkeen tuollainen vajaa 100 grammaa on varmasti aivan passeli kokoisellesi ihmiselle. Itse söisin ruokaa miueluummin muulloin kuin heti treenin jälkeen.

Onko tuotteesta hyötyä? Miksikäs ei. Ei siinä mitään vikaakaan ole. Ei se kuitenkaan ihmeitä aikaan saa, sisältäähän tuote ihan perusravinteita : hiilihydraattia ja proteiinia.

Palautusjuomaksi passeli, ei kannata ottaa välipalana välttämättä kun nopeita hiilihydraatteja on siihen tarkoitukseen liikaa. Ja vaikka proteiinit hitaampia olisivatkin niin kyllähän monet täälläkin mass blastia vetää naamaan.

Pussin kyljestä katsottuna: proteiinia 35 g ja hiilareita 55 g sadassa grammassa.

Onko noi SF Proteinin tuotteet hyvän makuisia vai todella pahan makuisia? Ajattelin kokeilla joitain heidän tuotteitaan, mutta mausta en tiedä hölkäsen pöläystä.

NGV sanoi:
Onko noi SF Proteinin tuotteet hyvän makuisia vai todella pahan makuisia? Ajattelin kokeilla joitain heidän tuotteitaan, mutta mausta en tiedä hölkäsen pöläystä.
Ei mitään huippua mut ihan perushyvää. MAssanrakentaja 2 hieman jauhoisen makunen.

NGV sanoi:
Entä se maustettu Hera?

Jos tarkoitat sellasta jauhoa kun hera flavour, niin on se ihan ok. Mansikka&sitruuna on mun mielestä niistä paras. Suklaa ja metsämarja on ihan ok, mutta ei mitään makuelämyksiä.

Mut mun mielestä tuon jauhon hyvä puoli on hinta. Parista nettikaupasta sitä saa aika halvalla ja on sentään maustettua. Mutta jos maussa vertaa esimerkiksi fastin jauhoihin, niin esim whey3 maut painii kyllä ihan eri sarjassa.

Itse oon opiskelija ja sen takia vetelen tota hera flavouria, mutta jos joskus pääsen töihin niin sitten ostan kyllä aina jotain paremman makuista. :)

Hämmer sanoi:
100 grammasta ko. jauhetta saat erään nettikaupan antamien speksien mukaan noin 60g hiilaria ja noin 30g proteiinia. Itse en käyttäisi tuota tuotetta normaalin ruoan korvaajana, vaan lähinnä palautusjuomana. Hiilihydraatit ovat kuitenkin nopeita ja vaikka proteiinit ovatkin hitaasti imeytyvää sorttia, niin palautumiseen tuo minusta paremmin sopii.

Tuosta määrästä sen verran, että treenin jälkeen tuollainen vajaa 100 grammaa on varmasti aivan passeli kokoisellesi ihmiselle. Itse söisin ruokaa miueluummin muulloin kuin heti treenin jälkeen.

Onko tuotteesta hyötyä? Miksikäs ei. Ei siinä mitään vikaakaan ole. Ei se kuitenkaan ihmeitä aikaan saa, sisältäähän tuote ihan perusravinteita : hiilihydraattia ja proteiinia.

Juodaanko se 100 grammaa kerralla, vai useammassa erässä?

Ingersoll sanoi:
Jos tarkoitat sellasta jauhoa kun hera flavour, niin on se ihan ok. Mansikka&sitruuna on mun mielestä niistä paras. Suklaa ja metsämarja on ihan ok, mutta ei mitään makuelämyksiä.
Pitää sitten kokeilla tuota Mansikka&Sitruuna hera flauvouria, entäs sekoittuvuus? Joskus oon ostanut semmoista heraa joka ei sekoitu ja jää sheikerin ritilään kiinni siis se jauho. Niin ainut hyvä puoli on varmasti hinta ja kyllä maustettu on aina parempaa kuin maustamaton ilman mausteita tyyliin Fun Light tai kaakao jauhetta.

NGV sanoi:
Pitää sitten kokeilla tuota Mansikka&Sitruuna hera flauvouria, entäs sekoittuvuus? Joskus oon ostanut semmoista heraa joka ei sekoitu ja jää sheikerin ritilään kiinni siis se jauho. Niin ainut hyvä puoli on varmasti hinta ja kyllä maustettu on aina parempaa kuin maustamaton ilman mausteita tyyliin Fun Light tai kaakao jauhetta.

Itse olisin kyllä sitä mieltä että se kaakao on parempi maku kaikissa Sf:n tuotteissa kuin mansikka-sitruuna.

Hera Flavoriin jää helposti paakkuja jos ei ravista pitkään ja hartaasti. Siinä mielessä ei voi verratakaan kalliimpiin heroihin. Itse asiassa jotkut samanhintaisetkin sekoittuvat paremmin. Kumma etteivät tee mitään asian eteen kun tuote on ollut aika pitkään markkinoilla.

Nitsku sanoi:
Itse olisin kyllä sitä mieltä että se kaakao on parempi maku kaikissa Sf:n tuotteissa kuin mansikka-sitruuna.
Juu, mielipideasioita nää on toki.

Kyllä mullakin oli kovimmat odotukset kaakaon makuiseen ja kyllä se olikin ihan ok. Tosin joku outo sivumaku siinä oli. Tuo mansikka&sitruuna on kuitenkin vähän raikkaamman makuista ja menee palkkarissa varsin hyvin. Kaakao ja suklaa on sellasia että pitää olla oikeasti hyvää toimiakseen makuna. :D

ykä17 sanoi:
muutakun nutri plussan pro gaineria naamaan
Siis mikä tuosta pro gainerista tekee niin hyvän? Ai, että siinä on prodet ja hiilarit 1:1 ja sillä on mukava hintakin.. :D
Nyt pitäisi tässä lähipäivinä marssia kauppaan ja ostaa tuo Hera Flavour..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom