GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

massaa vai kestävyyttä??

Pitäähän sitä vastata, kun kysytään... :D

Tietenkin haluan olla iso ja vahva, ja tähän liittyy kaksi ongelmaa: en oikein meinaa kasvaa (kun treenaan niin paljon aerobista?), enkä toisaalta tee paljoakaan massalla jota en saa pidettyä likkeellä budotreeneissä. Haen siis sekä massaa, voimaa että kestävyyttä. Hitaasti hyvä tulee...tulisi varmaan nopeamminkin jos keskittyisin yhteen asiaan kerrallaan! :rolleyes:

Massaa ja linjoja kroppaan, paikat ei valitettavasti voimahrjoittelua kestä, eikä siihen ole geenejäkään, joten keskityn sen lihaksen saamiseen ja sen muokkaamiseen, siihen kun lahjoja löytyy ees jonninverran !

Mä en tavoittele punttitreenillä mitään ihmeempiä. Omaksi ilokseni ähellän ja yritän saada lihaa luiden päälle. Aerobista tulee harrastettua sen verran paljon, että eipä ne lihakset oikeen kasvakaan ja tanssiharrastuksen takia pitää varoa liiallista repimistä ettei tule liian kankeaksi.

MASSAA!! :D

Ongelma vaan läskikammo... ja se ettei syö ikinä tarpeeksi... nytkin mennään dieetillä...

Mutta päättänyt olen, että kalorit on saatava ylös, ja se homma alkaa viimeistään sitten syksyllä. En oo varmaan ikinä syöny "tietoisesti säännöllisesti" yli 1700kcal päivässä... Tietty keskiarvot on ollu korkeempia, kun on sitten ollut näitä mässypäiviä, mutta silleen fiksusti ja säännöllisesti kun sais nuo kalorit yli 2000, ni ois kiva. Lahjoja kun tuntuis olevan ainakin vähän, niin kehitys vois olla ihan toisenlaista kun vaan alkais syömään. Varsinkin kun tykkään syömisestä ihan mielettömästi!! Ja kovaa treenaamisesta kans :whip:

Että eiköhän musta vielä bodari tehä... ;)

Vuosien työn tuloksena raamit alkaa olla jotakuinkin kondiksessa. Seuraava urakka oliskin hienosäätöö eli rasvaa veks!! Ote herpaantui taannoin siinä määrin (ruoka ja juoma maistui liian hyvin), että ällöttävää rasvakudosta pääs salakalavasti kertymään juuri niihin kriittisiin kohtiin, tiedättehän. Siks toisekseen ku ikää alkaa tulla, ni rasva löytää tiensä vyötäröllekin ja tuntuu et siihen se jämähtää. :curs: Onks kellään "kypsään ikään" ehtineellä samaa ongelmaa?

Pikku selvennys...
Massaa = LIHASTA!! Ainakin tässä minun tapauksessa :D
Ja läskistä haluan eroon niin paljon kuin mahdollista...
Kuolasin tuossa taas aamulla Suvi Murtolan kuvia B&K:sta...

joo, massaa olis kiva saada sellaiset 5kg lisää, että siinä on ainakin parin vuoden projekti. Sitten vois keskittyä enemmän voimaan, mutta kyllä nytkin voimaa yritän treenata jalkojen ja penkin suhteen...

Sellanen olis hyvä, että painoindeksin mukaan on ylipainoinen ja olis kumminkin ~90-60-90 :D Siinä sais terveystädit ihmetellä.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Q.Bijou sanoi:
Vuosien työn tuloksena raamit alkaa olla jotakuinkin kondiksessa. Seuraava urakka oliskin hienosäätöö eli rasvaa veks!! Ote herpaantui taannoin siinä määrin (ruoka ja juoma maistui liian hyvin), että ällöttävää rasvakudosta pääs salakalavasti kertymään juuri niihin kriittisiin kohtiin, tiedättehän. Siks toisekseen ku ikää alkaa tulla, ni rasva löytää tiensä vyötäröllekin ja tuntuu et siihen se jämähtää. :curs: Onks kellään "kypsään ikään" ehtineellä samaa ongelmaa?

Siis tämähän on kuin suoraan meikäläisen näppiksestä - sillä erotuksella, että tällä tytöllä fläsät tuntuvat edelleenkin kertyvän peffa/lantio/reisien yläosa-alueelle - ja sieltähän niitä ei tunnetusti meinaa saada irti millään :curs: Joten ei ai tässä muu auta kuin pistää luontaiselle hedonismille tiukat suitset, jos meinaan sitä rantakuntoa vielä tälle vuodelle meinaa... :whip:

Niinjoo, vastauksena threadin aloittajalle: lihasmassaa hakee rautojen parista tämä punttimimmi :)

EDIT: Jostain syystä mun profilessa oli ikä vuotta liian korkea, nyt korjattu oikeaksi ;)

Hyzenthlay sanoi:
joo, massaa olis kiva saada sellaiset 5kg lisää, että siinä on ainakin parin vuoden projekti. Sitten vois keskittyä enemmän voimaan, mutta kyllä nytkin voimaa yritän treenata jalkojen ja penkin suhteen...

