BB Marko Kallioniemi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Touu
  • Aloitettu Aloitettu

Touu

Banned
Jumalattoman massiivinen kaveri! :eek: Ei millään uskoisi että mies painaa alle 70 kg kunnossa. Seiskakympin Marko Savolainen sanon minä. Mitäs mieltä muut on?

On hän todella massiivinen kokoisekseen mutta hänen lavaesiintyminensä on todella heikkoa nähtyjen suoritusten perusteella.

Jatkuvuus sanoi:
Kyllä sen alle seitkytkiloseksi uskoo kun näkee miten lyhyt mies Marko on...
Markolla on offipaino n.85kg ja voin sanoa että joka vuosi on tehnyt todella tiukkaa alle 70 sarjaan pääsy.
Kuten arni jo sanoikin,hänen heikkoutensa on huono lavaesiintyminen.Lihaa on todella paljon ja voittohan on aina tullut kun kisoissa on ollut.(1 noviisi+2 yleisen).Tässä yks mun ottama kuva reipas viikko ennen vuoden 2003 kisaa...

Liitteet

• tuplat_takaa_p.webp
    tuplat_takaa_p.webp
    8,5 KB · Katsottu: 4 398
Mieletön muhkuraselkä, ruma ja paksu ukko. Marko Kallioniemi (kuten ei Savolainenkaan) tee massakaudella aerobista ollenkaan, ja itse kuulun tällä hetkellä samaan koulukuntaan. Mitä sitä turhaan energiaa kuluttamaan.

Jullikka sanoi:
Markolla on offipaino n.85kg ja voin sanoa että joka vuosi on tehnyt todella tiukkaa alle 70 sarjaan pääsy.
Kuten arni jo sanoikin,hänen heikkoutensa on huono lavaesiintyminen.Lihaa on todella paljon ja voittohan on aina tullut kun kisoissa on ollut.(1 noviisi+2 yleisen).Tässä yks mun ottama kuva reipas viikko ennen vuoden 2003 kisaa...

Tiedätkö Kallionimen pituutta? Minun silmiin on myöskin pistänyt Kallioniemen leveä vyötärö ja huono keskikehon hallinta. Lihasta on kyllä maksimimäärä tuohon -70 sarjaan.

Viimeksi muokattu:
Jatkuvuus sanoi:
Tiedätkö Kallionimen pituutta? Minun silmiin on myöskin pistänyt Kallioniemen leveä vyötärö ja huono keskikehon hallinta. Lihasta on kyllä maksimimäärä tuohon -70 sarjaan.
Marko on 155cm.

Ei se nyt tossa tuplat takaa- posessa toi vyötärö pahalta näytä, todella rajusti lihaa ukolla pituuteen nähden... :rock:

heh, ompa lyhyt kaveri mutta niinkai sitä pitääki jos haluaa olla paksussa kunnossa. Siis jos vieressä on 180cm 70kg ni kai toi ny paremmalta näyttää.. Touu, kantsis ehkä tehä sitä aerobista joskus sunki vaikka sielä massakaudella.. näkys ne lihakset sitte sielä lavoilla :rolleyes:

BTW tuo tuplat takaa poseeraus on paras mitä tämä Pikkujättiläinen on koskaan julkisesti esittänyt, yleensä tuokin pose menee kategoriaan body-parodia.....

Neuvoksi tälle massamiehelle vois sanoa ettei sen kannata edes juurikaan jännitellä niitä lihaksia vaan ottais vaan ihan rennosti ne asennot, poseeraukset menee pilalle aivan ylenpalttisen puristamisen takia jolla koko ukko väääntyy mitä erikoisempaan kippuraan.
Lihaa on sarjaan niin paljon että voitto heltiää kunhan vaan ottaa asennot.

colemanni sanoi:
Neuvoksi tälle massamiehelle vois sanoa ettei sen kannata edes juurikaan jännitellä niitä lihaksia vaan ottais vaan ihan rennosti ne asennot, poseeraukset menee pilalle aivan ylenpalttisen puristamisen takia jolla koko ukko väääntyy mitä erikoisempaan kippuraan.
Liian moni tekee saman virheen, ei se liha siitä isommaksi tule vaikka kuinka irvistäisi. Rennosti vain ja siitä se lähtee.

Komeasti lihasta selässä ja ei pohkeetkaan huonolta näytä. Ei aivan heti uskoisi, että mies kilpailee -70 kg sarjassa, mutta sitten kun tietää pituuden niin se on jo eri asia.

colemanni sanoi:
BTW tuo tuplat takaa poseeraus on paras mitä tämä Pikkujättiläinen on koskaan julkisesti esittänyt, yleensä tuokin pose menee kategoriaan body-parodia.....

Lihaa on sarjaan niin paljon että voitto heltiää kunhan vaan ottaa asennot.

Toihan nyt on varma voittaja jo lineupissa :jahas: .

Touu sanoi:
Toihan nyt on varma voittaja jo lineupissa :jahas: .
Katotaan nyt saako rehattua vuoden tauon jälkeen ittensä taas lavalle,vähän on puhetta ollut,että lähtee taas kisaileen.Vielä ei ole äijä kunnossa,mutta onneks tässä on aikaa.

Hämmer sanoi:
Verratkaa tuossa kuvassa olevia hauiksia... Onko hieman eri kokoiset vai vääristääkö kuva noin paljon?
Toinen haukkari irtos pukilta vedossa vuosia sitten,siinä syy...

Jullikka sanoi:
Toinen haukkari irtos pukilta vedossa vuosia sitten,siinä syy...

Juu, niinhän se sanoi, ettei vedä enää maasta.

Onko tää kaveri kilpaillut milloin viimeksi? Ja mitähän miehelle nykyään kuuluu? Ihan hurjat suhteelliset massat oli miehellä.. aivan tajuton selkä.

Back
Ylös Bottom