Massaa + aerobista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tarkan
  • Aloitettu Aloitettu
Tarkoituksenani olisi kyhätä treeniohjelmaa jolla voisin kehittää lihasmassaa ja edes hiukan aerobista kuntoani. Onko kyseinen yhdistelmä edes mahdollista ?

Aerobinen kunto on pysyttävänä edes tyydyttävänä (eli cooper 3000) tämän takia en voi treenata pelkkää lihasmassaa.

2 juoksutreeniä viikossa ja 3 salitreeniä... Mitä mieltä olette haittaako juoksulenkit paljonkin lihasmassan kasvatusta ? Ja kohoaako aerobinen kunto laisinkaan. Olen melko alkutekijöissäni ohjelmani kanssa.

ohjelma saattaisi olla tällainen:

Ma: sali
Ti: Lenkki
ke:sali
to: sali+lenkki

Pe, la ja su palautumista.

Mitä seikkoja kannattaisi ottaa huomioon sali treenauksessa. Mitkä lihasryhmät olisi paras treenata torstaina, kun juoksen lenkinkin ? Jne... vinkkejä kaivataan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Torstaina ei ainakaan jalkoja kannata treenata, lenkki voi tuntua aika mahdottamalta sen jälkeen. Parempi olisi käydä salilla ja lenkillä eri päivinä!

Massaa tulee syömällä: lenkkeily kuluttaa, joten kaloreita paljon

Jos koitat pitää aerobisen kunnon samalla tasolla ehkä noi 2 kertaa viikossa riittää, mutta jos cooperin/kunnon parannus kiinnostaa, pitäisi 3-4 krt./vk lenkkeillä

Itse toivoisin kiinteyttä ja aerobista kuntoa...Toisin sanoen toiveena/tavoitteena oli saada rasvat palamaan, etenkin VATSAN seudulta! Jotain tosi tehokkaita neuvoja...?? :( :( :urjo:

Itse toivoisin kiinteyttä ja aerobista kuntoa...Toisin sanoen toiveena/tavoitteena oli saada rasvat palamaan, etenkin VATSAN seudulta! Jotain tosi tehokkaita neuvoja...?? :( :( :urjo:

Pitkäjänteinen työnteko. Pelkkä toivominen ei riitä. Rasva palaa kun syöt vähemmän kuin kulutat. Aerobinen kunto paranee juoksemalla/hölkkäämällä. Rasvaa ei voi polttaa paikallisesti.

Itse olen havainnut juosten tehtävän aamuaerobisen tyhjällä mahalla huonoksi vaihtoehdoksi. Jaloista palaa lihasmassaa aika tehokkaasti. Tällä hetkellä harrastan aamukävelyitä (á 60min) 1-3 kertaa viikossa ja kevyitä hölkkälenkkejä iltaisin kerran pari viikossa. Rasvan polttoon löytyy todella paljon hyviä keskusteluja ja vinkkejä foorumilta. Kannattaa katsoa ainakin vanhemmat (ja pitemmät) asiaa käsittelevät viestiketjut läpi.

Aerobisen kunnon parantamiseen joku muu voi antaa parempia ohjeita, en ole siihen puoleen juuri panostanut. Luulisin kuitenkin, että sama neuvo pätee kuin rasvan polttoon ja lihasmassan rakennukseen. Pitkäjänteisyydellä ne tulokset tulee, turha odottaa viikossa tai parissa mitään maagista kehitystä.

Ok. Juoksu/hölkkälenkkejä teenkin, sekä saliharjoittelu on uusi harrastus näiden aerobisten lisäksi. Pitkäjänteisyyttä tässä vaaditaan, tiedän. :( Kiva masu ois vaan kiva, vaikka samantien! ;) Olen sellainen, että kaikki mahdollinen ylim. kertyy vatsaan, niin kuin naisilla monesti käy. Reidet/perse ei (luojan kiitos) ole kaiken läskin keräyskohde. Juoksun ansiosta niissä onkin lihasta, eikä löllyvää. :)

Nyt olen salilla tehnyt aika paljon yläkroppaa ja vatsoja, jotta saisin tasotusta lihaksikkaaseen alakroppaan.

Itselleni ei myöskään aamuaerobinen sovi. Töiden ja/tai koulun jälkeen illalla vasta lenkit maistuu ja kulkee.

Ok. Juoksu/hölkkälenkkejä teenkin, sekä saliharjoittelu on uusi harrastus näiden aerobisten lisäksi. Pitkäjänteisyyttä tässä vaaditaan, tiedän. :( Kiva masu ois vaan kiva, vaikka samantien! ;) Olen sellainen, että kaikki mahdollinen ylim. kertyy vatsaan, niin kuin naisilla monesti käy. Reidet/perse ei (luojan kiitos) ole kaiken läskin keräyskohde. Juoksun ansiosta niissä onkin lihasta, eikä löllyvää. :)

Nyt olen salilla tehnyt aika paljon yläkroppaa ja vatsoja, jotta saisin tasotusta lihaksikkaaseen alakroppaan.

Itselleni ei myöskään aamuaerobinen sovi. Töiden ja/tai koulun jälkeen illalla vasta lenkit maistuu ja kulkee.

Kyllä se mahakin siitä kiinteytyy ajan kanssa. Tavoitteen saavuttaminen tuntuu paljon paremmalta kun sen eteen on joutunut tekemään vähän töitäkin :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom