Vastaa viestiketjuun

MESSU100: ilmainen M-Nutrition Protein Bar (Crispy Caramel)! Yli 100 € tilauksiin

Sulla on vähän erilainen kaveripiiri kuin mulla jos tiedät hyvinkin monta tapausta. Se tarkoittaa, että tiedät myös hyvinkin monta joka ei ole saanut. Mä tiedän tasan yhden joka on korvaushoitoa edes hakenut ja se kyllä sai sen, joten vähän ihmetyttää jos sä tiedät monta. Eli montako se "hyvinkin monta"nyt sitten oikeasti on? Kaksi?

Terve menoa muuten lukemaan roinapuolelta korvaushoitoketjua. Siellä paistaa tämä ihmisten vitutus ja epätoivo ilman mitään turhan väittelyn tuomaa asioiden värittelyä. Sieltä saa hyvin nopeasti sellaisen käsityksen, että mene lääkäriin valittamaan matalaa mielialaa, väsymystä, aloitekyvyttömyyttä... niin saat samalla reissulla hakea apteekista masennuslääkkeet, mutta testokorvaushoitoa varten käy kymmenet testit ja haastattelut etkä siltikään saa sitä. Ja on siellä muistaakseni myös kommentti kun korvaushoitoa ei määrätty ihan pelkästä vittumaisuudesta, koska endo epäili, että on itse aiheutettua. Mitä vitun väliä silläkään pitäisi edes olla?

Kun joku asia otetaan puheeksi, niin mikä nostetaan pöydälle?
Back
Ylös Bottom