Sellanen olis hyvä, että painoindeksin mukaan on ylipainoinen ja olis kumminkin ~90-60-90 :D .

Aikalailla näillä linjoilla minäkin, eka massaa ja sit vois panostaa enemmän voimaan. Tosin tällä mun tahdilla tohon 5 kiloon tarvitaan paaaaljon enemmän aikaa. Pieni fläsäkammo on mullakin lisähidasteena, mut jos vihdoin syksyllä alkas se eka OIKEE massakausi... Oon kyl huomannu senkin, että treenatessa se oma ihannekin muuttuu kokoajan lihaksikkaampaan suuntaan. Voipi siis olla, että 5 kiloo lihaksikkaampanakin oon mielestäni edelleen ihan yhtä ruikku :hyper: !

Eeva sanoi:
Oon kyl huomannu senkin, että treenatessa se oma ihannekin muuttuu kokoajan lihaksikkaampaan suuntaan. Voipi siis olla, että 5 kiloo lihaksikkaampanakin oon mielestäni edelleen ihan yhtä ruikku :hyper: !
Joo pitää paikkaansa. Mulla on nyt viimesen puolentoista vuoden aikana tullu noin 5 kiloa lihaa, mikä on omasta mielestä tosi hyvin, mutta edelleen oon sellanen riisitikku että hirvittää! Olin siis suunnilleen samoilla rasvoilla toissa syksynä 52-53kg, ja nyt 57-58... Ainakin kammo vaakan näyttämää lukua kohtaan on kadonnut, että lisäliha on todella tervetullutta... kunhan nuo bikinikelit vaan eka tulee ja menee ;) Toppi + vatsamakkara = out...

mietin kans, että lihaksien kasvattelussa saattaa innostua. Ihan samalla lailla, kun joillain käy lävistysten kanssa: ottaa yhden, tekee mieli lisää.. :D

Trinity sanoi:
Pikku selvennys...
Massaa = LIHASTA!! Ainakin tässä minun tapauksessa :D
Ja läskistä haluan eroon niin paljon kuin mahdollista...
Kuolasin tuossa taas aamulla Suvi Murtolan kuvia B&K:sta...

Mä oon kans sen kuvia kuolaillu, on muuten muijalla aivan loistava kroppa!!!
Mulla kans enemmän täällä massanhaku puolella on tää homma, kunhan taas pääsis ees alkuun...Juuri angiinasta parantelen itseäni... :(

Kyllä täälläkin ollaan massan kasvatus linjalla. On se mukava muistella kun alkoi käymään salilla ja pyysi salin ohjaajalta ensimmäistä treeniohjelmaa. Ja tuli monta kertaa painotettua ettei sit sellaista ohjelmaa et lihakset kasvais :lol2: et vain kiinteytyisi...heh he... Ja nyt kun on muutama vuosi tullut treenattua nimenomaan niin että saisi ...paljon lisää lihasta...niin huomaa kuinka vaikeaa se on ja että kuinka kovaa pitää oikeesti treenata että lihaskasvua tapahtuu...
Oppia ikä kaikki :thumbs:

en viitsi alottaa uutta threadii joten jatkan tähän..
tää liittyy kans siihe yhtee edellisee kyssää jossa kysyin että minkäs kokosii te ootte niin mun päähä ei nyt millää mahdu se että te massaa hankkikmassa ootte mutta housut S/XS kokosii??!?!?!?!?!?!?!?!?

Haa, mulle toi xs riittäisi just yhelle kankulle. Eurooppalaisen mitoituksen omituisuutta ehkä, mutta ostin just xl-koon housut (sellaiset tiukat trikoot :rolleyes: ) ja täytän ne aika vakuuttavasti. Tungepa muuten 169/75 xs-vaatteisiin - luulenpa ettei kukaan halua nähdä lopputulosta.

Massaa, massaa - lihasmassaa. Läskiäkin toki on, vielä. Ja olen päättänyt olla välittämättä siitä vielä vuoteen tai pariin, ja sitten... siihen asti kasvatan hauista joka vie huomion pallomahasta :evil: .

Olenkohan muuten maailmankaikkeuden ainoa nainen joka ei suostu laihduttamaan, kun ei halua luita pintaan??? Niin, ja miinuskaloreilla ei mikään kasva...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom