Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Q.Bijou sanoi:Vuosien työn tuloksena raamit alkaa olla jotakuinkin kondiksessa. Seuraava urakka oliskin hienosäätöö eli rasvaa veks!! Ote herpaantui taannoin siinä määrin (ruoka ja juoma maistui liian hyvin), että ällöttävää rasvakudosta pääs salakalavasti kertymään juuri niihin kriittisiin kohtiin, tiedättehän. Siks toisekseen ku ikää alkaa tulla, ni rasva löytää tiensä vyötäröllekin ja tuntuu et siihen se jämähtää. :curs: Onks kellään "kypsään ikään" ehtineellä samaa ongelmaa?
Hyzenthlay sanoi:joo, massaa olis kiva saada sellaiset 5kg lisää, että siinä on ainakin parin vuoden projekti. Sitten vois keskittyä enemmän voimaan, mutta kyllä nytkin voimaa yritän treenata jalkojen ja penkin suhteen...
Sellanen olis hyvä, että painoindeksin mukaan on ylipainoinen ja olis kumminkin ~90-60-90 :D .
Joo pitää paikkaansa. Mulla on nyt viimesen puolentoista vuoden aikana tullu noin 5 kiloa lihaa, mikä on omasta mielestä tosi hyvin, mutta edelleen oon sellanen riisitikku että hirvittää! Olin siis suunnilleen samoilla rasvoilla toissa syksynä 52-53kg, ja nyt 57-58... Ainakin kammo vaakan näyttämää lukua kohtaan on kadonnut, että lisäliha on todella tervetullutta... kunhan nuo bikinikelit vaan eka tulee ja menee ;) Toppi + vatsamakkara = out...Eeva sanoi:Oon kyl huomannu senkin, että treenatessa se oma ihannekin muuttuu kokoajan lihaksikkaampaan suuntaan. Voipi siis olla, että 5 kiloo lihaksikkaampanakin oon mielestäni edelleen ihan yhtä ruikku !
Trinity sanoi:Pikku selvennys...
Massaa = LIHASTA!! Ainakin tässä minun tapauksessa :D
Ja läskistä haluan eroon niin paljon kuin mahdollista...
Kuolasin tuossa taas aamulla Suvi Murtolan kuvia B&K:sta...