Vastaa viestiketjuun

MESSU100: ilmainen M-Nutrition Protein Bar (Crispy Caramel)! Yli 100 € tilauksiin

Jos lisäravinteet on niin tehokkaita ja turvallisia käyttää sekä myös ainakin osittain edullisia niin olettaisin että niitä käytetään maailman laajuisesti sairaaloiden teho-osastoilla sekä vanhusten ruokavalioissa ehkäisemässä lihaskatoa esimerkiksi hoivakodeissa.Tästä varmaan löytyy eri valmistajien sivuilta tietoja ja viittauksia.

Mä olin muuten tossa keväällä leikkauksessa eikä siellä sairaalassa mitään lisäravinteita syötetty tai mainostettu vaikka ruoka ohjeissa sanottiin että syö lisää valkuaista jotta toipuminen edistyy paremmin.Mä kysyin Sensein ketjussa häneltä ikääntyvän ihmisen toipumisesta leikkauksen jälkeen.Vastaus tuli kuin apteekin hyllyltä,kaava jonka mukaan pysty laskemaan paljo pitää valkuaista syödä tämmösessä tapauksessa ja se muuten oli aika paljon,ei muuten sanonu Tikka halaistua sanaa lisäravinteista,antoi vain tuon ohjeen.

MET-Rx kehittäjä Scott Connelyhan oli joku teho-osasto lääkäri ja tuotteen sanottiin olevan alunperin tarkoitettu potilaille,sit sitä ruvettiin tällä infolla mainostamaan kehonrakennuslehdissä.Wikipediassa lukee että hän myi firmansa vuonna 2000 hintaan 108 miljoonaa $ Siinäpä on tavoitetta kerrassaan.

Siinähän pulverikauppiaan kannattas ottaa suoraan vaan HUSiin yhteyttä,sinne vaan näytepussit kainalossa esittelemään tuotteita.Näsäviisainkin nettisoturi vaikenee ku heti leikkauksesta herättyä lyödään käteen palautusjuoma jossa firman logo.

Mitä torilla tehdään kun suomalainen voittaa?
Back
Ylös Bottom